Zasedba Kiss deluje od leta 1973. Tudi na prihajajočem (pod)vodnem koncertu se ne nameravajo izneveriti svojemu zaščitnemu znaku: ličilom in kostumom. Foto: EPA

V okviru promocije za Airbnb bodo Paul Stanley, Gene Simmons, Eric Singer in Tommy Thayer 18. novembra v mestu Port Lincoln na jugu Avstralije sedli v čoln in se odpeljali na odprto morje. V ločenem plovilu bodo na prizorišče koncerta prepeljali tudi osmerico oboževalcev zasedbe, jih nato spustili v podvodno razgledno komoro, ki se načeloma uporablja za opazovanjem morskih psov, in koncert se bo začel ...

Člani zasedbe Kiss bodo sicer igrali v čolnu nad gladino morja, pod njo pa bodo spustili zgolj zvočnike, tako da bodo oboževalci lahko jasno slišali največje uspešnice hardrock skupine. A to najverjetneje ne bo njihovo edino občinstvo poznavalci namreč obljubljajo, da bodo Kiss prišli poslušat tudi beli morski psi.

Morske pse privlačijo nizke frekvence

"Kar malo me je šokiralo, ko so mi povedali, da bele morske pse privlačijo nizke frekvence, zato jim je še posebej všeč rokenrol," je za AP povedal pevec in kitarist Paul Stanley, ob tem pa v šali dodal: "Glede na to, da bomo igrali v Avstraliji, to daje izrazu 'tam spodaj' čisto nov pomen."

Za to prav posebno koncertno vstopnico bodo oboževalci odšteli zgolj 50 ameriških dolarjev, kar je precej manj od vstopnic za njihove siceršnje koncerte, a bodo morali biti hitri oziroma imeti srečo. V prodajo bodo namreč šle 15. oktobra ob 0.00 na spletni strani Airbnb.

Zaigrali bodo le štiri pesmi

Načrtujejo, da bo koncert relativno kratek, saj naj bi obsegal le štiri pesmi. "Ne vem, kako dolgo bodo morski psi zdržali," je dejal Stanley in se pošalil: "Upam, da poznajo 'Rock And Roll All Nite.’ Kljub krajšemu repertoarju pa si lahko navdušenci nad zasedbo Kiss obetajo nepozaben nastop, saj se nameravajo na koncert pripraviti tako kot na vsakega drugega vključno z ličili in kostumi. Stanley je ob tem zatrdil še, da bo do koncerta zdrav tudi Gene Simmons, ki so mu nedavno odstranili ledvične kamne.

Koncert bo zgolj del obsežne kampanje Airbnb Animal Experiences, ki jo spletna platforma za oddajo in najem nepremičnin organizira z namenom ozaveščanja o živalskih pravicah oz. kot pravijo, "da bi enkrat za spremembo ljudje zabavali živali in ne obratno".