Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu

Avtorji Ana Jurc

Filmska recenzija Dvanajstega ponoči

26.05.2023

Podžanr policijske kriminalke, v kateri možem postave na koncu ne uspe zašiti storilca, ni nov; spomnimo se le na Fincherjev Zodiak. V Dvanajstega ponoči nezmožnost razrešitve konflikta izvira iz tega, da "je med moškimi in ženskami nekaj hudo narobe".

Sjón "Človek je žival, narejena za pripovedovanje zgodb. Za druge živali pa ne vem, se še nismo pomenili"

25.05.2023

"Zelo mi je všeč, da prihajam z otoka," priznava Sjón, pisatelj z zvezdniško kratkim psevdonimom, ki se je v zadnjem desetletju prelevil v svetovnega ambasadorja islandske književnosti, ene tistih, ki imajo v svojem jeziku še manj bralcev kot slovenščina.

Filmska recenzija Nekega lepega jutra

19.05.2023

Morda je vsako jutro lepo, če se zbujaš v majhnem, a s knjigami natrpanem meščanskem stanovanju v romantičnem kotičku Pariza. A še tako slikovita kulisa naše junakinje ne more obvarovati pred melanholijo in tegobami, ki jih človeku naprti življenje.

Filmska recenzija Zveri

17.05.2023

Eksploatacijski filmi na temo podeželja stavijo na konflikt med krhkostjo urbanega in brutalnostjo podeželja. Morda bi sklepali, da Denis Ménochet s svojo impozantno pojavo v tej dihotomiji pooseblja agresijo narave. A Zveri se takim klišejem izognejo.

Intervju David Diop, dobitnik mednarodnega bookerja: "Vojna sama je tista, ki je okrutna, ne pa vojaki"

12.05.2023

V jarkih prve svetovne vojne so Francozi zahodnoafriške vojake namerno opremili z mačetami, pove David Diop: to je bila strategija, da bi Nemcem nagnali strah v kosti pred "krvoločnimi divjaki". Barbarstvu vojne zrcalo nastavlja v romanu Več kot brat.

Intervju V zagovor torture porna: "Na presečišču nasilja in spolnosti se skriva razmislek o tem, kdo smo"

27.04.2023

Profesor filmskih študij Steve Jones je velik del kariere posvetil razbijanjem predsodkov o najbolj skrajnih vejah grozljivke. "Filmska kritika ima izrazito močen odziv na vse, kar ima kakršen koli opravek s telesom, kar je v osnovi precej puritansko."

Intervju "Špageti vestern uteleša dvojnost: fascinacijo nad Ameriko in deziluzijo nad njeno ideologijo"

26.04.2023

Austin Fisher je akademik, ki tako rekoč poklicno preučuje "slabe" filme: fascinira ga poglavje italijanske filmske zgodovine, v katerem je kot po tekočem traku nastajalo na desetine skoraj identičnih filmov, od špageti vesternov do giallov.

Filmska recenzija Renfield

19.04.2023

Vampirji na splošno in Drakula konkretno so doživeli že toliko interpretacij – od klasične grozljivke in romantičnega svetobolja do alegorije in somračnega kiča – da se je smotrno vprašati, koliko krvi je sploh še v truplu tega filmskega arhetipa.

Filmska recenzija Air: Nekaterim legendam je usojeno leteti

12.04.2023

Športno dramo z igrišča preseliti v sejno sobo – to ne zveni kot obetaven koncept za film. Air bo, upajmo, dokaz, da skoraj pozabljeni žanr nevpadljive drame, ki namesto na posebne učinke stavi na kemijo igralske zasedbe, še lahko najde veliko občinstvo.

Filmska recenzija Tetris

07.04.2023

Napovednik za Barbiko, s katerim je v teh dneh obseden splet, je najboljši dokaz, da filmov o igračah (ali videoigrah) ne moremo več snobovsko ignorirati.

Jezdeca, nov slovenski film Dominik Mencej: "Iskal sem ranljivejšo obliko moškosti, kot jo poznamo iz klasičnih filmov ceste"

05.04.2023

Osem let po tem, ko je Dominik Mencej z diplomskim filmom pobral ključni nagradi Festivala slovenskega filma, se s prvim celovečercem naposled etablira kot polnokrven avtor. Z Jezdecema, filmom o "prleških Golih v sedlu", presprašuje obrazce filma ceste.

Filmska recenzija Ljubezni Patricie Highsmith

31.03.2023

"Pisanje je nadomestilo za življenje, ki ga ne morem imeti," v enem od dnevnikov prizna Patricia Highsmith, mojstrica psihološke kriminalke. Novi dokumentarec je posvečen identiteti, ki je pisateljica v svojih 74 letih na svetu ni mogla živeti javno.

Stran 8 od 184
Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov