Foto: EPA
Foto: EPA

V A1 so dodatne pogoje označili za nesprejemljive, v Telekomu Slovenije so ponudniku posredovali svoj predlog, v T-2-ju pa odločitve še niso sprejeli.

V United Medii, v okviru katere posluje regionalni športni program Sportklub, so na začetku meseca za operaterje pripravili ponudbo, da se paket 11 programov Sportklub v njihove programske sheme vključi po ceni od 1,5 evra na mesec namesto dosedanje cene 2,44 evra. Ponudba velja do 30. septembra.

Iz A1 so pojasnili, da so ponudbo sprejeli v obsegu, ki bi jim omogočil, da bi uporabnikom ponudili izkušnjo spremljanja televizijskih vsebin, kot si jo sami želijo. "Žal nam je ponudnik vsebin naknadno predstavil dodatne pogoje, ki jih v osnovni javni ponudbi ni bilo in za nas niso sprejemljivi, ker bi predstavljali dodatne stroške za vse naročnike fiksnih storitev. Dogovora s ponudnikom vsebin o umestitvi njihovih vsebin v našo ponudbo za zdaj ni bilo," so dodali.

Telekom poslal svoj predlog

"S ponudnikom smo v stiku, posredovali smo mu tudi svoj predlog, za zdaj do dogovora še ni prišlo," so medtem sporočili iz Telekoma Slovenije. Pri tem so ponovili mnenje, da morajo imeti naročniki pri spremljanju dodatnih športnih vsebin izbiro in da dodatne športne vsebine ne smejo iti na račun dražitve spremljanja programov vsem naročnikom. V tej smeri bodo med pogajanji s ponudnikom iskali tudi rešitve, so pojasnili.

Foto: BoBo/Žiga Živulović jr.
Foto: BoBo/Žiga Živulović jr.

V T-2-ju se še odločajo

V T-2-ju so dejali, da so omejeno ponudbo prejeli, odločitve glede morebitne umestitve programov Sportklub v televizijske sheme pa za zdaj še niso sprejeli.

Sportklub je bil namreč pred leti izključen iz paketov drugih velikih telekomunikacijskih operaterjev v državi – Telekom Slovenije, A1 Slovenija in T-2, saj se tem z United Medio ni uspelo uskladiti glede pogojev za njihovo predvajanje v svojih programskih shemah.

Programi Sportklub so tako od glavnih igralcev na trgu na voljo le naročnikom Telemacha, ki pa po izračunih Agencije za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije (Akos) dosega 31-odstotno pokritost prebivalstva.

Prenosi slovenskih košarkarjev

Večina slovenskega gledalstva je tako v okviru rednih programskih shem telekomunikacijskih operaterjev, katerih naročniki so, ostala brez prenosov pomembnih športnih dogodkov in tekmovanj. Tako je večina slovenskih gledalcev ostala tudi brez prenosov prijateljskih tekem slovenske košarkarske reprezentance.