Moda
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.7 od 21 glasov Ocenite to novico!
Steve Carell, Ansel Elgort, James Franco, Hugh Jackman in Daniel Kaluuya
Šopek letošnjih nominirancev za zlati globus. Ne siva, temnomodra, kaj šele oker - tokrat bo kraljevala črnina. Foto: Reuters
Obtožbe o spolnem nadlegovanju so se iz Hollywooda razširile v svet. Foto: Reuters

Dodaj v

Verjetno najturobnejša rdeča preproga v zgodovini - na zlate globuse v črnem tudi moški

Podelitev bo 7. januarja
30. december 2017 ob 20:22
Los Angeles - MMC RTV SLO

Igralke, ki bodo na podelitvi zlatih globusov izrazile protest proti spolnemu nadlegovanju v Hollywoodu, na rdeči preprogi v črnini ne bodo ostale same.

Poročali smo že, da bodo zvezdnice v znak protesta proti krivicam, ki se jim dogajajo v filmski industriji, oblekle črne obleke.

To naj bi povzročilo kar nekaj preglavic modnim oblikovalcem, hišam in stilistom, ki se zanašajo na to, da se na rdečih preprogah promovirajo njihove obleke in s tem spodbujajo povpraševanje po njih. In prav zlati globusi še posebej veljajo za prireditev, kjer je v ospredju eksperimentiranje in več sproščenosti.

Zdaj pa je postalo jasno, da bo imelo sive lase še več modnih velikanov, saj se bodo za črnino prihodnjo nedeljo odločili tudi njihovi kolegi.

Priznana stilistka Ilaria Urbinanti, ki med drugim oblači igralce in nominirance Toma Hiddlestona, Armieja Hammerja in Garretta Hedlunda, je tako na Instagramu objavila zapis: "Glede na to, da me vsi to ves čas sprašujete ... da, moški bodo na letošnji podelitvi zlatih globusov solidarni z ženskami in bodo z izbiro popolnoma črne večerne toalete izrazili svoj protest proti neenakosti spolov."

Pritrdil ji je tudi zvezdnik filmov Jumanji ter Hitri in drzni Dwayne Johnson: "Tako je, tudi mi bomo v črnem," je zapisal The Rock.

Na družbenih omrežjih so številni to odločitev že pozdravili, spet drugi pa so se namrščili, češ da je črna že tako ali tako najpogostejša izbira za moško večerno toaleto in da to za njih ne bo ravno neka velika žrtev, zato bi jih morda tokrat torej raje oblekli na primer v ... rožnato.

Sprožil se je plaz
V zadnjih tednih je že na stotine žensk (in tudi kar nekaj moških) v javnosti razkrilo incidente spolnega nadlegovanja in napadov, ki naj bi jih izvajali vplivni možje v filmski industriji, medijih, politiki in drugih industrijah. Nekateri storilci, med njimi Charlie Rose, Kevin Spacey in Harvey Weinstein, s katerim se je vse skupaj sploh začelo, so zaradi škandala velikanskih razsežnosti tudi izgubili službe.

Obtožbe o spolnem nadlegovanju praznijo tudi vrste ameriških kongresnikov, zaradi "nedostojnega vedenja" je odstopil britanski obrambni minister, revija Time pa je za osebnost leta 2017 izbrala družbeno gibanje oseb, ki so dvignile glas proti spolnim zlorabam in nadlegovanju.

Gre za gibanje, ki je na družbenih omrežjih prepoznano pod ključnikom #MeToo (#TudiJaz), oznako, ki jo je prvič uporabila Alyssa Milano, z njo pa je želela žrtve spolnega nadlegovanja spodbuditi k temu, da o tem spregovorijo javno in razkrijejo svoje zgodbe.

T. H.
Prijavi napako
Komentarji
Nemo
# 30.12.2017 ob 21:08
Se pravi, da letos ne bo izrezov, prozornih oblek, jošk zunaj? Ker moje skromno mnenje je, da če z izzivalnimi oblekami sam sebe postaviš za objekt (poželenja), se ne čudi, če tudi drugi opazijo samo tvoje telo.
sisoruen
# 30.12.2017 ob 23:21
"Točno tako, če se jim res gre za enakost, naj pridejo v visokih petah in črnih mankinijih, da se bodo enkrat postavili v kožo svojih ženskih kolegic"

Ali pa pojdi ti s svojimi kolegicami za en teden na delo v rudnik, da se boš postavila v kožo moških. :D Če ti je res za enakost. :D

"ki so konstantno oblečena v pomanjkljiva in neudobna oblačila, da zadovoljujejo "male gaze"."

Ker tako hočejo, tako kot moški, ki hodijo na delo v rudnik. :D

"Še bolje pa bi bilo, da bi se odpovedali svojim privilegijem, odstopili polovico službenih mest ženskam in se odpovedali delu plače."

