Foto:
Foto:

Raziskava je pokazala, da se trgovcem sicer ni treba bati za padec prodaje "tankih" LCD-jev in plazemskih televizorjev ter mobilnih telefonov, ki so med božičnimi prazniki tradicionalno velik prodajni hit v ZDA, vendar pa kaže, da bo prodaja še lani zelo priljubljenih navigacijskih sistemov za avtomobile občutno manjša. Potrošniki so se namreč zaradi finančne krize začeli odločati tudi po principu, "ali to resnično potrebujem".

Raziskava med potrošniki je pokazala, da so med cenejšimi tehničnimi napravami to sezono najmanj zaželene slušalke blue tooth, predvajalniki blue-ray, upada pa tudi prodaja zvočnikov in avtoradijev.

Vse več ljudi komunicira le z mobilnim telefonom
Ne glede na finančno krizo pa je zadnja leta opaziti velik upad prodaje stacionarnih brezžičnih telefonov, saj se potrošniki vse bolj nagibajo h komuniciranju izključno prek mobilnega telefona. Upadla je tudi prodaja telefonskih odzivnikov, saj večina ponudnikov telefonije to storitev vključuje v naročniški paket.

Ameriški analitik Tim Herbert (Consumer Electronics Association) ugotavlja, da so se navade potrošnikov v zadnjem času zelo hitro spremenile in se usmerile na področje bolj varčnih nakupov. "Potrošniki se bodo letos skušali držati svojih proračunov," meni Herbert, čeprav priznava, da bodo ljudje v božičnem času kljub temu nakupili več, kot potrebujejo, saj je božično-novoletno nakupovanje "v naši naravi".