Dvig cestnine je bil dogovorjen med ministrstvom za promet in predstavniki avtoprevoznikov, in sicer če se spremeni letna dajatev za uporabo vozil v cestnem prometu glede na ekološki razred motorja. Letna dajatev se bo začela po novem načinu obračunavati marca 2009. Vozilom z motorji, ki ustrezajo standardu Euro IV in V se bo premija zmanjšala, vozilom z motorji, ki ustrezajo standardu Euro II in Euro I pa se bo povečala.
Nova cestnina:
1. cestninski razred: 0,141483 evra na kilometer prevožene razdalje
2. cestninski razred: 0,205150 evra
S povišanjem cestnine se povečuje tudi koncesijska dajatev, iz katere se odplačujejo zapadle obveznosti poplačila kreditov za gradnjo avtocest.
Vlada o usodi uprave Darsa na naslednjih sejah
Vlada pa je že začela s proučevanjem ukrepov, ki jih je za izboljšanje stanja na področju novogradenj izvedel Dars. Vlada je ukrepe Darsu naložila avgusta, potem ko se je seznanila s poročilom v zvezi z dogodki v predoru Šentvid, je povedal tiskovni predstavnik vlade Valentin Hajdinjak. "Vlada je razpravo o tem danes začela, a jo je prekinila", je povedal Hajdinjak. O usodi uprave Darsa bo vlada tako odločala na kateri od naslednjih sej.
Vodstvo Darsa je odstop ponudilo 8. avgusta, dva dni po tem, ko je v stari galeriji novega predora Šentvid že drugič odpadel del protipožarnega ometa. Omet je padel na avtomobil nemškega turista in vozilo poškodoval.
Šentviški predor je bil po dogodku spet zaprt, vlada pa je Darsu naložila nekaj ukrepov, ki naj bi izboljšali stanje na tem področju. Darsu je naročila, da naj ukrepe izvede v dveh tednih, zato bi morala o usodi uprave, predsednika Tomislava Nemca, namestnika Žana Jana Oplotnika in članov Boštjana Riglerja, Aleša Hojsa in Aleša Ratajcam, odločati že v začetku septembra, vendar je odločitev takrat preložila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje