Do zdaj so bili prejemniki številnih nagrad tako doma kot v tujini: na prireditvah, kot sta Billboard Music Awards in American Music Awards, so namreč prejeli več nagrad, nastopili pa so tudi na Grammyjih. Foto: EPA
Do zdaj so bili prejemniki številnih nagrad tako doma kot v tujini: na prireditvah, kot sta Billboard Music Awards in American Music Awards, so namreč prejeli več nagrad, nastopili pa so tudi na Grammyjih. Foto: EPA

K-pop skupina, ki jo sestavljajo Jin, Suga, J-Hope, RM, Jimin, V in Jungkook, je izid singla konec julija napovedala v posnetku v živo na južnokorejski platformi Vlive: "Medtem ko smo pripravljali album, smo naleteli na razburljivo pesem, v kateri smo se želeli preizkusiti," je dejal RM, vodja septeta.

Članom skupine so zaradi nepredvidljivih razmer ob pandemiji novega koronavirusa po vodi splavali vsi načrti, zato so se počutili nemočne, pesem pa so izdali z željo, da bo ljudjem po svetu, ki se spopadajo s podobnimi težavami, prinesla upanje. "Pesem sporoča to, kar BTS želi povedati v tem trenutku; čeprav so časi težki, jih premagajmo skupaj," je povedal Jin na svetovni novinarski konferenci. "Pesem poje o pomembnosti cenjenja majhnih stvari v življenju, ki ga naredijo resnično dragocenega in posebnega. Za nas pa je to projekt, s katerim smo si napolnili baterije, in upamo, da bo isti učinek imel tudi za poslušalce," je še dodal RM. Pesem je izšla ločeno pred izidom novega albuma, ki bo izdan v drugi polovici leta.

"Skladba je bila že na začetku, ko smo jo prejeli, v celoti napisana v angleščini, zato je bila za nas nov izziv. Želeli smo jo posneti v angleščini, da bi ohranili njen prvotni šarm," je obrazložil RM, glavni v glasbeni skupini, ki je s svojo avtentično glasbo podrla številne svetovne rekorde. Med drugim se lahko pohvali z Guinnessovim svetovnim rekordom najbolj ogledanega plačljivega koncerta na spletu, ki so ga priredili v znak svoje sedme obletnice; udeležilo se ga je kar 756.000 oboževalcev, znani kot Army.

Živahno disko-pop skladbo, ki jo je Suga opisal kot "pesem za vse ljudi, ki se počutijo, kot da so padli med tekom na maratonu," spremlja poskočna in dovršena koreografija, kar za BTS ni presenetljivo. "V plesu je nekaj gibov, s katerimi na dan pridejo naše edinstvene osebnosti. Uživali smo, medtem ko smo vadili," je komentiral Jungkook.

V prvih 24 urah in pol več kot 100 milijonov ogledov

Retro in barviti glasbeni video je že prvi dan podrl rekorde. V 24 urah in pol je namreč zbral več kot 100 milijonov ogledov, kar je doslej najhitreje v zgodovini Youtuba, hkrati pa je v prvem dnevu zbral največ všečkov. Pesem kraljuje na prvem mestu lestvic iTunes v več kot 100 državah.

Dynamite bodo, čeprav se prireditve osebno ne bodo udeležili, premierno predstavili na prireditvi MTV Video Music Awards. Tam bodo, čeprav v videoprenosu, nastopili prvič v svoji karieri, nominirani pa so za tri nagrade.

Za oktober so napovedali tudi dvodnevni koncert, ki bo potekal na spletu, če bodo okoliščine dovoljevale, pa tudi v živo. Na njem bodo nastopali s pesmimi s februarskega albuma Map of the Soul: 7, ki zaradi pandemije na koncertni turneji niso ugledale luči sveta.