Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Cast Moj RTV Televizija MMC Radio Kazalo

Avtorji Ana Jurc

Filmska recenzija Severnjak

21.04.2022

Nekaj gnilega je v deželi Islandiji: kralja je zahrbtno umoril lastni brat in breme maščevanja je padlo na ramena mladega princa. Zgodba je stara kot čas. Robert Eggers jo skuša prenesti v blockbuster in hkrati obdržati svojo inherentno ekscentričnost.

Filmska recenzija Morbius

13.04.2022

Po dveh letih odlaganja premiere smo končno dobili Morbiusa, film o Spider-Manovem antagonistu, v katerem se Spider-Man ne pojavi. Zato pa film odgovori na vprašanje, kaj ostane od večnega vampirskega arhetipa, če mu odvzameš ves seksapil in karizmo.

Intervju Olmo Omerzu: "Ko stvari postanejo preveč samoumevne, se ustrašim. Raje imam opozicijo"

08.04.2022

Opus Olma Omerzuja bi marsikdo popredalčkal med klasične umetniške, "festivalske filme". A režiserju se ravno evropski umetniški film zdi vse bolj "obroben" v družbi. "Zakaj se sploh ukvarjati z družbenokritično temo, če prepričuješ samo že prepričane?"

Gledamo CODA: Je na oskarjih zmagal najboljši film? Je to sploh ključno vprašanje?

30.03.2022

Še pred nekaj tedni ne bi pri napovedovanju oskarjevskih zmagovalcev nihče stavil na nizkoproračunsko družinsko dramo CODA, ki je v nedeljo domov odnesla glavno nagrado. Kako se je to zgodilo, in še pomembneje, ali bo film zdržal preizkus časa?

Večer presenečenj Mali film, ki mu je uspel veliki met: CODA je zmagovalec letošnjih oskarjev

28.03.2022

Preobrat, ki se je nakazoval v zadnjih tednih, se je v resnici zgodil: oskarja za najboljši film je osvojila intimna družinska drama CODA, zgodba o življenju gluhih v ribiški skupnosti. Razpoloženje v dvorani pa je pred tem spremenil izpad Willa Smitha.

94. podelitev oskarjev Dan O za oskarje: končno znova leto, v katerem bitka ni odločena vnaprej

27.03.2022

Medtem ko v hollywoodskem gledališču Dolby potekajo še zadnje priprave na letošnjo podelitev oskarjev, je na prvi pogled videti, kot da se filmski cirkus po dveh pandemičnih letih vrača v stare tirnice. A v zraku je velika negotovost.

Tik je šel v gozd po drva Nov slovenski risoroman: po goščavi lomastijo kiberkonji in zombi vampirji

22.03.2022

Dobili smo nov slovenski risoroman, zgodbo o redkobesednem kuščarju, ki se s svojo alpako prebija skozi fantazijsko pokrajino. Ram Cunta je navdih našel pri Douglasu Adamsu, ki je junaka prav tako soočil z bizarnim, včasih neobvladljivim svetom.

Zmagovalec FDF-ja Otroci megle, portret štirinajstletnih ukradenih nevest iz Vietnama: "Otroštva je konec v hipu"

17.03.2022

Otroci megle, dokumentarni portret življenja Hmongov v Vietnamu, je zgodba o trmastem boju deklice, ki ji grozi poroka pri 14 letih. Režiserka Diem Ha Le tradicijo "ugrabljanja nevest" prikaže z jasno poanto, da v trgovini z dekleti ni zmagovalcev.

Reka Sava "Politika in koncept držav nas med seboj ločujeta, voda pa je antiteza tega"

15.03.2022

Matthew Somerville je pred leti med potjo na festival Exit strmel v Savo, ki se je počasi valila ob poti; to je bil zametek dokumentarca o najdaljši reki nekdanje Jugoslavije, o 990 kilometrih, ki dokazujejo, da "nas več stvari povezuje kot razdvaja".

Festival dokumentarnega filma "Seksizem v medijih ni sam sebi namen, je le priročno orodje za rušenje političark"

11.03.2022

"Ta moški mi ne bo predaval o seksizmu in mizoginiji. Ne zdaj in ne kdaj drugič." Ko se je avstralska premierka Julia Gillard postavila po robu vodji opozicije Tonyju Abbotu, najbrž ni vedela, da ne piše le politične, ampak tudi feministično zgodovino.

Filmska recenzija Batman

07.03.2022

Navajeni smo, da se DC-jevi spektakli dogajajo tako rekoč v temi, in Batman tak pristop upraviči lažje kot kaka Liga pravičnih. A med njima je tudi ključna razlika: Batman, ko se bojuje sam, ne more rešiti sveta. Rešiti ne more niti Gothama. Kaj pa sebe?

Filmska recenzija Cyrano

02.03.2022

T. i. catfishing, osvajanje ljudi prek lažnega profila oz. identitete, ni nov pojav: francoski dramatik Edmond Rostand je o nečem podobnem pisal že leta 1897. Njegova drama Cyrano de Bergerac tukaj sreča vseprisotni trend filmskega muzikala.

Stran 6 od 175
Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov