Švedsko podjetje si želi postati vodilni ponudnik spletnih avdiovsebin. Glasbenim vsebinam se bodo tako v kratkem pridružili še podkasti. Foto: Reuters
Švedsko podjetje si želi postati vodilni ponudnik spletnih avdiovsebin. Glasbenim vsebinam se bodo tako v kratkem pridružili še podkasti. Foto: Reuters

Švedski upravljavec spletne glasbene storitve Spotify je najavil prevzema ameriških podjetij Gimlet Media in Anchor, ki se obe ukvarjata s podkasti. Vodilni ponudnik pretočne glasbe na svetu bo tako v prihodnje poleg glasbenih datotek svojim naročnikom na spletu ponujal tudi bogato zbirko podkastov, s čimer želi postati vodilni igralec na področju spletnih avdiovsebin nasploh.

Prevzema naj bi bila zaključena do konca prvega četrtletja. Koliko natančno bodo odšteli za prevzema omenjenih podjetij, v Spotifyju niso razkrili. So pa pojasnili, da nameravajo v letošnjem letu v prevzeme na področju neglasbenih pretočnih vsebin vložiti od 400 do 500 milijonov dolarjev.

Leta 2014 ustanovljeni Gimlet je uveljavljen ustvarjalec podkastov, medtem ko je leto kasneje ustanovljeni Anchor spletno okolje za ustvarjanje, distribucijo in monetizacijo podkastov. Švedsko podjetje je sicer v svoji ponudbi že imelo podkaste, med drugim oddaje igralke Amy Schumer in raperja Joeja Buddna.

Spotify je ob sredni objavi četrtletnih poslovnih rezultatov še razkril, da je imel konec leta 2018 kar 96 milijonov naročnikov plačljive različice storitve, kar je 36 odstotkov več kot pred letom dni. Upoštevajoč uporabnike brezplačne različice, ki vključuje oglase, pa Spotify po lastnih navedbah na mesečni ravni doseže 207 milijonov aktivnih uporabnikov.