V sodelovanju z revijo Vogue sta Dolce in Gabbana v Milanu priredila tudi zvezdniško zabavo ob odprtju razstave fotografij, ki so se v zadnjih 80 letih znašle v omenjeni reviji. Po rdeči preprogi se je z njima sprehodila muza Scarlett. Foto: EPA
V sodelovanju z revijo Vogue sta Dolce in Gabbana v Milanu priredila tudi zvezdniško zabavo ob odprtju razstave fotografij, ki so se v zadnjih 80 letih znašle v omenjeni reviji. Po rdeči preprogi se je z njima sprehodila muza Scarlett. Foto: EPA
Ena izmed kreacij, ki sta jih Dolce in Gabbana postavila na ogled na milanskem modnem shodu. Foto: EPA
Podobe Scarlett Johansson za D & G že krasijo milanske ulice. Eno izmed njih je v objektiv ujela MMC-jeva novinarka. Foto: MMC RTV SLO/Maja Kač

Predstavila bosta linijo ličil, o kateri sta, kot pravita, sanjala že leta. Domenico Dolce in Stefano Gabbana sta se vrnila k svojim sicilijanskim koreninam ter ustvarila znamko, katere obraz bo hollywoodska lepotica Scarlett Johansson. Gabbana je za agencijo Reuters povedal: "Nisva prepričana, ali sva zadela pravi trenutek ... Sledila sva pač svojim instinktom, saj že dolgo razmišljava o lastni kolekciji ličil."

Pri razvoju ponudbe jima je na pomoč priskočil vizažist Pat McGrath, ki že 10 let sodeluje pri njunih modnih revijah, a vpletena sta bila v vsak korak nastajanja linije, pravita. Kot je povedal Gabbana, je bil to premišljen in raziskan projekt še bolj kot po navadi, saj je bil za njiju popolnoma nov in sta ga želela zares dobro izpeljati. Dodaja, da so mu najbolj pri srcu rdečila za ustnice.
Na prodaj v "luksuznih veleblagovnicah"
Oblikovalca, ki sta znana po izdatnem zlatem okrasju, sta tudi tokrat embalažo odela v metalno zlato. Med izdelki iz njune linije ličil so tako senčila za oči z imeni Guilty (v prevodu Kriv) in Elegance (Eleganca) kot rdečila za ustnice Drama in Devil (Hudič). Dolce pojasnjuje: "Odličila sva se, da bova izdelke poimenovala po stvareh, ki so pomembne za naju in najino znamko. Na primer Stromboli, poimenovan po divji pokrajini z lesketajočim črnim peskom na enem najinih najljubših otokov; Gold (Zlato) - simbol razkošja; Dahlia - najina najljubša cvetlica ali Ruby (Rubin) - najin najljubši kamen."

Ta luksuzna ličila - cene izdelkov se gibljejo med 21 in 49 evri - bodo na prodaj v "zelo izbranih luksuznih veleblagovnicah", kot so na primer milanska La Rinascenta, londonski Selfridges in newyorški Saks.
Zvezdnice v prvih vrstah
Modni dvojec, ki ga obožujejo številne hollywoodske zvezde, je na svoji milanski reviji pred dnevi v prve vrste pritegnil množico velikih imen, med drugim tudi Johanssonovo, katere podobe v oglaševalski kampanji navdihuje videz Marilyn Monroe. Poleg nje so na reviji opazili še igralke Evo Mendes, Naomi Watts, Kate Hudson, Freido Pinto in manekenki Claudio Schiffer ter Evo Herzigovo.
Kolekcija, predstavljena na reviji, je navdahnjena z nadrealizmom, Dolce in Gabbana sta želela podirati meje, tako z jopiči, oblekami in ogrinjali z nabranimi metuljastimi rameni kot z lisičjim krznom. Oprijeta krila segajo čez kolena, kombinirala sta jih z naglavnimi rutami, izdelanimi iz usnjenih rokavic in velikih pentelj. V glavnem sta se držala črno-bele kombinacije, krznenemu plašču pa dodala intenzivno rožnate detajle, oblekam pa tudi modre in zlate. Veliko je bilo tudi potiskov z obrazom Marilyn Monroe.

A. K.

Nekaj fotografskih utrinkov z zvezdniške modne revije, o kateri smo že poročali, in z zabave Dolce & Gabbana za Vogue si oglejte v galeriji spodaj: