Dnevne novice

Poudarki

  • Zdravstveno doplačilo kot nadomestek dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja
  • Zakon o zdravstveni oskrbi bo najbrž izvisel
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.2 od 31 glasov Ocenite to novico!
Milojka Kolar Celarc
Kolar Celarčevi najbrž ne bo uspelo izpeljati celotne zdravstvene reforme, saj se mandat izteka. Foto: MMC RTV SLO/Aljoša Masten

Dodaj v

Kolar Celarčeva: Zdravstveno doplačilo bo bolj solidarno

Slednje zahtevam iz koalicije
1. februar 2018 ob 16:19
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Ministrstvo za zdravje bo pripravilo novo različico predloga zakona o zdravstvenem varstvu, ki bo ureditev zdravstvenega doplačila preuredila tako, da bo bolj solidarno.

Ministrica za zdravje Milojka Kolar Cerlarc je napovedala, da bodo pri predlogu zakona o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju v največji mogoči meri upoštevali pripombe koalicije. Te se po njenih besedah večinoma nanašajo na "premalo solidarno" zdravstveno doplačilo, višino bolniških nadomestil in upravljanje zdravstvene blagajne. "To lahko relativno hitro izboljšamo," je dejala. Načrtuje, da bodo znova predlagali sedemstopenjsko lestvico zdravstvenega doplačila, ki bi nadomestilo dopolnilno zdravstveno zavarovanje. "Ni pa še končnega dogovora oz. konsenza glede tega," je pojasnila. Takšna lestvica je bila predvidena že v različici zakona, ki je bila v javni razpravi. Tako bi zavarovanci po novem plačali od 20 do 70 evrov prispevka.

Glede vse pogostejših pobud, da bi namesto zdravstvenega prispevka preprosto dvignili prispevno stopnjo, pa je ministrica opozorila, da je vlada že na začetku mandata podpisala sporazum, s katerim se je zavezala, da ne bo dodatno obremenjevala stroškov dela. Bi pa to bil najpreprostejši način zbiranja sredstev namesto dopolnilnega zavarovanja, je dodala.

"Predvidevam, da bomo že prihodnji teden v besedilo zakona uspeli vključiti nove spremembe, ki jih bomo potem poslali koaliciji," je dejala. Ministrica si želi, da bi vlada zakona potrdila in ga poslala v DZ.

Brez glasov SD-ja in DeSUS-a se ustavi
Na vprašanje, ali je mogoče, da bi vlada potrdila zakon le s podporo ministrov iz kvote SMC-ja, pa je dejala, da ni nobenega zakona pošiljala na vlado, da bi ga sprejeli s preglasovanjem. Po njenem mnenju tudi ni primerno, da bi vlada s preglasovanjem potrdila sistemski zakon.

V SD-ju so ji pojasnili, da je za njih zakon sprejemljiv, če bo upoštevala njihove pripombe. Na vprašanje, ali potem ne računa na podporo DeSUS-a zakonu, pa je dejala, da so njihove pripombe dobili v ponedeljek, ločeno tudi pripombe poslanke DeSUS-a Julijane Bizjak Mlakar. Tudi njihove pripombe niso take, da se ne bi mogli uskladiti, je dodala.

Zakon o zdravstveni oskrbi bo najbrž izvisel
Dotaknila se je tudi zakona o dolgotrajni oskrbi. Povedala je, da je pripravljen nov čistopis zakona, ki je v veliki meri usklajen z vsemi deležniki, tudi z ministrstvom za delo. Zdaj pa pripravljajo še izračune, kaj bi pomenile dodatne pravice.

"Najmanj, kar pričakujem, je, da bi o tem zakonu opravili samo predhodno ali splošno razpravo v DZ-ju, da imajo vsi zainteresirani možnost povedati svoje mnenje," je dejala in priznala, da bi bilo "preoptimistično pričakovati tudi sprejem tega zakona v sedanjem mandatu".

"Prepričana pa sem, da je to dober zakon in dobra osnova za to, da lahko naslednja vlada relativno hitro izpelje postopke in ga sprejme," je dodala. Sicer pa intenzivno delajo tri pilotne projekte, saj želijo najprej preizkusiti, kaj bi takšne rešitve pomenile v praksi.

