Zaradi povečanja števila naročil, tovarna Magna Steyr v Gradcu ne bo mogla več zadostiti potrebam. Foto: Magna Steyr
Zaradi povečanja števila naročil, tovarna Magna Steyr v Gradcu ne bo mogla več zadostiti potrebam. Foto: Magna Steyr

Že septembra je Automobilwoche poročal, da Magna za gradnjo svoje tovarne med mogoče izbire šteje tudi Slovenijo in da bi tam od leta 2018 proizvajala kar šest modelov za štiri znamke, med drugim za Toyoto. Günther Apfalter, direktor evropskih operacij za Magno, je pred nekaj dnevi v intervjuju za Reuters dejal, da bi lahko Magna zaradi zapolnitve zmogljivosti tovarne v Gradcu zgradila novo tovarno v Evropi. Ob tem je povedal, da bi se to lahko zgodilo prav v bližini graškega obrata.

V Gradcu trenutno izdelujejo Mercedesovega terenca razreda G ter minija countrymana, ki ga bo marca prihodnje leto nadomestil novi BMW serije 5. Poleg tega bodo prihodnje leto tam začeli izdelovati Jaguarjev prvi električni SUV I-pace, ki mu bo morda sledil še en Jaguarjev model, najverjetneje manjši križanec.

Potrebna pridobitev kmetijskih zemljišč
Gradnji tovarne, ki bi občini Hoče - Slivnica prinesla tri tisoč novih delovnih mest, nasprotuje nekaj tamkajšnjih kmetov, lastnikov zemljišč. Zato, da bi strateško naložbo, tj. gradnjo tovarne Magna Steyr, le izpeljali, je državni zbor potrdil zakon o zagotavljanju pogojev za izvedbo strateške naložbe na razvojnem območju v občini Hoče - Slivnica, ki bo skrajšal roke za pridobivanje zemljišč, kjer bi lahko zrasla tovarna, ter s tem poslovni coni prižgal zeleno luč.

Apfalter je dejal, da poleg Evrope za morebitne lokacije spremljajo tudi Severno Ameriko in Kitajsko. Če bi se v Sloveniji kaj zapletlo, pa bi za gradnjo lahko izbrali Madžarsko.