Od Darsa in njegovih izvajalcev Vlačič zdaj pričakuje spoštovanje rokov za dogradnjo predora, ob tem pa dodaja, da ni arbiter med Darsom in izvajalci. Foto: MMC RTV SLO
Od Darsa in njegovih izvajalcev Vlačič zdaj pričakuje spoštovanje rokov za dogradnjo predora, ob tem pa dodaja, da ni arbiter med Darsom in izvajalci. Foto: MMC RTV SLO
Gradnja predora Markovec
Čeprav dela potekajo počasneje, naj roki dogradnje predora Markovec ne bi bili ogroženi, meni minister Vlačič. Foto: MMC RTV SLO

Minister za promet Patrik Vlačič pričakuje, da bodo predstavniki obeh strani čim prej za skupno mizo našli ustrezne rešitve.

Duhovnikova Vlačiča obvestila o morebitnih težavah
Kot je Vlačič pojasnil v izjavi za medije po popoldanskem srečanju na ministrstvu za promet, ga je predsednica uprave Družbe za avtoceste v Republiki Sloveniji (Dars) Mateja Duhovnik že pred nekaj tedni obvestila, da bi lahko glede predora Markovec nastale težave. Takrat ji je minister tudi naročil, naj pripravi morebitne scenarije za primer resnih težav.

Vlačič od Darsa in njegovih izvajalcev zdaj pričakuje spoštovanje rokov za dogradnjo predora, ob tem pa dodaja, da ni arbiter med Darsom in izvajalci. Je pa minister vodstvu Darsa, poleg Duhovnikove se je sestanka udeležil tudi prvi nadzornik družbe Milan Medved, posredoval željo direktorja CPM-ja Janeza Škoberneta, naj se čim prej sreča tudi z njimi.

"Mislim, da tu ni nikakršnih težav. Čim prej se morajo usesti, dogovoriti in potem priti z rešitvami glede teh težav," je dodal Vlačič. "Sektorska politika je jasna, tj. izgradnja predora Markovec v dogovorjenem roku. Vse druge zadeve ne zadevajo ministrstva in se bodo morali akterji med sabo dogovoriti," je še dejal in izrazil pričakovanje, da bo predor zgrajen v roku.

Sektorske politike bo izvajala agencija za upravljanje naložb države
Minister je obenem pojasnil, da je Duhovnikovi in Medvedu povedal, da so se zgodile nekatere spremembe v organizaciji med ministrom in gospodarskimi družbami, ki so v upravljanju. Napovedal je, da bo v prihodnje pripravo sektorske politike izvajala agencija za upravljanje naložb države. Vlačič se namerava že v naslednjem tednu sestati z vodstvom agencije, takrat pa bodo lahko tudi več povedali o tem, kako bodo te stvari potekale.

Mateja Duhovnik je razložila, da so pri predoru Markovec nastopile "določene tehnične in finančne težave na strani izvajalca", o katerih pa bo Dars poskušal z obema izvajalcema, podjetjema CPM in Alpine Bau, razpravljati in jih uspešno rešiti.

Dars CPM silil v kartelno dogovarjanje?
O finančni sliki CPM-ja je Duhovnikova dejala, da bi o njej težko govorila, prihodnji scenariji med Darsom in omenjenima podjetjema pa bodo še predmet pogovorov, je dodala. Povedala je tudi, da sta pogodbo podpisala tako CPM kot Alpine Bau in da sta oba izvajalca med seboj "solidarnostno odgovorna".

Komentirala je tudi dopis CPM-ja, po katerem naj bi jih Dars silil v kartelno dogovarjanje. Čeprav je bila o očitkih le posredno seznanjena, jih je predsednica uprave družbe zavrnila. Prav tako je kot popolnoma neutemeljene zavrnila tudi očitke, da naj bi od neizbranega ponudnika zahtevala, naj odstopi od zahtevka za revizijo javnega naročanja.