Kdo je odgovoren za naročila UKC-ja
Ministrica je komentirala tudi poročilo Računskega sodišča glede nabav medicinske opreme in materialov v UKC-ju Ljubljana v letih 2014 in 2015. Dejala je, da ministrstvo ni prejemnik poročila in da je odgovornost vodstev UKC-ja, kako so naročali materiale. "Jaz sem naročila, naj svet zavoda to poročilo z vso resnostjo obravnava in zahteva odgovore ter ustrezne ukrepe. Če niso bili spoštovani zakoni, se ve, kdo odgovarja," je dejala.

Na vprašanje, ali je sedanji v. d. generalnega direktorja UKC-ja Aleš Šabeder njen favorit za polni mandat na tem mestu, pa je dejala, da "pustimo odločitev svetu zavoda". Verjame pa, da je Šabeder pripravil zelo dober program, da ima široke menedžerske izkušnje, saj je vodil že velike kolektive. "S tem, kar je pokazal v dosedanjem delu, so zadovoljni tudi zaposleni. Informacije, ki jih imam jaz, so zelo pozitivne," je dodala.

Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
ata
# 01.02.2018 ob 17:34
Zelo solidarno bi bilo, če bi MKC odstopila
Zoro27
# 01.02.2018 ob 17:30
Počasi imamo te solidarnosti dovolj. Spravite v red UKC in podobne ustanove, služenje denarja zavarovalnic, ki so popolnoma nepotrebne in samo dodatno jemljejo iz malhe, pa ne bo potrebno solidarnosti.
VanDame
# 01.02.2018 ob 17:32
Kar se mene tiče gre za eno manj sposobnih ministric v vsej samostojni Sloveniji. Zdravstvo nujno potrebuje reforme in nek nadzor nad dobavitelji opreme, Kolar Celarčeva pa meša meglo.
gre888
# 01.02.2018 ob 16:55
Nebi pobrala kot davek pri plači, ampak bi potem vsak plačal enako kot, da bi dejansko plačal davek. Razumi, če moreš.
janroz
# 01.02.2018 ob 17:32
Kakorkoli smo sanjali leta 1991 da bomo prekinili z nekim obdobjem se nam ti časi vračajo kot bumerang, kar je logično, saj sistem krojijo ljudje, ki ne dojamejo spremembe časa in razmer v družbi. Počasi se nam "enakost" vrača, vendar ne enakost pred zakonom (tu vemo kako je) vrača se nam enakost v revščini. Ministrica je odgovorna za packarije vodstva UKC Ljubljana, ki je denar metalo skozi okno, nam pa sedaj modruje kako bo ona spremenila sistem. Nič ni treba spremeniti, samo korupcijo odpravite, dopolnilno zdravstveno zavarovanje je dobro zastavljeno, če je treba kaj popraviti, popravite in kdor želi več naj več tudi plača, tako pa bomo ali bodo nekateri plačevali več, ker že itak plačujejo več imeli bodo enako, naj razume kdor more in dejstvo je, da ti že itak veliko storitev plačajo sami, zaradi čakalnih vrst. Če ministrica misli, da bo s tem ukrepom izboljšala stanje je v hudi zmoti in kot lahko nazorno vidimo se je gospa ves mandat ukvarjala samo s tem kje pobrati dovolj denarja za nenasiten sistem in niti enega resnega koraka ni naredila v smer, da se stvari uredijo! Sistem, ki ga sedaj uvaja je sistem, kjer bo zagotovo še več možnosti za korupcijo, saj bodo vsa sredstva zbrana na enem mestu in iz enega mesta se bo odločalo kaj je dobro za paciente, ja to smo že imeli, mar ne, tovarišica ministrica.
memento_mori
# 01.02.2018 ob 17:28
a to je tista ministrica, ki ne bo nikdar prevzela odgovornosti? Sistemska korupcija v zdravstvu, afere s stenti, žilnimi opornicami. Kdo že za to odgovarja? No, poleg Janše seveda.
Coli
# 01.02.2018 ob 17:37
V celofan solidarnostne barve zavijajo višanje davkov. To je vse!
Res majo jajca, moram priznati! Tik pred volitvami mafija nabija davke.
Očitno imajo zopet volitve - ki se še niti začele niso - že v žepu!
sm0ve
# 01.02.2018 ob 17:43
Zakaj morajo socialisti vedno komplicirati stvari z progresivno obdavčitvijo (lestvice)? Mutna posla.
Da bi uredili nabavo materiala v UKC, kjer je poniknilo 70 milionov, to pa ne!
Drummer
# 01.02.2018 ob 17:43
Počasi bo dovolj...javni sektor je potrebno zmanjšati, ga narediti bolj učinkoviteka, zmanjaši davke in začeti loviti odgovorne za vse, kar so nam pokradli od leta 91 naprej...ne pa da zadeve zastarajo po 2 letih...v 2 letih zadeva ne pride niti do prve stopnje (namenoma)...
Janezski
# 01.02.2018 ob 17:25
Ministrstvo za zdravje bo pripravilo novo različico predloga zakona o zdravstvenem varstvu, ki bo ureditev zdravstvenega doplačila preuredila tako, da bo bolj solidarno.

Za prejšnjo različico so dobili plačo in dodatek za delovno uspešnost?
IndyBob
# 01.02.2018 ob 18:19
Obvezni prispevek iz neto place? To je bedarija.
Torej bomo po bruto, neto, in bruto-bruto, dobili se neto-neto.
xerces8
# 01.02.2018 ob 18:07
Zdravstveno doplačilo bi naj bilo obvezno.

Glede vse pogostejših pobud, da bi namesto zdravstvenega prispevka preprosto dvignili prispevno stopnjo, pa je ministrica opozorila, da je vlada že na začetku mandata podpisala sporazum, s katerim se je zavezala, da ne bo dodatno obremenjevala stroškov dela. Bi pa to bil najpreprostejši način zbiranja sredstev namesto dopolnilnega zavarovanja, je dodala.


Čak, a zato mutibarijo mesece in mesece?

O tem ali bo znesek na vrhu, sredini ali dnu tabele na plačilni listi?
V vsakem primeru bo delodajalec plačal bruto-bruto, se od tega odšteli davki in prispevki in na koncu zaposlenemu ostane neto.

Ti pa se res dobesedno prepirajo okoli oslove sence.

Ni čudno da smo, kjer smo...
zoid
# 01.02.2018 ob 18:36
@SamoRes

Solidarnost mora potem delovati tudi v drugo smer. Na primeri če si upokojenec ali brezposelna oseba in imaš ves ljubi dan čas, ne greš zjutraj ob 7.00 do 9.00 gužvo delat k zdravniku, ampak se prilagodiš. Mogoče naprej spustiš delavca, ki se mu mudi v službo, mogoče tistega, ki zasluži in vplača v blagajno več, zato da bo ustvaril več, in bo tako družbi bolje!

Solidarnost hočejo tisti, ki od nje kaj imajo. To je žalostna resnica v Sloveniji.
Janezski
# 01.02.2018 ob 17:28
Kolar Celarčevi najbrž ne bo uspelo izpeljati celotne zdravstvene reforme, saj se mandat izteka.

Če bi ji uspelo v mandatu, pač njenim podrejenim, kolikšen dodatek, nagrado,... bi naj dobila?
sport.billy
# 01.02.2018 ob 19:26
Ti nimajo kompasa!
Potem ba bi radi da bi šle plače v SLO gor.
Kako? Tistim, ki bi mogli poskrbeti za večjo dodano vrednost, bodo letno pobrali 800EURov davkov več in jim dodatno demotivirali. Pa kaj mislijo da bo družba, ki ma same šlosarje in čistilke (ker drugi bod tak vsi v tujino pobegnili) imela veliko dodano vrednost ;-)
nomensland2015
# 01.02.2018 ob 19:16
Izgleda da bo ta leva banda obdavčila (ker če je neka dajatev obvezna, potem je to davek!) najbolj produktivne za dodatnih 800EURov na leto. Druga razen kot pobirati in nabijati davke tak ne znajo.

Pol se pa čudijo da vsi bolj izobraženi bežijo preko meje ....
Skippy
# 01.02.2018 ob 19:13
V celofan solidarnostne barve zavijajo višanje davkov. To je vse!
Res majo jajca, moram priznati! Tik pred volitvami mafija nabija davke.


Ja, ljudje še jih bodo itak enkrat volili. Malo si bodo samo nadeli drugačne obleke, vse ostalo bo isto.
Geres*
# 01.02.2018 ob 18:38
Pri neto placi 2.100 eur, gre za obveszno zdrvstveno zavarovanje 440 eur (prispevki delavca in delodajalca). Seveda bodo ravno nam, ki ze sedaj placujemo nenormalne davke in prispevke, upalili se visje prispevne stopnje. Ker nismo dovolj solidarni. Za to kar dobimo, smo PREVEC solidarni. Nujna bi bila uvedba limita za prispevke, ne pa zvecanje prispevnih stopenj.

