Britanci želijo več promocije domačih vin. Foto: BoBo
Britanci želijo več promocije domačih vin. Foto: BoBo

Poslanka Tracey Crouch, tudi članica parlamentarnega odbora za kulturo, medije in šport, je svojo vlado pozvala, naj se bolj potrudi za promocijo Velike Britanije in njenih dobrin. Močno jo je namreč zmotilo, ko so ji med nedavnim obiskom britanskega veleposlaništva v Tajvanu postregli s francoskim vinom, in ne z domačim, angleškim. "Si predstavljate, da bi vam na francoskem veleposlaništvu postregli s katerim koli drugim vinom, in ne s francoskim?" se je hudovala na razpravi odbora o kulturnem turizmu v Združenem kraljestvu.

Njenim opozorilom so hitro pritegnili tudi gospodarstveniki in trgovci, ki si želijo, da bi britanska vlada več pozornosti namenila spodbujanju prodaje domačih izdelkov. Brigid Simmonds, vodja Zveze britanskega piva in pubov, je potožila, da se britanski pivovarji že leta trudijo prebiti v ožji izbor dobaviteljev britanskim veleposlaništvom po svetu. "Zelo težko je prepričati veleposlaništva, naj strežejo le britanska piva. Med nedavnim svetovnim prvenstvom v nogometu smo imeli dober dogovor s predstavništvom v Braziliji, a je to šele začetek. Storiti moramo več," je dejala.

Podobno besni so tudi angleški in valižanski vinarji, ki se (tudi zaradi podnebnih sprememb, ki pozitivno vplivajo na kakovost grozdja) vse bolj uveljavljajo v svetu - letos naj bi v tujino izvozili že za 100 milijonov funtov britanskega vina.