Lorencijeva uprizoritev je na prvi pogled zelo fizična, a obenem izrazito analitična. Zgrajena je iz nasprotij, ki ves čas tekmujejo za prevlado - dobro in zlo, izkušenost in neizkušenost, poštenost in nepoštenost. Edina lastnost, ki je skupna vsem junakom na odru, je strast. Foto: Asiana Jurca Avci
Lorencijeva uprizoritev je na prvi pogled zelo fizična, a obenem izrazito analitična. Zgrajena je iz nasprotij, ki ves čas tekmujejo za prevlado - dobro in zlo, izkušenost in neizkušenost, poštenost in nepoštenost. Edina lastnost, ki je skupna vsem junakom na odru, je strast. Foto: Asiana Jurca Avci

Lorencija so v Zagrebu predstavili kot režiserja, ki ima izjemen občutek za posodobitev gledaliških klasikov, tako je 410 let stara tragedija o ljubezni, ljubosumju, zaupanju in privrženosti, pa tudi ksenofobiji in rasizmu postala izjemno živa in življenjska, so zapisali.

Režiser si je Othella zamislil kot nesrečnega človeka v sovražnem svetu ter izoblikoval popolnoma drugačno razumevanje ene ključnih podob v svetovni dramatiki. Naslovno vlogo ima Sebastian Cavazza, Jago je Primaž Pirnat, Desdemona pa Viktorja Bencik Emeršič.

Po lanskem gostovanju z Olujo avtorja Aleksandra Nikolajeviča Ostrovskega in prav tako v Lorencijevi režiji zagrebško gledališče in Mestno gledališče ljubljansko nadaljujeta sodelovanje. ZKM je v Ljubljani nastopil s predstavo Antona Pavloviča Čehova Galeb, ki jo je režiral Bobo Jelčić.