Naj denar dobijo z racionalizacijo nabav. Tam naj zacnejo. Sicer je cisto vseeno kolko dnarja bomo zbrali. Jer ne znajo delat z njim.
d1
# 01.02.2018 ob 18:14
Banda mafijska! Počasi imam te bande zdravniške s to mafijsko P****** od ministrice na čelu že zadosti!

Ne vem če še kdo, vendar mene ta solidarnost kar fajn stane vsak mesec! Zato, ker že 25 let nisem bil pri zdravniku in ker od otroštva v zadnjih dobrih 25 letih nism vzel NOBENEGA zdravila na recept in ker NA LASTEN RIZIKO več kot 10 let nisem bil DODATNO zdravstveno zavarovan, samo so me domači prepričali naj ga sklenem, so mi na zavarovalnici rekli, da moram za vsako leto, ko nisem plačeval dodatnega zavarovanja in prispeval v mafijsko solidarnostno blagajno plačati 3% več premije dodatnega zavarovanja in to 3% več za vsako leto ko nisem bil zavarovan, ker je tak zakon!

Zame je to totalna diskriminacija in živi dokaz, da živimo v gnili mafijski državi!!
ala-persk
# 01.02.2018 ob 18:07
Najprej naj pošlihtajo pri naročilih. Potem bomo pa videli koliko bo treba doplačati.
Drummer
# 01.02.2018 ob 17:44
Ministrica, bo potrebno manj hodi na takšne in drugačne prireditve, kjer je zastonj hrana in seveda pijača...in hitro začeti učinkovito delat red...ne pa da se predlaga, da se v košarico da še Poljsko, ki ima ravnotako draga zdravila kot tiste države, ki jih imamo za zgled...
Skippy
# 01.02.2018 ob 19:12
Kako solidarno? A ni že dovolj solidarno, da so razmerja pri vplačilu v zdravstveni proračun tudi po 1:50?

Koliko denarja bi še radi, da ga ukradejo?
SpicyWeiner
# 01.02.2018 ob 18:15
SamoRes
Pravilno, ne more nek upokojenec s 300e penzije plačat 20e, medtem ko bi po dosedanjem predlogu nek zdravnik ali direktor, ki so jim povišali plače za tako ogromne zneske plačal le 35e ali 15e več. Kam pa pridemo? Za prve je 20e kruh za ves mesec, za bogate pa 70e predstavlja nikakršen znesek.


Oba koristita iste storitve, čakata v isti čakalni vrsti in imata na voljo iste zdravnike. Kje je tukaj ta solidarnost? Zakaj bi moral potem nekdo več plačevati za isto storitev? Take debilizme si lahko izmisli samo ta vlada.
davide
# 01.02.2018 ob 18:53
Bolj nekompetentne ministrice še nisem videl .... ženska živi v neki fantaziji in nima nobenega občutka za realnost
mataj
# 01.02.2018 ob 18:02
Najbolj poštena stvar je za vse enak odstotek. Vse ostalo je larifari. Primer: Zaposleni s 1000€ neto, plača 2% oz. 20€, zaposleni s plačo 2000€ plača 40€, upokojenec s pokojnino 500€ pa plača 10€. A ni to pravično?
Simba
# 02.02.2018 ob 10:49
Najmanj perverzno je to, da zahtevajo dodatno obdavčitev, ko pa so ob bok tej novici dali drugo novico: "Za milijone evrov mimo javnih razpisov petsto evrov kazni"
ElTorro
# 02.02.2018 ob 10:37
Daleč najboljša ministrica za zdravje
Ki je naredila v svojem mandatu - kaj točno?
Dvignila je plače zdravnikom in s tem sprožila val "plačnih nesorazmerij", čakalne vrste so se podaljšale, korupcije ni nič manj kot prej.

Aja, pripravila pa je "zdravstveno reformo", ki temelji na spremembi plačevanja dopolnilnega zavarovanja, pa še ta koncept je po tem ko ga je pripravila bil vsaj trikrat spremenjen, pa še vedno ni konsenza.
Ker je ob vseh ogromnih težavah v slovenskem zdravstvu ključnega pomena to, da bomo dopolnilno zavarovanje plačevali "bolj solidarno" in se bo nekaterim znižalo za 7 EUR.