Seveda. Moške vloge v filmih naj prevzamejo ženske, da bojo ja enakopravne. :D Kaj pa če se zmenimo tako, da pošljemo 20% od 70% sodnic na slovenskih sodiščih garat v rudnik, 20% rudarjem pa damo službo sodnika, da bo vsaj na sodiščih 50:50, če že v rudniku ni? :D

Še kakšne feminističen vic na voljo? :D

In poglejte, kako sem zadel s komentarjem # 30.12.2017 ob 22:11 v nulo. :D

Feministke na smrt sovražijo dejstvo, da se večina moških postavi za pravice in enakopravnost žensk, ker jim to preprečuje, da bi lahko posploševale na vse moške kot posiljevalce itd.. :D In bojo našle vse izgovore, da ni dovolj dobro, da ja lahko prodajajo svoja seksistična jajca. Torej sporočilo feministk je: moški, ne se brigat za ženske, posiljujte jih, sovražite jih, pretepate jih, da bomo lahko me feministke promovirale seksizem. Za žesnke nas itak ne briga. Briga nas samo seksistični feminizem. :D

#FeminismIsCancer
Bivši uporabnik
# 30.12.2017 ob 21:23
Komunizem preoblečen v progresivne nebuloze.
Vsi se morajo enako gibati, enako razmišljati, če ne te uničijo.
volkulja
# 30.12.2017 ob 20:56
Kaj natančno naj bi dosegli s tem da so oblečeni v črno?
Emmure
# 30.12.2017 ob 22:24
Dekadenca (lat. decadentia, de + cadere (pasti), torej = razpadanje, upadanje) pomeni postopno izgubljanje, izginjanje ustvarjalnih sil, energije, vitalnosti, doseženega standarda oziroma ravni. Lahko pomeni tudi propadanje doseženih vrednot in institucij.(vir;Wikipedia)
to je Holywood
Gepard007
# 30.12.2017 ob 21:14
A zdaj, ko bojo pa v črno oblečeni so pa rešili svet?
jk11
# 30.12.2017 ob 22:59
Ker pri smokingih za slavnostne podelitve je ful barvnega razpona? Maš navy blue pa črno. In če še pri tem lahko pobereš par plus točk itak da greš v črno oblečen. Če bi jaz bil slaven bi se tudi v črno oblekel da bi izpadel good guy pa magari me zadeva ne bi zanimala.
el CARTEL
# 30.12.2017 ob 22:20
tem američanom se je totalno sfuzlalo.

nikjer na svetu niso ženske bolj enakopravne kot na zahodu.
oni pa so solidarni z ženskami in se zavzemajo proti neenakosti spolov.

spola sta pač različna, če se američani na glavno postavijo. sta pa enakopravna.

naj bodo solidarni raje z ženskami v savdski arabiji, ki pravic nimajo.

ta zahod je ena sama dekadenca.
paver
# 30.12.2017 ob 22:01
Bravo! Naj oblečejo burke!
josh k.
# 30.12.2017 ob 21:56
Pa naj dajo še črno preprogo, pa črn globus, pa še igralci naj si frise s šmirom namažejo...
pok vejice
# 31.12.2017 ob 07:33
@neurosis
Vidim tvoj komentar in me mine vsaka želja po debati. S tem svojim "seksističnim feminizmom" si res nadležen. Kot kak nedorasel pubertetnik, ki mora izzivati. Ignorantsko, samovšečno in plehko. No, pa srečno novo leto.
dStroj
# 30.12.2017 ob 22:44
So se oblekli bolj konservativno in vsi obljubili da bodo pridni... torej za eno noč ne bodo demokrati :D
sisoruen
# 30.12.2017 ob 22:11
In glede na minuse je očitno, da feministkam ni všeč, da se moški postavljajo za pravice žensk, ker potem ne morejo več prodajati seksističnih pravljic o tem, kako so vsi moški posiljevalci. :D Ja, tako zelo jim je mar za ženske. :D
Pastafarian
# 30.12.2017 ob 23:01
Naj raje pridejo brez makeupa, če si upajo, bodo tako največ naredile, morda celo preveč...
dStroj
# 30.12.2017 ob 22:38
Zahod je post strukturalizem. Prežet je z njim. Mal red pill zadeva. Nadaljujte previdno.
Emmure
# 30.12.2017 ob 22:12
tak imajo vsega polne riti,da več ne vejo kak bi se afnali.
sisoruen
# 30.12.2017 ob 22:09
"Kaj natančno naj bi dosegli s tem da so oblečeni v črno?"

Feministka bi rekla, da s tem lezejo ženskam v riti. To po feministični logiki pomeni, če se osebe enega spola strinja z osebno drugega spola. :D
Clovek
# 01.01.2018 ob 10:33
Spoštovani sisoruen in ostali mmcjevci,

naj vam najprej zaželim srečno novo leto, veliko novih spoznanj, dobrih argumentov in poglobljenega razumevanja sveta, za katerega izboljšanje si prizadevate.

Sisoruen, v odsotnosti časa sem pustil mimo nekaj priložnosti za debato, pa mi je bilo v današnjem ležernem dnevu zanimivo spet naleteti na vaše zapise. Opazil sem, da ste podkrepili svoje povezvanje realnosti z logičnimi konstrukti, kar je bilo predmet najine zadnje debate, ki je nisva zaključila

http://www.rtvslo.si/zabava/iz-sveta-znanih/rose-mcgowan-s-svojo-vojsko-kot-angel-mascevanja-nad-weinsteina/435101#comments

A ključni izziv vaših logičnih konstruktov ostaja: ljudje se z njimi počutijo napadene, potisnjene v obrambno pozicijo, in se zato branijo. S takim odnosom jih ne boste pridobili za svojo stvar, tak odnos bo klical po anti-anti-feminiznu, ki bo ob uporabi istega odnosa zbudil (anti-)^3feminizem in spor, sovraštvo med ljudmi bo ostalo.

Razmislite o tem, pa če vam je do gradnje dobrih odnosov namesto do boja proti borcem, lahko kaj rečeva o tem: ali s poglabljanjem razumevanja stika med logičnimi konstrukti in realnostjo (in zaključiva prej omenjeno debato) ali z novo debato o srčiki problema: odnosom do sogovornika, s katerim se ne strinjamo.
pok vejice
# 31.12.2017 ob 23:17
Torej pupe, zakaj je prav, da so v črno oblečena dekleta in zakaj narobe, če so tudi moški? Kadar delijo mnenja, seveda?
Če lahko v dveh, treh stavkih samo...


Katera pipa pravi, da je narobe, če si črno nadenejo tudi moški?
(I je na mestu u namenoma.)

@Olivia Pope

Hvala.
Olivia Pope
# 31.12.2017 ob 13:57
Feministke na smrt sovražijo dejstvo, da se večina moških postavi za pravice in enakopravnost žensk, ker jim to preprečuje, da bi lahko posploševale na vse moške kot posiljevalce itd..

Edini, ki trdijo, da so vsi moški posiljevalci so anti - feministi, ki želijo to tezo podtakniti feministkam.

Naslednja velika laž, ki jo širijo, je ta, da je feminizem primerljiv z rasizmom, homofobijo, nacizmom....in je zato anti-feminizem gibanje za pravičnost in enakopravnost, kar ne bi moglo biti dlje od resnice, pomenljiva je že ta podrobnost, da za razliko od rasizma, homofobije in nacizma, feminizem ni imel nikoli realne politične moči, da bi lahko svojo ideologijo uresničil ali da bi puščal za sabo na tisoče žrtev. "Seksistične feministke" tudi ne prirejajo zborovanj na katerih vzklikajo sovražna gesla ali hodijo okoli in pretepajo moške.

Ima pa zato anti-feminizem veliko opraviti s fašizmom, heterofobijo in belim rasizmom.
Normalno razgledanemu človeku je jasno zakaj heteroseksualci ne rabijo svojih parad ponosa, belci ne gibanj "Bela življenja štejejo", moški pa ne zavzemanja za svojo enakost, preprosto zato, ker jim že obstoječi sistem in družba v kateri živimo vse to zagotavlja. Sedaj, ko si dolgo in resnično diskriminirane skupine želijo enakih pravic zase, pa nekateri od prej omenjenih cvilijo, da se jim z odvzemom privilegijev godi krivica in so zaradi tega "diskriminirani".

Vidiš, to je tipičen primer feministično seksistične manipulacije. Posilil me je moški, torej velja, da so vsi moški posiljevalci. :D Sori, ampak to je seksizem. :D

Ne, to je tipičen primer anti - feministične manipulacije. Feministke ne trdijo, da so vsi moški posiljevalci, je pa res, da je več kot 90% posiljevalcev moškega spola in to ni seksizem marveč statistična dejstva.

Feminizem je pa nekaj drugega in sicer seksistični odnos, do moške spola. :D

Ja, tako kot je gibanje za pravice temnopoltih rasizem in LGBT zavzemanje za heterofobijo, kajne.
sisoruen
# 31.12.2017 ob 12:22
@pok vejice,

Pa še to bom rekel, glede na to, da si lezbijka in ti je verjetno jasno, kaj pomeni biti diskriminiran na podlagi osebne okoliščine (spolne usmerjenost), bi človek pričakoval, da bi glede podobnih diskriminacij, torej na primer na podlagi (moškega) spola, bila vsaj približno podobo ozaveščena. :D
pok vejice
# 31.12.2017 ob 11:36
@neurosis

Oh, pričakovani odziv. Poznam način razprave, neverjetno pikolovstvo. Spomnim se komentarjev pod Jurečičevimi kolumnami. Že takrat so mi bila pisanja neljuba. Tale antifeminizem pa se mi dejansko obrača. Nekje na nivoju Vodeba in Zupančiča si. Pod enim od prispevkov o razkritju zlorab si navajal neke članke za argument svojih trditev. Sori, sem jih prebrala - kot bi v dokaz proti feminizmu navajal Vesno Vilčnik npr., pa še Angelco Likovič zraven. Antifeministi imate tako ali tako hud problem, ker ne ločite feminizmov. In v glavnem natolcujete vedno z enakimi parolami za vse povprek. In ja Likovič, Vodeb, Vilčnik ali Zupančič mi ravno niso referenca, če te zanima kaj resnejšega s področja feminizma, pa predlagam obisk knjižnice. Takoj po praznikih bo. Rekla sem, izgubila sem voljo, saj se pa vidi, ker se v debatah res redko še oglasim. Plus, da imam polno drugega dela in so mi preigravanja istega, kakršno se greste, nesmiselna izguba časa. Pred petindvajsetimi leti sem poslušala popolnoma enake antifeministične izjave kot danes. Poznala nisem nobene feministke (antifeministi okrog mene niti), a sem po ljudskem izročilu "vedela", da je z njimi, s feministkami, a ne, "nekaj narobe". Zato sem se v debatah vedno predstavljala z uvodom: Nisem feministka, ampak ... Zanimivo. No, to se je spremenilo. Feministka sem. Pa še lezbijka. Huh, a ne, kako prikladno, bom lepše potrdila argument kakšnega antifeminista. Aja, pa še to, ko nenehno opletaš s sovražnostjo feministk do moških in kako da feministke zdaj vse moške označujemo za posiljevalce ali nadlegovalce. Dejstvo je, da sem v življenju doživela precej spolnih nadlegovanj in zlorab. Dejstvo je, da ne samo od enega moškega. Dejstvo pa je tudi, da se vsa leta svojega življenja kljub temu družim več z moškimi kot z ženskami. Taka sovražnica zajebana sem. Pač populizmi, da se imate fino in kaj pogovarjati. Jaz imam zdaj res dosti drugega dela, tako da še enkrat: Srečno novo leto. S feminizmom naprej.
Emmure
# 30.12.2017 ob 22:17
Kris..LOL...pa ravno zariple feministke so ga najbolj.....(vstavi besedo po želji)
sisoruen
# 31.12.2017 ob 12:09
"Oh, pričakovani odziv."

