Povezavo Slovenije z Japonsko bo zagotovila družba Japan Airlines (Jal). Foto: EPA
Povezavo Slovenije z Japonsko bo zagotovila družba Japan Airlines (Jal). Foto: EPA
Dimitrij Piciga
Direktor Slovenske turistične organizacije je povedal, da nam tuji organizatorji potovanj, ki se še pred kratkim za Slovenijo niso zmenili, zdaj namenjajo več pozornosti. Foto: EPA
V obdobju med letoma 2001 in 2006 znaša povprečna letna stopnja rasti obiskovalcev v Ljubljani 14,5 odstotka. Foto: RTV SLO

Prav tako bo novo povezavo z eno od evropskih prestolnic dobilo letališče Maribor.

Kot je še povedal direktor Slovenske turistične organizacije Dimitrij Piciga, nameravajo sicer leto slovenskega predsedovanja EU-ju nameniti večji prepoznavnosti države. Tako bo na svetovni turistični borzi v Londonu Slovenija nastopila s prenovljeno stojnico, namenjenih pa ji bo tudi 16 strani v National Geographic Travelerju. V načrtu je tudi uveljavitev in implementacija nove turistične znamke ter uvajanje modela destinacijskega menedžmenta. Piciga je izpostavil tudi 80 kvadratnih metrov velik reklamni plakat za Slovenijo, ki se že nahaja na bruseljskem letališču.

Tujim gostom ne bo dolgčas
Direktorica Zavoda za turizem Ljubljana Barbara Vajda pa je dejala, da so v namen promocije naše države v naslednjem letu pripravili paleto 48 izletov v turistične kraje. Prav tako je v načrtu preureditev osrednjega ljubljanskega informacijsko-turističnega centra, načrtujejo pa tudi sklop izobraževanja za vodnike turistične agencije Kompas.

Turistična sezona nad pričakovanji
V prvih šestih mesecih letošnjega leta se je glede na isto obdobje lani kar za osem odstotkov povečalo število prihodov gostov, število nočitev pa se je povečalo za šest odstotkov, kar je več od zastavljenih ciljev. Slovenija pri tem izkorišča rast svetovnega turizma nasploh, obenem pa gre uspehe pripisati tudi razvoju produktov in lastnemu trženju, dodaja Piciga.

Samo Ljubljano je po besedah Barbare Vajda julija in avgusta obiskalo kar 96.117 turistov, kar je 13,8 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Največjo zasedenost nastanitvenih objektov so v Ljubljani opazili avgusta, in sicer je ta presegla 75 odstotkov.

Tudi Slovenci radi potujemo
Za obdobje od septembra do novembra kar 44 odstotkov vprašanih v anketi STO-ja navaja, da načrtujejo izlet, potovanje ali počitnice. Od tega si jih bo 68 odstotkov potovanje organiziralo samih, preostali pa bodo izvedbo zaupali potovalnim agencijam.