Natakar ob glasbi elegantno pripravi koktajl. Foto: REUTERS
Natakar ob glasbi elegantno pripravi koktajl. Foto: REUTERS
Hamburger za 108 dolarjev je med Japonci zelo priljubljen. Foto: REUTERS

Pijača s 1.06 karatnim diamantom je vredna 1.8 milijona japonskih jenov (15.000 dolarjev). Koktajl ob zvokih pesmi "Diamanti so večni" natakarji zmešajo pri mizi, vanj dajo diamant, ki ga pozneje tamkajšnji zlatar vstavi gostom v prstan.

Direktor hotela je dejal, da se vračajo nazaj v obdobje martinijev Jamesa Bonda. "Martini je pijača za vse čase in diamanti so vedno najboljši prijatelji žensk. Poleg tega pa prihaja na Japonskem čas, ko je zelo veliko snubitev."

Direktor upa, da bodo prodali vsaj tri "diamantinije" na mesec, a kako bo ta podvig uspešen, še ne ve. "Lahko prodamo tri do pet pijač na dan, morda eno na mesec ali pa eno v naslednjih desetih letih. Ne vemo." Za zdaj se še noben zapravljivec ni odločil za drago snubitev.

Kljub gospodarski krizi pred leti, Japonci še vedno pokupijo 40 odstotkov svetovnih luksuznih dobrin, Japonska pa je druga največja trgovka z diamanti.

Imajo tudi drag hamburger
V Ritzu pa nimajo le dragih pijač, temveč tudi hrano. Hamburger "Wagyu" stane 13.000 jenov (108 dolarjev), njegove glavne sestavine pa so govedina, paradižnik in avokado. Od preostalih hotelskih hamburgerjev je več kot dvakrat dražji, pri drugih ponudnikih hitre prehrane pa lahko dobiš 40 popolnih menijev za ceno Ritzevega hamburgerja.

Kljub ceni pa je ta jed zelo priljubljena. Obiskovalci "z dragim okusom" kupijo dvakrat več dragih kot klasičnh hamburgerjev.