Obstoječa žičnica na Kaninu. Foto: Kanin/Boštjan Zakrajšek
Obstoječa žičnica na Kaninu. Foto: Kanin/Boštjan Zakrajšek

Kot so po seji vlade sporočili iz urada vlade za komuniciranje, mora investitor na podlagi zakona o žičniških napravah za prevoz oseb za graditev žičniške naprave pridobiti koncesijo za graditev, s katero pridobi pravico zgraditi in obratovati z žičniško napravo skladno s koncesijskim aktom in koncesijsko pogodbo.

Vlada je tako podelila koncesijo za gradnjo krožno kabinske žičnice Kanin, odsek C1–D1. Obstoječi odsek C–D krožno kabinske žičnice Kanin bo odstranjen, novi odsek C1–D1 pa bo zaradi prilagoditve lege postaj C1 in D1 zgrajen na novi oz. drugi trasi, ki pa se bo navezovala na sistem žičniških naprav in smučarskih prog smučišča Kanin.

Podelila je tudi koncesijo za gradnjo krožno kabinske žičnice Vitranc 1. Obstoječa štirisedežnica Vitranc 1 bo odstranjena, na njenem mestu oz. trasi pa bo zgrajena nova krožno kabinska žičnica Vitranc 1, ki se bo navezovala na sistem žičniških naprav in smučarskih prog smučišča Kranjska Gora.

Prav tako je podelila koncesijo za gradnjo šestsedežnice Mašinžaga. Obstoječi vlečnici Mašinžaga 1 in Mašinžaga 2 bosta odstranjeni, na njunem mestu oz. trasi pa bo zgrajena nova šestsedežnica, ki se bo navezovala na sistem žičniških naprav in smučarskih prog smučišča Rogla.

Podelila pa je tudi koncesiji za gradnjo žičniške naprave Ruška na Arehu in žičniške naprave Stari Stani na Golteh, pri obeh gre na nadomestno gradnjo. Stari vlečnici naj bi zamenjali sodobni štirisedežnici.

Tudi v primeru podelitve koncesije za graditev žičniške naprave Zadnji Vogel na Voglu gre za nadomestno gradnjo, in sicer bo obstoječo zastarelo sedežnico zamenjala krožno kabinska žičnica.