Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu

Avtorji Ana Jurc

Gledamo Ocenjujemo hude mačke Grossmannovega festivala: vampirji, zombiji in morilska folklora

13.06.2024

Na Grossmannovem festivalu fantastičnega filma in vina se za glavno nagrado, "hudega mačka", poteguje pet evropskih grozljivk. Njihov spekter groze seže od rahlo srhjive romantike do skrajnega podžanra torture porna. Pa so tudi vredne ogleda?

Na Grossmannovem festivalu V nasilni naravi: brutalna "razpoloženjska grozljivka", posneta s perspektive serijskega morilca

11.06.2024

Na Grossmannovem festivalu, ki se v Ljutomeru začenja danes, bo – zunaj tekmovalnega programa – gostovala krvava konceptualna grozljivka V nasilni naravi, ki so jo po premieri na Sundanceu okronali za "revolucionarno reinterpretacijo slasherja".

Intervju Nov risoroman išče odgovor na vprašanje: Kako seksati feministično?

06.06.2024

O feminizmu je javno govora več kot kadar koli prej – kljub temu pa naša življenja, natančneje: spolna življenja – " pogosto ostajajo enako neraziskana in polna seksističnega bulšita kot pred desetletji", ugotavlja britanska ilustratorka Flo Perry.

Intervju 20 let Grossmannovega festivala: V očeh odločevalcev je žanrski film še vedno manjvredna kategorija

05.06.2024

"Letos smo že skoraj sklenili, da bo 20. festival tudi zadnji," priznava Tomaž Horvat, programski direktor Grossmannovega festivala. A na koncu vedno pretehtata entuziazem in ljubezen do žanrske kinematografije za sladokusce.

Filmska recenzija Naključni morilec

31.05.2024

Za film o profesorju filozofije, ki si rad na glas zastavlja vprašanja o sebstvu in Nietzscheju, se Naključni morilec ne jemlje preveč resno. Pobliski navdahnjenih dialogov privzdignejo film, ki bi sicer bil popolnoma pozabljiva romantična komedija.

Filmska recenzija Furiosa: Del sage Pobesneli Max

27.05.2024

Furiosa je v ameriških kinih zabeležila mizeren premierni konec tedna; po gledanosti je samo za las uspela prehiteti novega - in po vseh poročilih sodeč kilavega - Garfielda. Naj vas to ne odvrne od ogleda; čeprav ne dosega Ceste besa, je močan film.

Film in TV Na snemanju filma Belo se pere na devetdeset: Vrnitev v osemdeseta, "a brez patetike"

21.05.2024

"Ko sem prvič stopila v ta prostor, me je stisnilo pri srcu," prizna Bronja Žakelj, ko se ozira po natrpani, malce zguljeni kuhinji. Tako je, kot da bi čez njen prag stopila nazaj v zgodnja osemdeseta.

Oder Juan Mayorga: "Gledališče ustvarjamo tudi za tiste, ki nikoli ne bodo prišli na predstavo"

16.05.2024

Prejšnji mesec je Ljubljano obiskal eden izmed vodilnih sodobnih španskih dramatikov, Juan Mayorga. V pogovoru s študenti hispanistike je med drugim spregovoril o pomenu politično angažiranega gledališča in nujnosti upora proti poskusom cenzure.

Filmska recenzija Izzivalci

14.05.2024

Kljub občasnemu spogledovanju z grozljivko je italijanski mojster Luca Guadagnino v prvi vrsti kronist koprnenja in erotičnega poželenja. V ta predalček sodi tudi teniška melodrama Izzivalci, ki pa je kljub estetski dovršenosti na trenutke površen film.

Filmska recenzija Fant in čaplja

07.05.2024

Najnovejši film Hajaa Mijazakija, prvi po desetih letih, je bil nekakšna demonstracija mojstrovega primata. Studio Ghibli zanj ni pripravil promocijske kampanje, pred premiero niso objavili napovednika ali slikovnega gradiva, kaj šele daljšega sinopsisa.

Ocena serije Baby Reindeer: resnična zgodba o obsedenosti in zalezovanju

24.04.2024

"Če tvoje življenje ni vredno tega imena, ti ga lahko sploh kdo uniči?" se sprašuje Donny Dunn, faliran komik, ki z morbidno fascinacijo opazuje, kako obsedena zalezovalka pronica v vse pore njegovega življenja. "Zakaj sem kar pustil, da se to dogaja?"

Gledamo Državljanska vojna

22.04.2024

V letu predsedniških volitev v ZDA bi od distopičnega filma z naslovom Državljanska vojna verjetno pričakovali namerno karikiran portret polarizirane ameriške družbe, ki prerokuje padec demokracije. Na srečo je Alex Garland ubral težjo pot.

Stran 3 od 186
Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov