Moda
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.4 od 20 glasov Ocenite to novico!
Cara Delevingne v oglasu za čevlje znamke Jimmy Choo. Foto: Youtube
Delevignova je obraz Jimmyja Chooja za kolekcijo 2018. Foto: Jimmy Choo

Plaz kritik zaradi "seksističnega" oglasa Care Delevingne

Na udaru luksuzna znamka Jimmy Choo
25. december 2017 ob 08:51
New York - MMC RTV SLO

V trenutnem ozračju, ko se na naslovnicah vsak dan pojavljajo obtožbe o spolnem nadlegovanju, je na val kritik naletel "netakten" oglas za čevlje dizajnerske znamke Jimmy Choo.

V oglasu je britanska manekenka Cara Delevingne oblečena v seksapilno, svetlikajočo se miniaturno oblekico in gležnjarje z visokimi petami, medtem ko se zvečer sprehaja po New Yorku, za njo pa žvižgajo moški in ji namenjajo seksistične komplimente.

Kritična javnost je nad oglasom vse prej kot navdušena, češ da poveličuje seksizem in spolne dovtipe, proti katerim se ženske, zlasti v Hollywoodu, v tem času tako zelo borijo.

Kritike letijo tudi nad Delevingnovo, ki na tovrstne oglase in podpihovanje mačistične kulture pristaja, pa čeprav 25-letna manekenka v samo produkcijo ni bila vpletena.

Delevingnova obtožila Weinsteina
Tudi Delevingnova je namreč ena od tistih zvezdnic, ki so se javno odzvale in obsodile vseprisotno spolno nadlegovanje žensk, ob tem pa je delila še svoje neprijetne izkušnje z zdaj že strmoglavljenim producentom Harveyjem Weinsteinom.

Kot je povedala Londončanka, ki se zadnje čase preizkuša tudi v filmskem svetu (Odred odpisanih, Valerian), jo je Weinstein v svoji hotelski sobi skušal prepričati, naj poljubi neko drugo žensko v njegovi sobi.

Prav zato je toliko več ljudi presenečenih, da se manekenka ni zavedala, kako zelo problematičen je oglas Jimmyja Chooja. Kot so izpostavljali na družbenih omrežjih, oglas utrjuje koncept žensk kot (lepih) objektov, hkrati pa izpostavljajo, da je avtorjem oglasa popolnoma spodletelo, saj da je sporna narava filmčka požela precej več pozornosti kot sami čevlji, ki jih nosi Cara.

Oglas so pri Jimmyju Chooju sicer objavili že 10. novembra, a se je šele zdaj znašel zares pod drobnogledom.

K. S.
Prijavi napako
Komentarji
NzA
# 25.12.2017 ob 09:03
Osebno meni ona ni nič posebnega, ampak kakor pravijo, vsake oči imajo svojega malarja.

Pa glede oglasa, ne vidim nič narobe, dandanes je vsak kompliment viden kot seksističen in žaljenje žensk... ja, ok. Ljudje smo biološka bitja in karkoli te naše snežinkice pravijo, tega ne morajo spremeniti, pa naj bodo cis, kuku, bi ali karkoli se oni imajo za?? Pošteno mi gre na živce ta politična korekstnost, tele snežinkice so malo kuku v glavo.
Tao3
# 25.12.2017 ob 09:06
Pa dobro to gre že v skrajnosti! Najboljše da gre oblečena v nuno po njivi in da noben ne žvižga za njo in v teh petkah lepo zariva v svežo zorano zemljo. Kako bo svet pust po teh aferah ... prava puščava, a zdej že zažvižgat ne smeš več? Ogovorit punce?

Samo še online očitno, ali pa tako kot Japonci, ko je pri 34 letih še 30 procentov devičnikov. Ravno zadnjič bral (fantov in punc).
Adder
# 25.12.2017 ob 09:33
Seksistično bo počasi postalo vse, kar je povezano s seksom. Feminizem, ki je nekoč zagovarjal osvoboditev žensk tudi v smislu seksualne svobode, svobode oblačenja in je potem pripeljal do seksualne revolucije, se je izrodil v svoje - puritansko nasprotje. Feminizem je razžrla marksistična ideologija, ki je razredni boj aplicirala tako, da žensko (in t.i. ranljive skupine) obravnava kot razred. In to kot razred, ki ga kapitalizem izkorišča na strani dela (nebuloze o "gender pay gap") in seveda tudi na strani potrošnje, kjer naj bi bile ženske izkoriščane kot potrošnice, ki morajo plačevati več. Tako je celo celotna ekonomija postala seksistična. Vsiljevanje problematika seksizma, je bolj ali manj posledica zanikanja psihosomatskih razlik med moškimi in ženskami in predstavlja zanikanje moške in ženske narave. Moške pa postavlja v pozicijo, da so krivi že samo zato, ker so moški. Novi feminizem želi iz moških napraviti preplašene pudlje, ki bodo ves svoj testosteron porabili samo še za izvajanje težkih in umazanih fizičnih opravil, ki jih ženske ne zmorejo ali ne želijo opravljati.
hepan
# 25.12.2017 ob 09:21
Zakaj ne bi smel dobri punci povedat, da je dobra. Saj to je namen, ce se tako oblece. Namen je, da privlaci moske
los-t
# 25.12.2017 ob 14:36
Kolk mam poln kufer teh temnopoltih kvot in nakladanja o sexizmu...
mpslo
# 25.12.2017 ob 09:54
''Kritična javnost je nad oglasom vse prej kot navdušena''