Že to, kar pišeš "MZ je pripravilo 20 različic, nobena ni v redu" je dober pokazatelj sposobnosti ministrice.
ice queen
# 01.02.2018 ob 19:36
Izpisek iz moje plačilne liste:

Prispevek za zdravstveno zavarovanje (prispevek od bruto plače):
209,88 EUR
Prispevek za zdravstveno zavarovanje (prispevek na bruto plačo):
216,48 EUR
+ cca. 28 EUR, ki jih plačujem Vzajemni

MKC sporočam, da sem z zgornjima dvema PRISPEVKOMA precej solidarna.
Sploh ker si skoraj vsako zdravstveno storitev plačam sama (v zadnjem letu sta bila to zobar in dermatolog).

Naj to strašilo že enkrat odstopi!
Skippy
# 01.02.2018 ob 19:32
@sport.billy
ja, ker je v naši državi najpomembnejši državljan tisti, ki je najmanj sposoben in najbolj len. On je fokus vsega političnega zanimanja. Noro no.
alojzr2
# 01.02.2018 ob 19:06
"bolj solidarno" pomeni: jaz trošim, ti plačaš.
iluzionistka
# 01.02.2018 ob 18:44
Torej bom za enako storitev *beri specialist iz prispevkov v 3 letih ali direkt iz denarnice v 1 mesecu placala vec kot sedaj. Solidarnist baje

Ce niste sposobni doseci realnih cen pri nabavi materiala, vsaj omejit korupcije, izvesti mednarodnih razpisov za material ali vsaj izvesti 1 narocila za vse zavode skupaj (menda se ve, koliko enot pisameznega zdravila v dolocenem obdobju porabimo), ne prelagajte svoje nesposobnosti na mojo denarnico.
Imam pa en predlog na temelju vasega dojemanja solidarnosti. Naj zzzs preneha placevati stroske zdravljenja v tujino druzinskim clanom v slo zaposlenih delavcev.pa mogoce, ce se tako primerjami z zda recemo, da ce koristis zastonj zz ker nimas dovolj prihodkov in se naprej rojevas, vec zzzs ne placa zz in ostalih socialnih transferjev.
Pa bo morda kak procent nizji dvig storitev. Ce vas nacin ni sporen, tudi ta ni.
the law1
# 01.02.2018 ob 20:41
Dovolj te solidarnosti v takšnem smislu kot je nastavljena v Sloveniji. Prej je bilo v Tarči. Brezposelna oseba z dvema otrokoma ima zaradi vseh socialnih transferjev samo za cca. 150 EUR nižje neto mesečne prejemke prejemke kot oseba z dvema otrokoma na minimalni plači in neverjetno samo za cca. 300 EUR nižje neto prejemke kot oseba z dvema otrokoma na povprečni plači.

Stvar se seveda še poslabša, ker razen brezposelne osebe vsi ostali morajo plačati še dopolnilno zdravstveno zavarovanje, vrtec in komercialno najemnino.

To je ta ku***va solidarnost, ki je de facto razvrednotila delo oz. naredila, da nekdo brezposeln prejme na koncu več kot nekdo, ki je na povprečni plači. Absurd brez primere
yoda
# 01.02.2018 ob 20:08
če si priden kot čebela, če delaš kot konj, pojdi k veterinarju po potrdilo, da si osel!
navdih Tarča.
frlekin
# 01.02.2018 ob 19:47
klinični centri nabavljajo pod mizo za desetine milijonov, zadnjič so se hvalili kak je lani milijon plusa, sam dajmo še vseeno pobrat kar se pobrat da.
Frodoš
# 01.02.2018 ob 19:44
@ice queen

MKC sporočam, da sem z zgornjima dvema PRISPEVKOMA precej solidarna.

Kmalu bomo morali še kakšno ledvičko prispevat.
Skippy
# 01.02.2018 ob 19:16
Solidarnost je zate debilizem? Malo se vprašaj po osnovnem poslanstvu družbe in se povprašaj o morali.

Seveda je debilizem. Naj vsi plačajo enaki znesek, saj vsi koristimo iste storitve in baje smo enakovredni, a nismo?
ElTorro
# 02.02.2018 ob 10:52
Če si zavarovan je potrebno vseeno plačati "$50-$150 or more

Participacija bi naredila naše zdravstvo precej bolj učinkovito. Pa ne tako visoka, lahko je skoraj simbolična, pa bo odvrnila večino tistih, ki recimo hodijo na urgenco zaradi mozoljev.

Tako radi bi se zgledovali po Švici, ampak če nekdo omeni participacijo v zdravstvu, pa takoj vik in krik. Vzemimo njihov model, približno preračunano na naše plače.

Recimo prvih 100 EUR letno plačaš sam, za naslednjih 2.000 EUR plačaš 10% stroškov, od tam naprej je brezplačno.
pobrisan
# 02.02.2018 ob 08:26
evropa

par primerov zelo liberalnih ZDA
-For patients without health insurance, an emergency room visit typically costs from $150-$3,000 or more
Če si zavarovan je potrebno vseeno plačati "$50-$150 or more"
--------------------

Pozabil si napisat, da tam ne plačujejo mesečnega prispevka za zdravstvo, ampak dobijo bruto plačo.
xerces8
# 01.02.2018 ob 21:41
Aja, pozabil še tole: prispevke bi radi povišali, storitve pa zmanjšali.

Itak, kaj pa drugega...
slovencsm
# 01.02.2018 ob 20:19
A veste zakaj si upajo takšne predloge dati ven pred volitvami? Ker jih bodo mediji zaščitili in predvajali druge ''pomembne'' zgodbe za par 1000 EUR. Ljudje, če še niste dojeli, sedanja garnitura, ki je samo nadaljevanje novih levih obrazov, nas izkorišča vsako leto bolj. Če ne bo spremembe na oblasti, se bo saga nadaljevala in denarja, ki ga pošteno vplačujemo, bo vedno manj. Na koncu pa bomo dvojno plačevali in davke in prispevke.
sistemc.
# 01.02.2018 ob 19:39
"doplačila preuredila tako, da bo bolj solidarno."

To je treba brati kot - Prilizuj se raji, udari po najsposobnejših,.
evropa
# 02.02.2018 ob 05:35
Močno si pa želim da razne protikorupcijske agencije oz Policija prešalta v šesto prestavo in vzame pod drobnogled poslovanje v zdravstvenih ustanovah.
ElTorro
# 01.02.2018 ob 21:24
Poln kufer imam te solidarnosti.....dajte si že enkrat dopovedati, komunizem NE deluje.
xerces8
# 01.02.2018 ob 21:23
@evropa
Kaj če bi primerjal s čim bližjim, recimo Avstrijo? Takoj tu čez mejo so.

Razen tega, to, da so drugo še slabši, ni neka tolažba. (če sploh so)
Kaj pa je naredila?
Napumpala je malo denarja za skrajševanje čakalnih vrst (ki so že na meji kriminala, ampak hej, če je naše je naše, ni problema...) in ta denar bo zdaj not pobrala z edinim, kar znajo: višji davki. Pa še to nimajo jajca dati direktno, ampak spet neka nova kategorija. "doplačilo"

Res, zasluži si aplavz.

Aja, kaj pa reforma? Ah seveda, strici in tete iz ozadja ter druga mitološka bitja so ji preprečili...
evropa
# 01.02.2018 ob 19:51
Velik problem v Sloveniji so javna naročila, kjer se neizbrano farmacevtsko podjetje v neskončnost pritožuje in s tem onemogoča normalno izvedbo.

Pol se pa v UKCju zatekajo h razbijanjem naročil pod določeno vrednostjo, da jim ja neb blo potrebno izvajat javnih naročil.
Posledično se loh ta manjša naročila idealno uporablja za favoriziranje. Največji problem so PODKUPNINE farmacevtskih podjetij
maher
# 01.02.2018 ob 17:55
Ministrstvo za zdravje bo pripravilo novo različico predloga zakona o zdravstvenem varstvu, ki bo ureditev zdravstvenega doplačila preuredila tako, da bo bolj solidarno.

A to ni moglo / znalo narediti že prvič?
johann
# 09.02.2018 ob 07:57
Če v zdravstvu ne bi bilo korupcije, to doplačilo sploh ne bi bilo potrebno....
HOR
# 05.02.2018 ob 13:48
Socijalni transferji sploh niso previsoki, le minimalne plače so premajhne, tako, da je jasno kaj je potrebno...
Delodajalce, ki pa niso pripravljeni ali sposobni izplačevati višje minimalne plače pa vabi južni Balkan in Azija...
HOR
# 05.02.2018 ob 13:35
Črna kuhinja bele mafije...
slokonjušari
# 01.02.2018 ob 21:00
@skippy
Imaš zopet neoliberalistične napade , spet ni "čajček" prijel al kako. Materializem in to patološki daje nekatere sodržavjane v neomejenih količinah. Naj jim odpusti kdor jim lahko....
Kazalo