Gradnja se je začela v torek, na leto bodo zanjo porabili milijardo evrov, na koncu pa bo z avtocesto neposredno povezala Macao in Hongkong. Foto: EPA
Gradnja se je začela v torek, na leto bodo zanjo porabili milijardo evrov, na koncu pa bo z avtocesto neposredno povezala Macao in Hongkong. Foto: EPA

Velikopotezni načrt bo povezal provinco Guangdong, kjer domujejo številne tovarne, z nekdanjo portugalsko in britansko kolonijo, ki zdaj v okviru Kitajske uživata široko avtonomijo.

Namesto 6 ur vožnje le še pol ure
Most s šestimi voznimi pasovi bo dolg okoli 50 km, 36 kilometrov se bo raztezalo prek delte Biserne reke, ki se izliva v Južno kitajsko morje. Pred obalo Macaa se bo most razcepil, en krak se bo končal v kitajski igralniški prestolnici, drugi pa v mestu Džuhai. S 7,3 milijarde evrov vrednim podvigom se bo čas vožnje med Macaom in Hongkongom s šestih ur zmanjšal le na pol ure.

Po načrtih bo moral most prenesti potres z magnitudo 8,0 po Richterjevi lestvici, močne sunke vetra med divjanjem tajfunov in morebitni trk s supertankerjem. Za številne ladje, ki plujejo v teh vodah, bo na voljo več enosmernih prehodov.