Potem pa pogledaš like, dislike ratio na youtubu in vidimo kdo je zgrožen. Ena glasna manjšina bojevnikov za ''socialno pravičnost''.

96% ljudi nima absolutno nič proti oglasu, nehajte delat sceno kjer je ni.
sivi gandalf
# 25.12.2017 ob 09:31
ženske so same sebi problem
soleti
# 25.12.2017 ob 10:06
Za takim ženskam se bo zmeraj žvižgalo. Končno, tiste ženske, ki se oblečejo tako sexi to naredijo z namenom. Hočejo se pokazati, saj se počutijo dobro v svoji koži, pozornost moških pa jim ugaja, to je dejstvo..Malo jim je mar za omenjenni seksizem.
In potem se za neke njihove pravice v njihovem imenu borijo povsem drugi ljudje in iz tefa delajo velik problem.
sisoruen
# 25.12.2017 ob 10:17
"Plaz kritik zaradi "seksističnega" oglasa Care Delevingne"

Hahahahaha.... Ma pejte se zdravit. :D Seksističen oglas?! LOL Še dobro, da ste dali besedo seksističen v navednice. Kaj je bilo v tem oglasu seksističnega? A komentar "nice shoes lady", "hey, great shoes"? LOL Dajte ste izobrazit, kaj sploh seksizem pomeni.

In kot je že nekdo napisal, očitno postaja seksistično vse, kar je povezano s seksualnostjo, seveda če je fokus na ženski, če je na moškem, pa seveda to seksizem ni. To je tako, da če bi bila Cara temnopolta, potem bi bil pa to še rasizem zraven, ker je bela, seveda ni, če bi bila pa še lezbijka, kar v bistvu celo je, potem bi to bila še homofobija. :D

Človek ima občutek, da se vračamo v srednji vek. Če se ženske sili v to, da se občalijo v burke, je to mačistična kultura, če se jim da svobodo, da se oblačijo tako kot si želijo in se odločijo, da se bojo oblačile na način, ki poudarja telesno privlačnost, potem je to spet mačistična kultura, tako da kaj bi vi radi? Da se jih prisili, da se oblačijo tako, da za vas to ne bo odraz mačistične kulture? A to bi bilo pa prav?

Skratka, vam ni jasno, da tipično fašistično lepite predsodke na vse družbene pojave, ki ne ustrezajo vaši ideologiji.

"oglas utrjuje koncept žensk kot (lepih) objektov"

Ženske so lahko tudi lepi objekti, tako kot so to lahko tudi moški. Ampak zanimivo, ko moška lepota prodaja kakšen izdelek, to ni ne seksizem, ne feministična kultura. :D

"hkrati pa izpostavljajo, da je avtorjem oglasa popolnoma spodletelo, saj da je sporna narava filmčka požela precej več pozornosti kot sami čevlji, ki jih nosi Cara"


LOL... Ravno obratno, a bi npr. na portalu RTVSLO delali reklamo tem čevljem, če se nekemu pametnjakoviču ne bi zdel oglas "seksističen" in ne bi čutil potrebe, da to pove širni Sloveniji? :D

Tega oglasa večina ljudi sploh ne bi opazili, če se nekaterim ideoloških indoktrinirancem ne bi zdel tako sporen, da morajo po njem pljuvati in mu s tem delati zastonj reklamo. Skratka, to je star trik, ki vedno užge. :D

In tako mimogrede, Cara Delevigne se smatra za feministko. :D
SamoRes
# 25.12.2017 ob 09:30
Prav zato je toliko več ljudi presenečenih, da se manekenka ni zavedala, kako zelo problematičen je oglas Jimmyja Chooja.

Dobra glasba, všečen video, lepa ženska (okusi so pač različni). Ženska, ki se tako obleče si želi pozornosti in se rada pokaže, tudi ženske vzdihujejo na ulici za lepimi moškimi, žvižganje res ni primerno, če pa v oglasu pohvalijo lepe čevlje je pa to za koga sporno?
Feministke so že malo passe, danes je to pri nas svet enakopravnih žensk, ki same odločajo kdaj želijo biti predmet poželenja.
Gaius Julius
# 25.12.2017 ob 09:27
Seksistični komplimenti?! Pa dobro, kaj je tu seksističnega? Jo moški liki morda obravnavajo slabše zaradi tega, ker je ženska? Ker to bi namreč bil res seksizem, ne pa pozitvni komentarji na njen videz.

Torej, če analiziramo: punca se želi obleči seksi in si obuti primerljive čevlje. Z njimi se počuti samozavestno, ker ve, da dobro zgleda, in to odraža navzven. Ob tem je deležna pozitivne reakcije moških. Kaj točno je tu negativnega? Je bil kdo nasilen, vsiljiv?

Ma res bi vsem tem jokicam in SJW priporočal kak teden oddiha v kakem Riadu, da vidijo v živo kako izgleda družba "brez seksizma"...
PikiMiki
# 25.12.2017 ob 10:44
Ne vem sem pogledal oglas, in edina seksistična stva,r ki jo opazim je ko ona reče hoddogarju da dobr zgleda. Njej vsi samo rečejo da ima dobre čevlje, ne pa da je ona dobra. Tako da bi mogli desci u luft skakat ;)
Binder Dandet
# 25.12.2017 ob 15:54
"V oglasu je britanska manekenka Cara Delevingne oblečena v seksapilno, svetlikajočo se miniaturno oblekico in gležnjarje z visokimi petami, medtem ko se zvečer sprehaja po New Yorku, za njo pa žvižgajo moški in ji namenjajo seksistične komplimente."

2 moska se oglasita in oba pohvalita cevlje. Sicer pa taksni okostnjaki meni niso seksapilni.
aktivist
# 25.12.2017 ob 14:07
Ce nisi moski seksist, ki naredi prvi korak pri zenski, si pa nezrel fantek.
Zoro27
# 25.12.2017 ob 10:14
Zavijte jo v nikab, pokrijte gležnje in reklamirajte nekaj, kar naj bi zgledalo seksi in privlačilo poglede.
Kam pluje ta svet?
anny22
# 26.12.2017 ob 16:28
Najboljši del oglasa mini hot dog. Res upam, da bo glavni igralki prinesel malo oblin.

Sem sexistka če mislim, da jo je sama kost in koža? To je pod mejo ne samo estetskega, ampak tudi zdravstvenega kriterija.
Snežinkica
# 25.12.2017 ob 11:21
@Volkosvinj

Spolno nadlegovanje je kaznivo? Je res?!?! Me prav zanima kako naj moški prijavi, da ga je ženska na službeni zabavi z globokim dekoltejem božala po rami in mu mežikala. Počutil se je nelagodno, motilo ga je...hipokritka per se

Ja, je, in imate enake možnosti kot ženske, da ga prijavite.

Ne drži, samo tolerirano je bolj, ker je normalno, kakor tudi obratno. Brez tega bi bila ogrožena človeška vrsta.

Ja, pa kaj še, poceni izgovori za neprimerno vedenje. Danes imajo najvišje stopnje natalitete ravno tiste kulture, kjer so ženske najbolj zakrite in varovane. Po drugi strani pa večina predatorjev in nadlegovalcev prav gotovo ne želi imeti otrok s svojimi žrtvami.
58rajko
# 25.12.2017 ob 09:37
Mi prosim kdo razloži, v čem je problem?
jagrmaister
# 25.12.2017 ob 09:21
Kje je sploh problem? Sem pogledal reklamo in 3/4 reklame so šulni. Ok na koncu je pa še hotdogar. Najbolje, da se prepove delo manekenk pa hostes pa nasploh bab v reklamah. Ker itak so ženske v reklami samo zato, da so lepe.
Balaž
# 25.12.2017 ob 12:54
Uh, šele zdaj sem opazil, da smo po neki praznični ponudbi fasali kar dva članka K.S.

Sta iz iste pašte. Ljubica, največji izborjeni dosežek ženskega spola je, da odstopi od angažmaja, za katerega je prepričana, da ne sledi t.i. sistemu zaželenih kvot - tako Jessica Chastain kot Cara Delevigne seveda zaradi koristo- in slavoljubnosti svojim menedžerjem in producentom ne bosta rekli ne, šli ne bosta niti dlje, to je, da bi jih čisto prostovoljno, sami in na lastno željo - zamenjali. Tako sami, kot tudi njuni menedžerji in producenti vedo, da se za laično, od informacij prepucano in prenažrto rajo, zastran koristnosti splača ustvarjati viharčke v kozarcu mlačne vode in jih potencirati (npr. "Usul se je plaz kritik"). Vsi vpleteni se zavedajo, da je vsakršna reklama dobra reklama, pravi subtilni product placement, ki igra na človeška čustva, tj. moško slinjenje in ženska zavist.

Beda ememcejevskega novinariata pa je v tem, da so si dotični prepisovalci tujih novic in še bolj vneti ustvarjalci prevodnih skorpucal zavestno prepričani, da se borijo proti skorumpiranemu in seksističnemu sistemu, a ga v vsej svoji majhni veličini še dodatno podpihujejo in vnovič prepričujejo že poprej prepričane.
R3d0X
# 25.12.2017 ob 09:19
Twit ima 3 like, nič retwitov, nič replyjev in vi ga date za primer ogorčenja v novico. Dobesedno je res, da če 3je twitnejo da se z nečem ne strinjajo, "novinarji" že hitijo pisati novico.

@Tao3 Mogoče bi nas radi na mehak način pripravili, da sprejmemo kot normalno da bo vedno več žensk v Evropi nosilo burke, nikabe... Seveda po lastni izbiri! lol =D
nvk
# 25.12.2017 ob 12:11
Kritična javnost je nad oglasom vse prej kot navdušena

K.S. smatra izjave na twitterju za kritično javnost, vprašaš človeka na cesti, za oglas še slišal ni ali pa mu enostavno dol visi, ma druge večje probleme v življenju kot pa dragi čevlji.

Oglas so pri Jimmyju Chooju sicer objavili že 10. novembra, a se je šele zdaj znašel zares pod drobnogledom.

Em, potem se je potrebno vprašati zakaj tako pozno, mogoče ker je par užaljenih tvitov se začelo širit, potem pa "novinarji" kot so K.S. začnejo iz tega pisati novice.

Kot so izpostavljali na družbenih omrežjih, oglas utrjuje koncept žensk kot (lepih) objektov, hkrati pa izpostavljajo, da je avtorjem oglasa popolnoma spodletelo, saj da je sporna narava filmčka požela precej več pozornosti kot sami čevlji, ki jih nosi Cara.

Kot je že nekdo izpostavil, oglas ima krepko krepko več plusov kot pa minusov, torej ta spodletelost je vprašljiva, tako kot se počasi sprašujem o kompetencah avtorice prispevka. Ampak prej krivim uredništvo...
Do Brasil
# 25.12.2017 ob 09:33
Se strinjam s kritikami. Ne bom kupil cevljev!
oziris.va
# 25.12.2017 ob 09:19
Še sreča, da se je ustavila pri hotdogarju ... ubožica na izgled vsak dan hira.
ZETAC
# 05.01.2018 ob 12:02
Vem, da me bodo izbrisali, pa vseeno, zamimalo bi me, koliko dobi avtor plačila (iz obveznega prispevka) za pisarijo o takšnih banalnostih...
jezevec
# 25.12.2017 ob 19:39
Hotdog in damsko brisanje obraza sta čist po naključju v spotu. :)
I'd hit that.
tesnilo
# 25.12.2017 ob 16:04
takoj sem vedel kdo je avtor. bere twitter in sestavi nek clanek.

"plaz kritik" = par twittov
Rosimario
# 25.12.2017 ob 14:39
Kaja pa ti si prava faca
sisoruen
# 25.12.2017 ob 13:53
"ne vem čemu taka muha iz slona"

Iz istega razloga kot je nacist naredil slona iz tega, da je nekdo žid. :D Torej, gre za razlog diskriminacije. Torej, če je tvoj namen sovražiti moške podobno kot je bil namen nacistov sovražiti žide, potem pač demoniziraš vsak še tako neškodljiv vidik tiste osebne okoliščine, torej v tem primeru spola, ki jo želiš diskriminirati. Tako pač dejstvu, da moške privlačijo ženske, pripišeš lastnost spolnega predatorstva, spolnega nadlegovanja ipd. in si s tem zagotoviš "razlog", da lahko moške sovražiš. :D

In potem dobiš feministično seksistično razlago, da pomeni to, da se ženska oblači spolno privlačno, to, da je bila v to prisiljena iz razloga moškega spolnega predatorstva in lahko začneš lov na moške tako kot je to počel Hitler z židi. :D
Kapitan Kljuka
# 25.12.2017 ob 13:43
Moški pač radi pogledamo za lepo žensko in ji kot kompliment kdaj pa kdaj tudi zažvižgamo. Normalna stvar, ne vem čemu taka muha iz slona.
sisoruen
# 25.12.2017 ob 12:27
"Ja, je, in imate enake možnosti kot ženske, da ga prijavite."

Ja, popolnoma enake, tako kot imate ženske enake možnosti, da se udejstvujete v politiki, pa baje rabite kvote. :D Bo šlo? :D Spet dokaz, da je feminizem zgolj patriarhat z obrnjenimi vlogami, pri čemer so feministke izpustile vse tiste vidike, ki so korist moškim in škodo ženskam. :D Skratka, seveda bo feministke trobile, kako patriarhat onemogoča enakopravno udeležbo žensk v politiki, ne bojo pa trobile, da pomeni patriarhat tudi neenako obravnavanje moških, ko gre za primere spolnih nadlegovanj. :D V tem delu jim patriarhat seveda ustreza. :D

"Danes imajo najvišje stopnje natalitete ravno tiste kulture, kjer so ženske najbolj zakrite in varovane."


Seveda, ker se tam ne smatra, da je ženske telo last in v domeni svobodnega odločanja žensk. S čimer se feministke itak strinjate, tako da kaj se pritožuješ? :D
webman
# 25.12.2017 ob 10:01
Gledam oglas in ne vem, kje je kakšen problem. Razn, da punco verjetno zebe v tej rjuhci :)
P.S: čevlji so brezvezni...
jagrmaister
# 25.12.2017 ob 09:25
@oziris.va

A ti misliš, da ga je celo dejansko pojedla :D Sej je dobila po koncu snemanja solato no :D
Gepard007
# 25.12.2017 ob 16:03
Zdaj bojo Američani iz vsake muhe delali slona, ker so prej bili 100 let tiho. Debili!
sisoruen
# 25.12.2017 ob 12:31
A ste videli, da takoj ko dajem feminizem in patriarhat v isti koš, padajo minusi z obeh strani. Feminizem in patriarhat sta kot brat in sestra, torej otroka iste sprevržene seksistične ideologije. Feminizem je kopija patriarhata z obrnjenimi spolnimi vlogami, pri čemer se obe ideologiji popolnoma poenotita, ko gre za vprašanje svobode, neodvinosti in enakopravnosti žensk. Obe ideologiji sta proti temu, da bi bile ženske dejansko svobodne, neodvisne in enakopravne. :D

#FeminismIsCancer
#PatriarchyIsCancer
Snežinkica
# 25.12.2017 ob 10:36
Ljudje smo biološka bitja

Tudi ženske so ljudje in torej biološka bitja s svojimi željami in potrebami, pa je z njihove strani bistveno bistveno manj neprimernega obnašanja in nadlegovanja do nasprotnega spola, iz česar lahko sklepamo, kar sem že povedala, da je takšno vedenje privzgojeno in utrjevano s konstantnim medijskim bombandiranjem in ga je mogoče tudi spremeniti.
Zlobni genij
# 25.12.2017 ob 09:42
Dobra muzika v ozadju. To je pa tudi vse, kar je omembe vredno. Ne iz neke muhe delat slona :)

Lepe božične praznike vsem.
Balaž
# 25.12.2017 ob 16:20
2 moska se oglasita in oba pohvalita cevlje. Sicer pa taksni okostnjaki meni niso seksapilni.

Valda, ona je še hotdog zastonj dobila :P
sisoruen
# 25.12.2017 ob 16:08
"da bodo vse pogosteje na meniju"

Seveda, vsaj fašizem ima svojih petnajst minut slave, zakaj bi v tem primeru pričakovali izjemo, na dolgi rok bo pa to itak šlo na smetišče zgodovine kot še eno diskriminatorna ideologija.

"o neprijetnostih se je treba pogovarjati, probleme reševati, ne pa jih pometati pod preprogo"

Točno. Ampak v tem primeru je problem to, da nekdo pričakuje, da se bi moralo ljudi privilegirati le zato, ker so temnopolti, ali pa ženske, kar je definicja rasizma in seksizma. :D Ampak razumem, zate pomeni biti rasist reševanje problema rasizma, biti seksist, pa reševanje problema seksizma. :D
sisoruen
# 25.12.2017 ob 16:04
"Obstajajo seveda še precej bolj seksistični oglasi ampak tudi ta lahko služi kot primer tega zakaj je spolno nadlegovanje tako zelo razširjeno in zakaj gibanje #metoo ne bo ničesar spremenilo, če se ne bo lotilo vzrokov problema. "

Še enkrat, ta logika je povsem enaka logiki, da so si ženske, ki se npr. oblačijo izzivalno, same krive, če so posiljene. Torej, vidite, tipična patriarhalno šovinistična logika, ki jo zagovarjajo tudi feministke! In potem so one kao borke za za pravice žensk? LOL Če je torej ženska, ki se svobodno oblači kot si želi, kriva, da se je spolno nadleguje, potem je seveda edina rešitev to, kar poznamo že v arabskem svetu, torej obveznst zakrivanja telesa in obstoj moralne policije, ki bo določal, ali se ženske primerno oblačijo. To je torej cilj feminizma. :D

"In ženske, ki po eni strani opozarjajo na zlorabe, po drugi pa sodelujejo v takšnih stereotipnih oglasih, ki jih promovirajo, so del problema in prav je, da se jih na to opozori. "

HAHAHAHAHAHA... Vidiš, kako si neumna. To so stereotipi, ki ji promovirate feministke. :D Ker tu ni nobene kontradikcije. Ženska se ni dolžna podrejati nekim zahtevam zato, da zaradi tega ne bi bila spolno nadlegovana, to je poseg v njene svobodo in to zagovarjate feministke. :D Cara Delevigne v tem oglasu ne promovira nič drugega kot svoje svobode iz tega feministke naredite seksističen stereotip, ki ga potem krivite za pojav spolnega nadlegovanja. Tako da še enkrat, sporočilo feministk je, ženske, ne se oblačit ali vesti svobodno, ker če ne boste krive za promocijo spolnega predatorstva. :D Enako sporočilo, kot ga pošiljajo islamski verski voditelji. HAHAHAHAHAHAHAHAHA In potem feminizem ženske osvobaja. :D

"Spolno nadlegovanje je kaznivo"

Ne, pa ni. Spet, izobrazi se preden lupaš v tri dni, zavajaš in lažeš. :D Kaznivo je spolno nasilje, kar spolno nadlegovanje ni. :D

"ampak če ga hkrati vsa pop kultura dan na dan promovira"

Promovira ga zgolj iz perspektive seksističnega feminizma in patriarhalnega paternalizma. :D Drugače pa gre za promocijo svobodnega ravnanja žensk, ki implicira tudi pravico, da zaradi tega niso kakorkoli stigmatizirane ali demonizirane, kar je tisto, kar tu feminizem počne. :D

"kot nekaj kar si ženske želijo"

Ženske si zagotovo želijo biti lepe, privlačne, urejene in svobodne. :D No, razen morda seksističnih feministk, ampak to je potem njihov problem, ne problem žensk. :D Sicer pa feministk nihče ne sili, da so lepe, privlačne, urejene ter svobodne ali pa pametne, če smo že pri tem. :D
Snežinkica
# 25.12.2017 ob 15:06
Kolk mam poln kufer teh temnopoltih kvot in nakladanja o sexizmu..

Očitno vseeno ne toliko, da o njih ne bi bral in jih celo komentiral in lahko s precejšnjo gotovostjo trdim, glede na realno situacijo v svetu, da bodo vse pogosteje na meniju in tako je tudi prav, o neprijetnostih se je treba pogovarjati, probleme reševati, ne pa jih pometati pod preprogo.
WalterBronx
# 25.12.2017 ob 12:29
Ženska foušija pač. V delavskem kombinezonu bi verjetno bolj težko promovirala tele čevelce.
Bivši uporabnik
# 25.12.2017 ob 11:26
Dejstvo je, da se za take banalne stvari borijo po večini tiste ženske, ki jih nihče niti pogleda ne, in ne tiste, ki naj bi se jih kao to tikalo..
Volkosvinj
# 25.12.2017 ob 10:55
Jao, spet ta dvoličnost. Ko se pa moški pojavi kot glavni "objekt" v reklami, npr. Coca Cola itd. pa je vse tiho- tam se ženske dobesedno slinijo po moškem, ki je "zgoraj brez". Po pravilu enakosti spolov, v kateri mainstream reklami je pa ženska zgoraj brez?

Te hipokritske aktiviste po treba malo zbistrit in po prstih, ker takšno vedenje vodi v pogubo.

@Snežinkica
Spolno nadlegovanje je kaznivo? Je res?!?! Me prav zanima kako naj moški prijavi, da ga je ženska na službeni zabavi z globokim dekoltejem božala po rami in mu mežikala. Počutil se je nelagodno, motilo ga je...hipokritka per se
feminist
# 25.12.2017 ob 10:24
@tao3:
Pa dobro to gre že v skrajnosti!

zahvali se lastnemu kampu regresivnih levicarjev.
sisoruen
# 25.12.2017 ob 17:19
Poglejte si šolske primere feminističnih dvojnih meril na temo seksizma:

https://www.youtube.com/watch?v=D03h8JSg
W04

Če povzamem video, potem je realnost takšna: stereotipiziranje in predsodki na račun žensk so seksizem, stereotipiziranje in predsodki na račun moških so zabava. :D

Še enkrat več, zakaj velja:

#FeminismIsCancer
sisoruen
# 25.12.2017 ob 16:09
"2 moska se oglasita in oba pohvalita cevlje. Sicer pa taksni okostnjaki meni niso seksapilni."

Čestitam, po logiki feministk, si se razkril za seksista. :D
sisoruen
# 25.12.2017 ob 11:41
"Seveda je feminizem vedno priročen krivice za vse tegobe tega sveta, kajne. "

Nope. Nismo vsi na nivoju seksističnih feministk, ki za vse slabo na tem svetu krivijo moški spol. :D Tako da feminisem je kriv le za seksistično družbene stereotipe in predsodke do moških (tako kot patriarhat), kriv je za instrumentalizacijo žensk (tako kot patriarhat) z namenom utrjevanja prej omenjenih stereotipov in predsodkov in kriv je za podrejanje ženske svobode feministični ideologiji (tako kot velja za patriarhat). :D

"Feminizem je vedno in še danes zagovarja osvoboditev žensk"

Laž. Če bi to zagovarjal, potem bi zagovarjal pravico Care Delevigne, da se oblači tako kot si želi, da svoje telo uporablja tako kot si želi in za namene kot si jih želi. Cara Delevigne zagotovo ni primer ženske, ki bi bila v karkoli prisiljena, ker je že od rojstva finančno priskrbljena, da denarja, ki ga je zaslužila kot manekenka, v zadnjem času tudi igralka, ne govorim. Torej, ena bistvenih škodljivosti feminizma je ravno v tem, da ne zagovarja osvoboditve žensk, ampak ravno nasprotno, zagovarja omejevanje svobde žensk na način podrejanje te svobode feministični ideologiji, tako kot počne islam, tako kot to počnejo razne druge konservativne ideologije.

"ki pa si jo očitno šovinisti razlagajo povsem po svoje"

LOL... Ja, "šovinisti" si žensko osvboboditev razlagamo tako, da so ženske svobodne, da v življenju počnejo kar se jim prav in da imajo pravico, do svobodnega razpolaganja s svojim telesom. :D Sedaj mi pa pojasni, kako to omejuje njihovo svobodo? Bo šlo? :D In temu feministke nasprotujete, ker svobodo žensk instrumentalizirate za namene seksizma. :D

"Osvoboditev pač ni to, da sprejmeš vlogo, ki so ti jo predpisali drugi, vlogo pasivnega spolnega objekta, ki je namenjen moškemu pogledu, kot je to lepo predstavljeno tudi v tem oglasu."

Seveda, ker si neizobražena. Tudi to je svoboda, torej da bodi sprejmeš ali zavrneš karkoli želiš. :D In to je tipičen primer feministične instrumentalizacije, ki temelji na predsodkih in podtikanjih. Zakaj Caro Delevigne obtožuješ, da sprejema vlogo pasivnega spolnega objekta, ki je namenjana moškemu pogledu zgolj zato, ker tvoji seksistični ideologiji ni pogodu, da je svobodna? Skratka, ker vam neka vloga ženske v družbi ni pogodu, jo je treba demonizirati, a ne? Saj enako počne patriarhat, ko demonozira vsakršno vlogo ženske, ki ni vloga matere in žene. Dejansk feministke zgolj kopirate patriarhat. :D To je dejansko po feministični definiciji seksizem, ker ženskam vsiljudje neko družbeno vlogo. :D Tako da vidite, kako ste zblojene? :D

"Kar gre seveda najbolj v nos patriarhalnim neoliberalcem"


Sper feministčna neizobraženost. Prvič, podporniki patriarhata se dejansko s feministkami strinjajo in tale oglas obsojajo. :D O neoliberalizmu pa res ne bi več, ker tvoji neizobraženosti ni pomoči. :D Torej, dejstvo je, da gre tale oglas najbolj v nos feministkam in zagovornikom patriarhalnega paternalizma, zakaj, ker obe ideologiji zagovarjata omejevanje svobode žensk v skladu z ideologijo, ki jo zagovarjata.

"če bi ženske tega sveta stopile skupaj"

Ženskam ni treba stopiti skupaj, ampak je dovolj, da začnejo živeti svobodna življenja, torej da se ne pustijo omejevati niti feminističnim, niti patriarhalnim ideologijam. In Cara Delevigne je lep primer take ženske, torej ženske, ki feminizem dejansko dojema kot idejo o svobodni ženski, ki ni podrejena niti patriarhalnim, niti feministično seksističnim ideologijam o tem, kako naj bi morala ženska živeti, kako naj bi morala ženska s svojim telesom razpolagati.

Feministke ste tako pokvarjene, da žensko svobodo zlorabljate na način, da jo demonizirate kot zlorabo s strani moških. Seveda, s tem poskušate ubiti dve muhi na en mah. Prvič si boste podredile ženske svoji lastni ideologije, drugič pa uresničevale svoje sovraštvo do moškega spola. Torej, kaj je dejansko feminizem, ki ga zagovarjaš? Nič drugega kot omejevanje ženske svobode in sovraštvo do moških. :D Nič več od tega. :D

bi dejansko lahko ogromno spremenile in priviligirani zagovorniki statusa-quo si tega pač ne želijo.

Zagovorniki statusa quo ste feministke, ki si dejansko prizadevate za to, da bi ženske ostale nesvobodne, razlika je le ta, da vam ni všeč, da jim svobodo omejuje katera druga ideologija razen vašega seksizma. :D Torej, vi prodajate bučke o tem, da vam gre za svobodo žensk, dejansko vam pa gre le za to, da žensko svobodo podredite lastni ideologiji. :D

"Še en klasičen izgovor, moški so po naravi plenilci,"

HAHAHAHAHA... Še ena tipična manipulacija feminističnih neizobraženk. To, da so plenilci jim potikate seksistične feministke. :D To ni nekaj, kar se zagovarja kot narava moškega, ampak je feminističen stereotip, ki je po definiciji seksizma kot ga opredeljuje feminizem, dejansko seksističen. :D Pri čemer se izkaže vsa beda in hinavščina feminizma. Stereotipizaciji ženskega spola pravijo seksizem, same pa steotipizirajo moški spol, pa to seksizem ni. :D

"ženske pa pasivni objekti - plen, ki je podcenjujoč, do obeh spolov"


Spet, to je feministično seksističen predsodek in stereotip do vseh žensk, ki se nočejo podrejat feministični ideologiji. :D Hkratka, feministke ste tiste, ki tem ženskam pripisujete vlogo pasivnega objekta, potem pa ste tako pokvarjene, da to podtikate moškim, hkrati pa to pasivnost celo zagovarjate. :D Skratjno pokvarjeno in zavrženo.

"ki non-stop obojim pošilja sporočila kot v zgornjem videu, se pač ni mogoče čuditi, da je spolno nadlegovanje vseprisotno"


LOL... Tale oglas nikjer ne zagovarja niti spodbuja spolnega nadlegovanja, ampak zgolj idealizira žensko lepoto in v tem ni nobene zlorabe. :D Skratka enako kot velja, da to se ženska obleče v mini krilo ne more biti razlog, da se jo posili, enako velja, da če se ženska obleče v mini krilo to ne more veljati, da spodbuja nadlegovanje. :D To je napad na žensko svobodo, s katerim se torej sporoča ravno to, da ženske, ne se oblačit svobodno, ker če ne boste spodbujale spolno nadlegovanje. :D A vidiš, dejansko logika, ki jo že stoletja zagovarja patriarhat. :D LOLOLOL Feminizem ni nič drugega kot kopi pejst patriarhalne ideologije in zato velja:

#FeminismIsCancer

"pa je z njihove strani bistveno bistveno manj neprimernega obnašanja in nadlegovanja do nasprotnega spola"

S čimer se statistika ne strinja. :D LINK in LINK In spet zanimvo, da feministke ne moti to, da je ta stereotip spet patriarhalna pogruntavščina, na podlagi katere, se ženska do moškega itak ne more v nobenem primeru spolno neprimerno obnašati, ker je takšno neprimerno vedenje za moškega itak dobrodošlo. :D Mislim, kateri moški se pa ne želi biti posiljen s strani ženske, a ne? :D

Tako da še enkrat več se dokazuje to, da je feminizem dejansko patriarhat, z obrnjenimi vlogami. :D

"da je takšno vedenje privzgojeno in utrjevano s konstantnim medijskim bombandiranjem in ga je mogoče tudi spremeniti."


Ne, takšno vedenje je v ogromni manjšini in je v mejah deviantnega ravnanja, ki smo mu priča na vseh področjih. Seksistične feministke pač to skušate potem spremeniti v stereotip in predsodek, torej tako, da takšnemu vedenju pripisujete lastnost večine in s tem ustvarjate družbene vloge, ki dejansko ne obstajajo. :D To, da bi bili moški spolni plenilci ni niti ideal, niti realnost, ampak je produkt feministično seksističnih podtikanj in manipulacij. :D Te vloge v družbi ni, ste si jo izmislile feministke zato, da lahko izvajate svoj seksizem. In zato velja, da je:

#FeminismIsCancer
Amur
# 25.12.2017 ob 11:27
Čevlje naj nataknejo na stare mamce ko gredo k maši,pa da ne bodo same belke,pa obvezno tud transpolna mora bit zraven...
Emmure
# 25.12.2017 ob 10:12
ful dobra reklama,bravo Care
Kazalo