Oplovi razvojni inženirji so opravili teste na dirkališču Nürburgring Nordschleife po uveljavljenem postopku OPC. Foto: Opel
Oplovi razvojni inženirji so opravili teste na dirkališču Nürburgring Nordschleife po uveljavljenem postopku OPC. Foto: Opel

Opel lani ob predstavitvi nove generacije corse ni predstavil tudi športne OPC-različice. Svetovna premiera pete generacije športne corse bo na začetku marca na avtosalonu v Ženevi.
Pod motornim pokrovom OPC-različice corse (Opel Performance Center) je 1,6-litrski motor s turbinskim polnilnikom, ki zmore 152 kilovatov moči in največji navor 245 Nm med 1900 in 5800 vrtljaji na minuto. Dodatnih 35 Nm je na voljo s funkcijo overboost. Z mesta do 100 km/h pospeši v 6,8 sekunde, največja hitrost je 230 km/h.
Moč in navor se na prednji kolesni par prenašata prek ročnega šeststopenjskega menjalnika s krajšimi prestavami. Tovarna navaja, da je poraba v kombiniranem ciklu 7,5 litra bencina na 100 kilometrov (174 gramov CO2/km).
Po pomoč k specialistom
Corsa OPC je bila deležna številnih izboljšav, za pomoč pa so se inženirji obrnili na specialiste, kot je podjetje Koni, kjer so razvili inovativno vzmetenje. Tehnologija FSD (frequency selective damping) omogoča prilagoditev moči blaženja frekvenci nihanja vozila. S tem je zagotovljeno ravnovesje med športnostjo in udobjem.
V primerjavi s klasičnim modelom je športna različica za 10 milimetrov bliže cestišču, opremljena je z najnovejšo generacijo elektronskega programa stabilnosti ESP in nadzora pogona TC, ki ponuja izbiro različnih programov delovanja. V programu delovanja competition mode je sistem nadzora pogona TC neaktiven, sistem ESP pa dopušča občutne odklone avtomobila. Izkušeni vozniki lahko elektronski program stabilnost ESP tudi popolnoma izključijo.
Vpadljiva oblika
Optimiziran je bil tudi volan, ki je bolj neposreden, bolj odziven in komunikativen. Na vozilu je zmogljivejše praktično vse, tudi izpušni in zavorni sistem ter posebne športne pnevmatike. Videz je že na prvi pogled drugačen. Integriran spojler na vrhu prtljažnih vrat je na voljo v dveh izvedbah. Dve izpušni cevi znamke Remus sta nameščeni na stranskih delih posebnega difuzorja na spodnjem delu zadaj. Izpušni cevi zagotavljata športni zven.

V notranjosti so dirkaški sedeži Recaro, v usnje odet volanski obroč, prestavna ročica OPC, športne stopalke in merilniki značilne izvedbe Opel Performance Centra.