Ne le cenovno dostopnejši, tudi petični hotel Kempinski se lahko pohvali z dobrim obiskom. Še več, v svoji kratki zgodovini še ni bil tako zaseden. Foto: MMC RTV SLO
Ne le cenovno dostopnejši, tudi petični hotel Kempinski se lahko pohvali z dobrim obiskom. Še več, v svoji kratki zgodovini še ni bil tako zaseden. Foto: MMC RTV SLO
Med tujimi gosti je največ Italijanov, Nemcev in Avstrijcev, vedno več pa je tudi Rusov in Skandinavcev. Foto: RTV SLO

Hotela LifeClass in Bernardin sta bila prvič v letošnjem letu polno zasedena, v Hotelu Kempinski Portorož pa je zasedenost prvič po odprtju presegla devetdeset odstotkov. "Med prvomajskimi prazniki so naši hoteli po navadi polno zasedeni in tako je tudi letos," ugotavljajo v Hotelih Bernardin. V tem tednu je bila povprečna zasedenost njihovih hotelov med 90 in 100 odstotki, za konec tedna pa so dosegli polno zasedenost. Med gosti prevladujejo domači gosti in Italijani, med organiziranimi skupinami pa Avstrijci in Nemci.

V poletje z zadržanim optimizmom
"Letošnje leto je zaradi gospodarske krize netipično. Značilna so bivanja za krajši čas, največ do tri dni, in sklepanje rezervacij tik pred zdajci," še pojasnjujejo iz Hotelov Bernardin, kjer si ravno zaradi poznega sklepanja rezervacij poletne sezone še ne upajo napovedovati.

Največ tujcev je Italijanov
Prvomajski konec tedna je razveselil tudi Hotele LifeClass, kjer so bili ta konec tedna polni prav vsi hoteli. Prevladujejo italijanski in domači gostje, sledijo Avstrijci, Rusi, Nizozemci in Nemci. "Upamo, da bo poletna sezona enako uspešna kot ta konec tedna, čeprav razmere na tržišču kažejo drugačno sliko. Vsekakor upamo, da bomo v Portorožu ohranili in izboljšali naš položaj iz preteklih let," sporočajo iz Hotelov LifeClass.

Zadovoljni pa so tudi v prenovljenem Hotelu Kempinski Portorož. "Lahko povem, da je že od velikonočnih praznikov naprej zasedenost vsak konec tedna večja. Ta konec tedna smo presegli devetdesetodstotno zasedenost, kar je glede na našo povprečno ceno fantastičen rezultat," je optimističen tamkajšnji vodja prodaje in trženja Marcos J. Torres Mueller. Na prihod poletja so se v hotelu dobro pripravili, saj načrtujejo različne dogodke, med drugim reli oldtimerjev in različne regate.

A. J.