Uroš Grilc meni, da MGLC ni pokazal popolnega prizadevanja za pridobitev čim več občinskih sredstev, saj se njegova direktorica ni udeležila usklajevanj programa in financiranja z ustanoviteljem, torej z MOL-om. Foto: Ana Jurc
Uroš Grilc meni, da MGLC ni pokazal popolnega prizadevanja za pridobitev čim več občinskih sredstev, saj se njegova direktorica ni udeležila usklajevanj programa in financiranja z ustanoviteljem, torej z MOL-om. Foto: Ana Jurc

Stepančičeva, ki bo še do 20. februarja kot direktorica vodila MGLC, meni, da je MOL vse od spodletelega poskusa združitve Arhitekturnega muzeja in MGLC-ja izrazito nenaklonjen MGLC-ju in da 'njegova' strokovna komisija centru po krivici očita zapostavljanje klasične grafike in pravzaprav podaja povsem nasprotno mnenje o delu MGLC-ja kot komisija pri ministrstvu za kulturo. V tem poročilu, od katerega je bila odvisna tudi višina finančnih sredstev, ki jih je MOL namenil MGLC-ju, je Stepančičeva zaznala tudi nenavaden odpor do vsega novega v sodobni umetnosti ter do razvoja tehnologij in umetnosti.

Delo komisije je avtonomno avtorsko delo
Grilc je v odzivu, ki ga je objavil Dnevnik, zapisal, da o mnenju strokovne komisije ne želi polemizirati, kajti delo strokovnih komisij je "avtonomno avtorsko delo". Zaradi začudenja Stepančičeve nad različno sodbo občinske komisije in komisije pri ministrstvu je Grilc zapisal, da gre pač za dve avtonomni komisiji, ki morata ocenjevati po drugačnih merilih, saj kulturnopolitični cilji države in mesta niso identični. Načelnik za kulturo je še poudaril, da se, kot piše STA, "MGLC kot edini od desetih javnih zavodov, katerih ustanoviteljica je Mestna občina Ljubljana (MOL), v postopku usklajevanja ni opredelil do mnenja strokovne komisije, saj se direktorica kot izmed vseh direktorjev usklajevanj z ustanoviteljem ni udeležila".