Adam se bo poskušal prikupiti predvsem mlajšim kupcem, tako tistim po letih kot tudi po počutju. Foto: M. Kr.
Adam se bo poskušal prikupiti predvsem mlajšim kupcem, tako tistim po letih kot tudi po počutju. Foto: M. Kr.

Pri Oplu že od najave novega malčka veliko energije vlagajo v trženjsko plat in spogledovanje z javnostjo ter poskušajo kar se da izpostaviti "drugačnost" novinca, ki na začetek Oplove abecede ne sodi le po imenu, ampak tudi velikosti. Kljub temu pa ob poudarjanju embalaže na srečo niso pozabili na vsebino.

Adam prihaja na trg s sodobno tehnologijo, ne le pod motornim pokrovom, ampak na splošno. Na začetku prodaje so na voljo trije motorju 1,2-litrski z močjo 51 kilovatov (70 KM), sledita dva 1,4-litrska z močjo 64 kilovatov (87 KM) oziroma 74 kilovatov (100 KM). Vse tri je mogoče izbrati tudi v kombinaciji s sistemom start/stop za zaustavljanje motorja med mirovanjem v koloni ali pred semaforjem.

Med opremo, ki se uvršča v enega izmed treh serijskih paketov jam, glam ali slam oziroma je na seznamu dodatne opreme, pa je mogoče najti kar nekaj naprednih tehnoloških igračk, kot so na primer aktivna pomoč pri parkiranju vozila s samodejnim vrtenjem volana, opozorilnik na vozila v mrtvem kotu, omejevalnik hitrosti, servo ojačevalnik volana z možnostjo izbire lažjega "mestnega vrtenja" in ne nazadnje informacijski sistem intellilink, ki je povezljiv s številnimi dodatnimi napravami in seveda spletom.

Še več možnosti izbire kot pri tehnoloških dodatkih pa Opel ponuja kupcem adama pri kombinacijah barv karoserije, strehe, notranjosti, platišč, okrasnih nalepk in še marsičesa drugega, vključno z možnostjo izbire stropa potniške kabine s fotopodobo oblakov ali zvezdnatega neba, ki ga pričara 64 diod.

Za malo igračo z dovolj veliko avtomobilsko uporabno vrednostjo, ki se bo na trgu bodla za kupce z veterani, kot sta fiat 500 in mini, bodo morali slovenski kupci odšteti vsaj 11.600 evrov. Najnižja cena v ponudbi seveda pomeni vstopni model brez izrazite individualizacije, vendar pa pri Oplu že najavljajo dodatno stimulacijo v podobi tisoč evrov bonusa za izbiro dodatne opreme ali znižanje cene s cenika.