Foto:
Foto:
Uporabniki na spletu z zanimanjem iščejo vedno nove podatke in politične pogovore.
Največ volivci glede na to, da dostopa do interneta nimajo vsi, še vedno izvejo med klasičnimi televizijskimi soočenji.

Približno polovica vseh Američanov z volilno pravico je že uporabila internet, da bi se seznanila s stališči Johna Kerryja ali Georgea Busha, število srfarjev pa je še enkrat večje, kot je bilo med zadnjimi predsedniškimi volitvami.

Američani tako novice in komentarje o volitvah iščejo na spletu, ki za zdaj v demokratičnem procesu političnih pogovorov igra pozitivno vlogo javne tribune. Obiskovalce spletnih strani bolj kot potrjevanje obstoječih političnih prepričanj zanima pogovor o njih.

Širitev, ne ožanje obzorij
V veliki meri podatki, različna stališča in zorni koti, ki jih uporabniki lahko najdejo na spletu, širijo njihova obzorja in dopolnjujejo njihovo znanje, upoštevanja vredno pa je dejstvo, da je izobrazba tistih z dostopom do interneta višja kot izobrazba ljudi, ki nimajo dostopa do svetovnega spleta.

Največ zanimanja za vojno
Teme, ki volivce na spletu najbolj privlačijo, so istospolne poroke, prosta trgovina, vojna v Iraku ter argumenti za in proti enemu oziroma drugemu predsedniškemu kandidatu.

Kraljuje televizija
Najpomembnejši vir podatkov, kjer volivci iščejo informacije o Bushu in Kerryju, je še vedno televizija, vendar pa je v raziskavi neprofitnih ameriških organizacij Pew Internet in American Life Project kar 31 odstotkov Američanov, ki lahko volijo, internet navedlo kot glavni vir informacij na temo ameriških predsedniških volitev.