Ja, seveda, na nič lahko odgovoriš le tako, da poudariš, da gre za nič. :D

"Že takrat so mi bila pisanja neljuba."

Ali je tebi nekaj ljubo ali ne, je lahko relevantno zate, ne pa za vsebinsko razpravo. :D

"ale antifeminizem pa se mi dejansko obrača."

Ja, tako kot so anti-rasizem obrača rasistu. Big deal. :D

"Nekje na nivoju Vodeba in Zupančiča si."

Seveda sem, vsaj v tem, da oba uporabljata argumente. To je nekaj, o čemer se tebi ne sanja, očitno. :D

"Pod enim od prispevkov o razkritju zlorab si navajal neke članke za argument svojih trditev."

Ja, "neke članke", ki so vsebovali dejstva. :D

"Sori, sem jih prebrala - kot bi v dokaz proti feminizmu navajal Vesno Vilčnik npr., pa še Angelco Likovič zraven. "

Ja, zato, ker so ti tista dejstva bila neljuba, kot praviš. Zdaj pa poskušaj dodati še kakšen argument zraven, bo šlo? :D

"Antifeministi imate tako ali tako hud problem, ker ne ločite feminizmov. "

LOL... Zakaj pa misliš, da večinoma uporabljam pojem seksistični feminizem, čeprav mi v bistvu ne bi bilo treba, ker je ta feminizem v današnji družbi itak večinski?

"In v glavnem natolcujete vedno z enakimi parolami za vse povprek. "


Ne, to počnete feministke, jaz "natolčujem" z dejstvi in argumenti. :D

"In ja Likovič, Vodeb, Vilčnik ali Zupančič mi ravno niso referenca, če te zanima kaj resnejšega s področja feminizma, pa predlagam obisk knjižnice"

Ne spomnem se, da bi kadarkoli citiral kogarkoli od omenjenih. :D Še več, z zgoraj omenjenimi nimam prav nič skupnega, ker gre dejansko za konservativce. :D

"Pred petindvajsetimi leti sem poslušala popolnoma enake antifeministične izjave kot danes."

Kar pomeni le to, da se očitno glede feminizma ni nič spremenilo na bolje. :D

"Feministka sem. Pa še lezbijka."

Ja, in če me bereš redno, potem veš, da imam povsem enak odnos do homofobije kot to seksističnega feminizma. :D Kar spet ne velja za večino tistih oseb, ki jih omenjaš zgoraj, torej Vodeb & co. :D

"Aja, pa še to, ko nenehno opletaš s sovražnostjo feministk do moških in kako da feministke zdaj vse moške označujemo za posiljevalce ali nadlegovalce. "


To je dejstvo. Seveda govorimo o militantnih feministkah, torej tistih, ki jim feminizem predstavlja življensko ideologijo. Če se pa ti smatraš za feministko zato, ker si pač za enakopravnost žensk oz. med spoloma in za enaka previce ter enako svobodo žensk, potem ti to sploh ni treba biti, ker tudi sam vse to zagovarjam, pa niti približnost nisem feminist, pa niti ne morem biti, po logiki feministk. :D In ravno tega večina "feministk" tvojega kova ne razume. Pravice in enakopravnost žensk niso nič posebnega, ampak spadajo pod enako pravico do ne biti diskriminiran, kot to velja za vse osebne okoliščine. :D Prepoved diskriminacija tako vključuje tudi prepoved diskriminacije žensk. :D Po tej logiki potrebe po feminizmu v zahodnem svetu sploh ni več, saj so pravice in enakopravnost žensk sistemsko varovane. Skratka, če te kdo diskriminira, ker si ženska, ga lahko za to tožiš. :D Razlog, zakaj feminizem danes še obstaja je tako povsem druga zgodba in torej je sovraštvo do moških. In s tem, ko se nekatere ženske in tudi moški naivno označujete za feministke in feministe, dejansko ščititi seksizem, ki se za tem pojmom skriva. :D Seksizem, katerega agenda je vse negativne pojave v tej družbi povezati z moškim spolom. V bistvu imam občutek, da tebi to, o čemer jaz govorim sploh ni poznano. ;D

Tako da ti priporočam ogled videov iz serije Fiamengo Files, da ti bo sploh jasno, o čem je govora in kaj dejansko danes feminizem pomeni in predstavlja. :D In potem ti bo morda to odprlo oči, kot jih je marsikateri "feministki", ki ji niti pod razno ni bilo jasno, kakšna ideologija, se za tem pojmom skriva. :D

"Dejstvo je, da sem v življenju doživela precej spolnih nadlegovanj in zlorab. Dejstvo je, da ne samo od enega moškega. "

Dejstvo je, da si v življenju doživela precej dobrih dejanj. Dejstvo je, da ne samo od enega moškega. :D Na osnovi katere logike tako razlog moškega spola apliciraš le na negativna dejanja? :D Vidiš, to je tipičen primer feministično seksistične manipulacije. Posilil me je moški, torej velja, da so vsi moški posiljevalci. :D Sori, ampak to je seksizem. :D

"Dejstvo pa je tudi, da se vsa leta svojega življenja kljub temu družim več z moškimi kot z ženskami. "

Kar torej pomeni, da ne smatraš, da smo vsi moški posiljevalci etc. :D Ampak problem je, da današnji feminizem trdi ravno to. :D Tako da s tem, ko naokoli parodiraš kot feministka, dejansko delaš medvedjo uslugo vsem tem moškim, ki so za današnji feminizem, vsi posiljevalci. :D To je podobno, kot če bi se družila z židi, hkrati pa razlagala, da si nacistka, ker ti gre za pravice Nemcev. :D Tako da še enkrat: če ti gre za pravice žensk, njihovo enakopravnost itd., potem ti ni treba biti feministka, ker smo za to vsi, ki smo proti kakršnikoli obliki diskriminacije. Feminizem je pa nekaj drugega in sicer seksistični odnos, do moške spola. :D
sisoruen
# 31.12.2017 ob 10:00
"Vidim tvoj komentar in me mine vsaka želja po debati."

Seveda te mine. Za debato moraš imeti argumente. :D

"S tem svojim "seksističnim feminizmom" si res nadležen."

Spet seveda. Dejstva in resnica so lahko za nekatere presneto nadležna stvar. :D

"Kot kak nedorasel pubertetnik, ki mora izzivati."

Ja, če ti kaj ni všeč, potem je pač potrebno svtari označiti za nedoraslo pubertetniške. Ampak nedoraslo pubertetniško je to, da tvoj komentar ne vsebuje niti enega argumenta za karkoli že. :D

" Ignorantsko, samovšečno in plehko."

Spet, ignorantsko, samovšečno in plehko je zapisati takšno trditev, brez da bi jo z enim stavkom utemeljili. Ker je seveda ne moreš. Motijo te pač dejstva in argumenti in potem naj bi to bil moj problem? :D

Selkistični feminizem je pač realnost, ali je to tebi všeč ali ne. In gre za realnost, ki predstavlja enak problem kot vse druge oblike diskriminacije. In izjave, ki to obliko diskriminacije širijo, je pač treba izposaviti za to, kar so, torej seksizem in ljudi, ki jih širijo imenovati za to, kar so, torej seksisti. :D

Ampak saj pravim, očitno živimo v družbi, v kateri je seksizem podobno sprejemljiv, kot je bil anti-semitizem v nacistični Nemčiji. :D

Feminizem je pač družbeni rak in prej ko se tega vsi zavedamo in začnemo to obsojati, bolje bo za vse, tako moške kot ženske. :D

"Na neki tocki v zivljenju dojencek odraste in neha jokati."


To ni vic, ampak dejstvo. :D
Manos de Piedra
# 31.12.2017 ob 04:43
Liberalcem politične trende narekujejo holivudski zvezdniki. To samo priča o tem, kako so odrezani od sveta in realnosti. To je pač nek ideološki in emocionalni konzumerizem.
SsDrag
# 31.12.2017 ob 10:33
jaz bi se na njihovih mestih oblačil staromodno, da ne zgledaš seksapilno...
Olorin
# 31.12.2017 ob 09:01
@sissoruen
"Še kakšne feminističen vic na voljo? :D"

Kaksna je razlika med dojenckom in feministko?

Na neki tocki v zivljenju dojencek odraste in neha jokati.
dStroj
# 30.12.2017 ob 21:39
Drugače pa zadnji čas za pogreb Hollywooda.
dStroj
# 30.12.2017 ob 21:38
Če zna kdo virtue signalizirat so to igralci. Skor bolj brezvezno kot trendovske profilne na facebooku.
peglezn
# 31.12.2017 ob 15:42
Madonca, a eni/e res ne znate nekaj na kratko povedat?

Torej pupe, zakaj je prav, da so v črno oblečena dekleta in zakaj narobe, če so tudi moški? Kadar delijo mnenja, seveda?

Če lahko v dveh, treh stavkih samo...
monte
# 31.12.2017 ob 08:33
ob črnem protestu bodo verjetno zapete do brade in z oblekami do tal...
Dvoličnost pa taka... Če bi resnično želele protestirati, jih na prireditev ni bilo...
Vse za slavo in denar!
guverner
# 31.12.2017 ob 00:22
Kraval delajo tiste, ki niso kot prve prišle na vrsto, pa so zdaj užaljene.
Kris
# 30.12.2017 ob 22:14
Eh fantje, če hočete ustreči pobesnelim zariplim feministkam, si ga obredno odrežite.
Zlobni genij
# 30.12.2017 ob 20:54
Me prav zanima če bo Matt Damon tudi vdet v črno barvo glede na to, da je trenutno eden izmed najbolj osovraženih hollywoodskih igralcev zaradi njegovih izjav. Po moje bo edini posebnež. :)
sisoruen
# 31.12.2017 ob 17:26
Tako da še enkrat in zadnjič. Podpiram enakopravnost med spoloma, enakost žensk ter njihovo svobodo na povsem enak način kot to velja za vse ljudi, ne glede na raso, spol, starost, nacionalno pripadnost, vero itd., ne podpiram pa seksizma ali ostalih oblik diskriminacije. In dokler bo feminizem seksističen, je to zame ideologija, ki v družbi nima mesta, kot to velja za rasizem ipd. :D Dokler boste feministke seksistično trobezljale, da sem so-kriv in so-odgovoren za nasilje proti ženskam zgolj zato, ker sem moški, me obravnavale na neenakopraven način zgolj zato, ker sem moški, ste zame pač rak rana družbe. Tako kot rasisti in vsi ostali, ki diskriminirajo. :D

