Po podatkih mednarodne analitske hiše Gartner je južnokorejski elektronski velikan Samsung v letu 2018 obvladoval 19-odstotni tržni delež, medtem ko je v letu prej njegov delež znašal 20,9 odstotka. Delež se je zmanjšal tudi ameriškemu podjetju Apple, in sicer s 14 na 13,4 odstotka.

Na tretjem mestu je kitajski Huawei, ki pa je v nasprotju z vodilnima dvema proizvajalcema dosegel povečanje deleža. V letu 2017 je zasedal 9,8-odstotni delež, lani pa ga je povečal na 13 odstotkov.

Prvo peterico po prodaji pametnih mobilnikov končnim uporabnikom v lanskem letu zaokrožujeta še dva kitajska proizvajalca, Xiaomi, ki je delež povečal s 5,8 na 7,9 odstotka, in Oppo, ki se mu je delež povečal s 7,3 na 7,6 odstotka.

Po podatkih mednarodne analitske hiše Gartner je imel južnokorejski elektronski velikan Samsung v letu 2018 19-odstotni tržni delež Foto: EPA
Po podatkih mednarodne analitske hiše Gartner je imel južnokorejski elektronski velikan Samsung v letu 2018 19-odstotni tržni delež Foto: EPA

Nedavno objavljeni podatki mednarodne analitske hiše IDC so medtem pokazali drugačno sliko. Po njihovih podatkih se je prodaja na letni ravni namreč zmanjšala za 4,1 odstotka na 1,4 milijarde naprav.