Trgovci upada prodaje med božično-novoletnimi prazniki ne pričakujejo, a dokončna odločitev bo na strani kupcev. Foto: MMC RTV SLO
Trgovci upada prodaje med božično-novoletnimi prazniki ne pričakujejo, a dokončna odločitev bo na strani kupcev. Foto: MMC RTV SLO
Se bodo kupci tudi letos prerivali za vozičke? Foto: EPA

V Sparu, E. Leclercu in Tušu so za MMC povedali, da bodo leto končali v okviru lanskih poslovnih rezultatov, E.Leclerc pa celo napoveduje, da bo leto končal z 10 odstotkov višjim dobičkom kot lani.

Tuš: Upad prodaje v začetku leta 2009
V Skupini Engrotuš so povedali, da še vedno dosegajo zastavljene poslovne cilje in pričakujejo, da bosta tudi november in december ugodna za poslovanje. Upad prodaje pričakujejo v začetku prihodnjega leta. Kako obsežen bo, ne morejo napovedati, saj bo odvisen od razmer na finančnih trgih. Ker bančni sektor ni pripravljen podpreti novih naložb, so v Tušu vse naložbe, ki so jih načrtovali za leto 2009, ustavili.

E. Leclerc: Pozitiven vpliv krize
V E. Leclercu so finančno krizo ocenili kot pozitivno za svoje poslovanje, saj "v kriznih časih potrošniki še bolj kot sicer primerjajo ponudbo in cene pri različnih trgovcih z namenom čim bolj ugodnega nakupa". Uspeh naj bi E. Leclercu omogočala cenovna politika družbe, ki tako napoveduje za 10 odstotkov višji dobiček kot leto prej.

Spar: Poslovanje podobno lanskemu
Tudi v Sparu zatrjujejo, da se bo poslovno leto izteklo po načrtih, prodajni izkupiček pa naj bi podoben tistemu iz preteklih let.

Mercator: Osredotočeni so na zmanjšanje vplivov krize
Odgovorov Mercatorja sicer nismo prejeli, so pa v družbi prejeli poročilo o letošnjem poslovanju, v katerem pišejo, da bo v zadnji četrtini leta 2008 poslovanje na vseh trgih izpostavljeno težavnim pogojem, "zato bo Mercator osredotočen v zagotavljanje ustrezne konkurenčne ponudbe za potrošnike in izvajanja ukrepov stroškovne racionalizacije."

Preden se odpravite po nakupih, lahko cene preverite v MMC-jevem Potrošnikovem (o)glasu.

Akcije, popusti, dogodki, darila - vse za kupce
Kako pomembni so božično-novoletni prazniki za trgovce, pa kažejo napovedi sezonskih akcij, saj so največji, v Sloveniji delujoči trgovci tudi letos pripravili vrsto akcij, popustov, dodatnih ugodnosti in presenečenj. Akcije se bodo začele sredi novembra in bodo trajale do konca leta. V Sparu bodo "pokrivale vse prodajne segmente s poudarkom na sezonskih izdelkih", Tuš bo kupce vabil z organizacijo spremljevalnih dogodkov in obdarovanji kupcev, E. Leclercova božično-novoletna ponudba pa bo "enaka kot lansko leto", so trgovci povedali za MMC.

M. N./A. K. K.