Tako da ni na meni, da ignoriram ta dejstva, ampak na vas feministke, da svoj odnos do moškega spola (to ne vključuje tistih, ki ženskam škodijo) ustrezno spremenite tako, da bomo moški bili obravnavani enakopravno, da ne bomo stigmatizirani in demonizirani ter primorani poslušat seksistične izjave tipa, da smo krivi za vse zlo na tem svetu. :D
sisoruen
# 31.12.2017 ob 17:08
Še enkrat link

In to je realnost današnjega feminizma. :D
sisoruen
# 31.12.2017 ob 17:06
Tako da problem seksističnega feminizma in razloga, zakaj je današnji feminizem v bistvu seksističen je ravno to, da se vsakršen negativni pojav, v katerega je vpleten moški, posplošuje na celoten moški spol, torej kot karakteristiko moškega spola. :D To je seksizem. Tako da sem jaz, zgolj zato, ker sem moški, avtomatično s tem stigmatiziran. Popolnoma nepomembno je, ali sem v življenju kateri ženski storil krivico, dejstvo, da sem moški, je dovolj, da se name prilepi stigma in stereotip posiljevaljca, nadlegovalca ipd. žensk. :D Če to ni seksizem, potem seksizem ne obstaja. :D

In potem dobimo takšne situacije:link

In ali obstaja kakšna feministka, ki ima toliko "jajc", da prizna, da je v tem primeru bil moški tisti, ki je bil nadlegovan, ne ženska. A obstaja? Če ne, potem mislim, da to pove dovolj in vse o tem, kaj danes feminizem pomeni - navaden seksizem. :D
sisoruen
# 31.12.2017 ob 16:54
"Edini, ki trdijo, da so vsi moški posiljevalci so anti - feministi, ki želijo to tezo podtakniti feministkam."

Še ena, ki je bodisi v samozanikanju ali pa živi odreazana od realnosti. :D Seksistične feministke jasno trdijo, da je moški spol razlog za spolno in drugo nasilje nad ženskami, zaradi česar tudi jasno trdijo, da je to nasilje problem vseh moških in potem po logiki, da če moški tega problema ne rešimo, smo dejansko vsi posiljevalci, vsaj v smislu "sostorilcev". Tako da še enkrat več, izobrazi se najprej o ideologiji, ki jo dejansko zagovarjaš in promoviraš, ker je jasno, da o tem nimaš pojma. :D

Tako da enako velja za tebe. Poglej si te videe, ki vse moje trditve podrepijo z dodatnimi argumenti in dokazi, potem se mi javi, ok? :D

"Naslednja velika laž, ki jo širijo, je ta, da je feminizem primerljiv z rasizmom, homofobijo, nacizmom."

Spet obratno. Ne samo da to ni laž, ampak je to tako očitno dejstvo, da je jasno lahko še otroku v vrtcu. Rasizem, homofobija, nacizem itd. imajo vsi bistveno skupno lastnost in sicer v tem, da so to ideologije, ki so utemeljene na diskriminaciji določene osebne okoliščine. Za feminizem velja isto, torej je ideologije, ki je utemeljena na diskriminaciji okoliščine moškega spola in je tore seksizem, s tem pa primerlljiva z vsemi naštetimi. Dokazi za to pa so smet jasno podani in argumentirani v zgornjem linku. :D

"in je zato anti-feminizem gibanje za pravičnost in enakopravnost"

LOL... In se je začel sindrom logično funkcionalne nepismenosti feministk. :D Ne, anti-feminizem je preprosto boj proti feminističnemu seksizmu, tako kot je anti-rasizem boj proti rasizmu. Posledično je res tudi boj za pravičnost in enakopravnost, ampak to je zgolj sekundarni učinek.

"kar ne bi moglo biti dlje od resnice"

Spet, je dejstvo, ki ga nobena feministka ne more zanikati ali z argumenti ovreči. :D

"pomenljiva je že ta podrobnost, da za razliko od rasizma, homofobije in nacizma, feminizem ni imel nikoli realne politične moči"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... Ko začne feministka razmišljati. LOL Saj to sploh ni relevantno. Hočeš torej reči, da je rasizem, homofobija in nacizem sprejemljiv, dokler nima realne moči? HAHAHAHAHAHAHAHA... Bistveno je to, da je diskriminacija na vsakem nivoju zavržena, pa če gre za diskriminacijo z vidika državne moči, katere druge, ali pa preprosto v razmerju med državljani. Torej, kaj je tvoja logika, da te države na sme diskriminirati, ker si ženska, lahko te pa tvoj sosed? :D Torej, draga feministka, ki imaš probleme z logičnim razmišljanjem, naj ti pomagam, da diskriminacija ni diskriminacija zato, ker bi bila izvajana z pozicije moči, gre le za to, da so v tistih primerih učinki hujši. Tako da res, feministke res niste še mogle izvesti "holokavsta" nad moškimi, ker na srečo nimate takšne družbene moči, kar pa ne pomeni, da vaša ideologija ni povsem enako diskriminatorna, kot je bil in je anti-semitizem. :D

"da bi lahko svojo ideologijo uresničil ali da bi puščal za sabo na tisoče žrtev."

Spet, draga feministka, s problemi logičnega razmišljanja, a sem kjer feminizem primerjal z nacizmom v smislu žrtev ali splošnih družbeni posledic? Torej, zakaj potem manipuloraš? :D Če nisi sposobna argumentirati, zakaj je seksizem nad moškimi kaj manj diskriminacija kot je anti-semitizem, potem preprosto "shut the f... up", kot bi rekla tvoja kolekica feministka. :D

""Seksistične feministke" tudi ne prirejajo zborovanj na katerih vzklikajo sovražna gesla ali hodijo okoli in pretepajo moške. "

Ma bejž. Link :D

"Ima pa zato anti-feminizem veliko opraviti s fašizmom, heterofobijo in belim rasizmom."

Argumenti za to trditev? :D Poglej si zgornje videe fiamengo files in potem utemelji te svoje trditve. :D

"Normalno razgledanemu človeku je jasno zakaj heteroseksualci ne rabijo svojih parad ponosa, belci ne gibanj "Bela življenja štejejo", moški pa ne zavzemanja za svojo enakost, preprosto zato, ker jim že obstoječi sistem in družba v kateri živimo vse to zagotavlja. "

Spet, argumentiraj, kako družba privilegira moškega in diskriminira ženske. Pojasni mi torej, naprimer to, kako je dejstvo, da je v Sloveniji brezposelnost med moškimi z oddtenek višja kot med ženskami, da so ženske v povprečju bolj izobražene in da se prej upokojujejo v korist moških. :D Skratka, zakaj tipično seksistično lupaš v tri dni, brez enega samega argumenta, primera itd.? In trdiš stvari, ki jih ne more podpreti ne z dejstvi ali dokazi. :D

"Sedaj, ko si dolgo in resnično diskriminirane skupine želijo enakih pravic zase, pa nekateri od prej omenjenih cvilijo, da se jim z odvzemom privilegijev godi krivica in so zaradi tega "diskriminirani"."

LOLOLOL... Aha, to, da je moški enakopraven, je torej privilegij moškega. Saj pravim, saj feministke pomeni enakopravnost med spoloma to, da moški niso enakopravni. :D Skratka, nelupaj in delat žrtve iz svojega spola, ampak dokaži, da to si. :D Dokaži, da je imaš kot ženska v družbi manj priložnosti, pravic itd. in da imam jaz kot moški posledično več. Dokaži in argumentiraj. Dejansko lupaš na pamet in nimaš pojma o čem govoriš. :D

Jaz sem ti dal realen primer v Sloveniji, ki jasno kaže ne samo na to, da moški nismo privilegirani, ampak celo obratno. :D Sedaj mi ti poskušaj dati tak primer, ko velja, da se ženske v slabšem položaju. :D

"Ne, to je tipičen primer anti - feministične manipulacije."

Spet, zgolj ker sama nisi dovolj izobražena o stvareh, to ne pomeni, da te stvari ne obstajajo. :D Še enkrat link.

" Feministke ne trdijo, da so vsi moški posiljevalci, je pa res, da je več kot 90% posiljevalcev moškega spola in to ni seksizem marveč statistična dejstva."

LOLOLOLOL... Spet, ker ti logika ne gre, ne razumeš, da za teh 90% posiljevalcev tudi velja, da imajo kosmate noge, pa verjetno ne boš trdila, da je to razlog. :D Tudi to je statistično dejstvo. Torej, to, kar tebi ni jasno in feministkam ni jasno je to, da če hočeš moški spol povezat z posilstvom, potem moraš dokazati vzročno posledično povezavo, ker če je kriv za posilstvo moški spol, kako pojasniš spet statistično dejstvo, da 95% moških ne posiljuje? Bo šlo? :D Nadalje, statistično dejstvo je tudi to, da npr. v 90% ali celo več primerov velja, da npr. spol človeka, ki je npr. drugemu človeku, ki se je znašel v nevarni situaciji, rešil življenje, moški. Ampak zanimivo, da ne samo nobena feministka, ampak nihče ne bo tega poudaril. :D Banalen primer: imaš ljudi na plaži, kjer ni varovanja. Nekdo se v morju začne utaplati, v koliko primerih bo tega človeka rešil po tvoje moški in v koliko primerih ženska. Ja, si pravilno ugotovila, da bo praviloma to storil moški. :D Statistično dejstvo. :D Tako da razumeš, kako seksistično manipuliraš? :D Dejstvo, da je 5% moških posiljevalcev seksistično uporabljaš, za stigmatizacijo moškega spola. Dejstvo, da je 95% in več procentov moških tistih, ki v nevarnih situacijah drugim osebam rešujejo življenje pa ne uporabljaš v korist moškega spola. Bo šlo? :D

"Ja, tako kot je gibanje za pravice temnopoltih rasizem in LGBT zavzemanje za heterofobijo, kajne."


HAHAHAHA... Ne mešaj jabolj in hrušk. :D Anti-rasizem ni rasizem. Anti-homofobija ni homofobija. In anti-seksizem ni seksizem. Problem je, da feminizem seksizem, ne pa gibanje za pravice žensk. :D Tako kot je rasizem tisto gibanje temnopoltih, ki temelji na sovraštvu do belcev in ki na enak način stigmatizira vso belo raso zato, ker so nekateri belci rasisti. :D tako da vidiš, kakšne probleme z logiko imaš. :D Enako počnete feministke, torej demonizirate spol kot razlog vsega slabega, kar se ženskam dogaja, to je seksizem. Enako kot je rasizem demonizirati belo raso kot razlog vsega slabega, kar se temnopoltim dogaja. Bo šlo? :D Moški nismo krivi, da se ženske posiljuje, ampak so krivi tisti, ki to počnejo. Belci nismo krivi, da se se temnopolte diskriminira, ampak so krivi tisti, ki to počnejo. Bo šlo? :D Ne moreš ti blebetat o privilegijih moškega, zato ker je npr. večina družbene moči v rokah moških, ker prvič, ta moč sploh ni posledica moškega spola in drugič, v odnosu do te moči smo moški posvem na istem kot ženske. A so npr. holivudski mogočneži zlorabljali svojo moč le za zlorabo žensk? Ne, tudi moških. Tako da draga neizobražena in nerazgledana feministka, pojasni mi, kako so tisti moški, ki so bili zlorabljeni, bili privilegirani, ker so moški. Bo šlo? :D

Tako da izobrazite se malo o teh stvareh, preden lupate na pamet v tri dni. Jaz sem moški, pa v tem življenju nisem bil zaradi tega za nič na boljšem kot si ti, zgolj zato, ker sem moški, ti pa ženska. Tako da ne bi bluzit o tem, kako sem privilegiran, ker sem moški. Nihče mi ni nič podaril zato, ker sem moški. :D Tako da ne seksistično lupat na pamet, ampak argumentiraj. In vidiš bistveno razliko. Jaz ti navajam argumente, linke, dejstva, ti samo bluziš v tri dni, nobenga argumenta, ničesar. :D Bo šlo? :D
sisoruen
# 31.12.2017 ob 11:14
"Upam in verjamem, kljub nekaterim komentarjem, da vsi zavračamo in obsojamo tovrstna zavržna dejanja, kjerkoli, tudi v tem filmskem svetu."

Seveda, kot upam, da nas vsaj večina zavrača in obsoja zlorabljanje teh zavržnih dejanj za promocijo seksizma po logiki, da če je neko zavržno dejanje storil moški, potem je to problem vseh moških. Pri čemer je zanimivo ravno to, da če moški naredi neko pozitivno, spoštovanja vredno dejanje, se pa na to, da je moški, kar pozabi. :D
nvk
# 31.12.2017 ob 10:53
RTV Hollywood. Dejansko pokrivate toliko ameriškega družbenega življenja, da bi se morda lahko kar tja preselili. Ste RTV Slovenija, ne RTV ZDA, ne RTV Jugoslavija.
Emmure
# 30.12.2017 ob 21:58
ja,naj bo vse črno.Oskarja v mat črno prefabat
izo
# 31.12.2017 ob 11:19
Komunizem preoblečen v progresivne nebuloze.
Vsi se morajo enako gibati, enako razmišljati, če ne te uničijo.


lol, to je pa res ena globoka misel. komunizem je prisilil vse tiste ženske vlečt vemo kaj, potem pa jamrat..
henodarling
# 31.12.2017 ob 11:00
Sisouren, moji plusi...

Sicer pa naj bi vendar vse te simbolne (bolj ali manj posrečene) geste, vendarle tudi v Hol...pokazale na nesprejemljivo, nedopustno, torej na vsakršno nespoštovanje, nasilje.
Debata o feminizmu morda kdaj drugič.

Upam in verjamem, kljub nekaterim komentarjem, da vsi zavračamo in obsojamo tovrstna zavržna dejanja, kjerkoli, tudi v tem filmskem svetu.
In dragi moji, tudi med nami in za sosedovimi vrati!
Ne zatiskajmo si oči, ukrepajmo, kjerkoli lahko!!!
Saj vsi poznamo številko 113? Kajne???

Pa srečno vsem!!
Se "slišmo" v novih debatah. Strpno in prijazno!
stari59
# 30.12.2017 ob 22:47
dStroj: Prevod, prosim....
are
# 31.12.2017 ob 09:33
Nemo bravo, istega mnenja si, kot ljudje na bližnjem vzhodu in Indiji, ki posilstva opravičujejo s tem kako se oblačijo ženske.
sisoruen
# 30.12.2017 ob 20:50
In potem bomo spet od seksističnih feministk poslušali, kako proti spolnemu nasilju nad ženskami, ropatoajo samo ženske. :D
Snežinkica
# 30.12.2017 ob 21:29
češ da je črna že tako ali tako najpogostejša izbira za moško večerno toaleto in da to za njih ne bo ravno neka velika žrtev,

Točno tako, če se jim res gre za enakost, naj pridejo v visokih petah in črnih mankinijih, da se bodo enkrat postavili v kožo svojih ženskih kolegic, ki so konstantno oblečena v pomanjkljiva in neudobna oblačila, da zadovoljujejo "male gaze". Še bolje pa bi bilo, da bi se odpovedali svojim privilegijem, odstopili polovico službenih mest ženskam in se odpovedali delu plače.
Kazalo