Več kot tretjina načrtovanih poletov je odpovedanih ‒ tudi jutri zjutraj. Z Alitalie zagotavljajo, da naj bi zanesljivo izvedli polete med 18. in 21. uro, toda potnike opozarjajo, naj vnaprej preverijo svoj polet. Kljub odpovedim naj bi okoli 60 odstotkov potnikov letelo še danes, saj bo družba na nekatere linije preusmerila večja letala. Foto: Reuters
Več kot tretjina načrtovanih poletov je odpovedanih ‒ tudi jutri zjutraj. Z Alitalie zagotavljajo, da naj bi zanesljivo izvedli polete med 18. in 21. uro, toda potnike opozarjajo, naj vnaprej preverijo svoj polet. Kljub odpovedim naj bi okoli 60 odstotkov potnikov letelo še danes, saj bo družba na nekatere linije preusmerila večja letala. Foto: Reuters

Alitalio so leta 2008 privatizirali, devet let pozneje pa se je znova znašla v hudi krizi. Zasebni družbeniki med njimi arabski Etihad so jo hoteli prestrukturirati, toda zaposleni so načrt zavrnili. Odtlej je Alitalia pod komisarsko upravo države, vsak dan pa ustvari za vsaj milijon evrov nove izgube. Trenutno životari z 900 milijonov evrov premostitvenega posojila države, kar morda ne bo zadostovalo.

Rešila naj bi jo nova kapitalska naveza državnih železnic, finančnega ministrstva in dveh zasebnih partneric. Prva je ameriška Delta, ki naj bi vstopila z vsaj desetinskim deležem. Druga je infrastrukturni koncern družine Benetton Atlantia.

Toda tik pred zdajci Atlantia postavlja pogoje: v letalski posel bo stopila samo, če bo lahko še naprej upravljala večino italijanskih avtocest. Njeni podrejeni družbi Autostrade per l'Italia namreč grozi odvzem koncesij, in to zaradi domnevne odgovornosti za lansko zrušenje Morandijevega viadukta v Genovi.

Contejeva vlada naj bi dokončno kapitalsko seštevanko predstavila 15. oktobra. Po medijih medtem že kroži hipoteza o vrnitvi k prejšnjemu rešilnemu scenariju: k prodaji letalskega izgubarja nemški Lufthansi.