Finalista Jan Novak in Anže Lopatič. Foto: Val 202
Finalista Jan Novak in Anže Lopatič. Foto: Val 202
Uršula Zaletelj in Maja Stepančič
Voditeljici oddaje Hej, DJ! Uršula Zaletelj in Maja Stepančič. Foto: Val 202

Veliki didžejski dvoboj je potekal v Centralni postaji v Ljubljani, poslušalci pa so lahko dogajanje v živo spremljali tudi na Valu 202. Zmagovalec finala Anže Lopatič bo na Valu 202 dobil svojo avtorsko oddajo, kjer bo lahko vso sezono 2018 vrtel glasbo po svojem izboru. Poleg tega bo decembra letos nastopil v klubu Cirkus, prav tako decembra pa še s preostalima polfinalistoma v Kinu Šiška.

Najbolj odbit radijski žur Hej, DJ! je ekipa Vala 202 začela 6. marca, ko sta se vsak ponedeljek zvečer pomerila dva mlada, neuveljavljena, a nadobudna in nadarjena didžeja. V vsaki oddaji je zmagal tisti didžej, ki je na družbenem omrežju Facebook prejel večje število všečkov. Za všečke sta se borila tudi Anže in Jan, ki pa sta v finalu morala prepričati tudi strokovno žirijo.

Prejetim glasovom posameznika na Facebooku so v finalu namreč prišteli še glasove tričlanske žirije, ki je ocenjevala glasbeni izbor in izvedbo, govorni del posameznikovega nastopa in pojavnost na družbenih omrežjih. Andrej Karoli (radijski voditelj in glasbeni urednik), Jernej Sobočan (glasbeni urednik) in Matej Praprotnik (pomočnik direktorja Radia Slovenija za strateška vprašanja) so pred koncem bitke enemu finalistu namenili svoj glas. Glas posameznega žiranta boljšemu didžeju v finalnem paru se je pretvoril v 50 všečkov na Facebooku. Karoli in Sobočan sta svoj glas namenila Anžetu, Praprotnik pa je ocenil, da se je bolje odrezal Jan.

Tako kot vse oddaje sta tudi finale povezovali voditeljici Maja Stepančič in Uršula Zaletelj.

Projekt za mlade
Hej, DJ! je multimedijski projekt, ki je namenjen predvsem mlajšemu občinstvu. Ustvarjalci oddaje želijo z njim prek glasbe nagovoriti mlade, predvsem tiste, ki imajo radi glasbo, se ukvarjajo z njo, neuveljavljene didžeje, in jim dati priložnost, da se izkažejo pred širšim radijskim in spletnim občinstvom. Izpostaviti želijo ustvarjanje mladih, odkriti bodoče radijske ustvarjalce, ne le klubske didžeje, in jih podpreti na poti do uveljavitve.