Lokalne novice
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.8 od 18 glasov Ocenite to novico!
Letališče Edvarda Rusjana Maribor
Na letališču Edvarda Rusjana Maribor je za zdaj bolj malo prometa. Foto: BoBo

Od napovedanih enajstih na mariborskem letališču le ena redna linija

Na liniji Maribor-München-Antwerpen v 15 dneh 160 potnikov
6. marec 2018 ob 09:00
Maribor - MMC RTV SLO, Televizija Slovenija

Belgijska letalska družba VLM Airlines je pred tremi tedni iz Maribora prvič prepeljala potnike v Antwerpen v Belgijo, s postankom v Münchnu. A podatkov o tem, koliko potnikov so že prepeljali na tej redni progi, v letalski družbi ne razkrivajo, precej težav naj bi imeli s poleti iz Münchna v Maribor.

Kljub temu namerava družba leteti na liniji Maribor-München-Antwerpen vsak delovnik do konca oktobra.

Letalska povezava je še v povojih, pred njeno uvedbo oglaševanja ni bilo, o razvoju pravi direktor Aerodroma Maribor Boris Bobek, ki je dejal, da potnike na tej povezavi lahko štejejo na prste nekaj rok. "Ampak sem zadovoljen, da se linija nadaljuje," je dodal.

Pri družbi VLM števila potnikov ne razkrivajo. Po naših informacijah pa je v 15 dneh prek mariborskega letališča potovalo okoli 160 potnikov. Pred vrati je poletna sezona, a novih prog ali čarterjev ni. "Za zdaj še ne morem potrditi kakšnih terminov in destinacij. Absolutno pa smo v dogovorih z VLM-jem za linije do hrvaške obale in tudi s turističnimi agencijami," je dejal Bobek.

A če na mariborskem letališču ne bo stacioniranega letala, bo poletna sezona za VLM težek zalogaj. V družbi SHS, pod katero spadata tako VLM kot Aerodrom, stavijo na podaljšanje letališke steze in uresničitev velikopoteznih načrtov s kitajskim kapitalom.

Minister za gospodarstvo Zdravko Počivalšek je nedavno dejal, da si osebno kot minister želi, da se na tem letališču "nekaj od tega, kar se najavlja, tudi naredi. Ni pa nas nihče s temi načrti seznanil."

Konkretne so za zdaj le lanske številke: potnikov je bilo dobrih 6.000, od napovedanih enajstih pa se iz Maribora leti le na eni redni progi.

VIDEO
Kaj se dogaja z leti Maribor-München?
A. P. J., Janez Krušič Sterguljc
Prijavi napako
Komentarji
slovenkaaaa
# 06.03.2018 ob 09:13
Eh... :( linije, kjer si prej z avtom kot z letalom... v Munchen da bi šli Štajerci z letalom? Pa do Zadra? Nekomu manjkajo marketinške raziskave.
Bondjanez
# 06.03.2018 ob 09:46
Cargo letalisce. Pa transport naprej . Kitajci zanimivi. Ne vem pa ce smo dovolj sposobni..
Sorrento
# 06.03.2018 ob 09:44
Ali je sploh racionalno imeti toliko letališč? Mogoče pa je MB enostavno preblizu LJ, ZG in Gradcu, pa še premalo mesto je.
apollo11
# 06.03.2018 ob 10:05
Koliko pa je okoli tega mariborskega letališča nategovanja in naivnosti je pa res težko verjeti. Ko se samo spomnem tistih veliko poteznih planov s Kitajci, ki da bodo v letališče investirali svoj denar in okoli eno milijardo evrov. In to zgodbo prodajo lokalni politiki, narod pa kupi. Potem se ni čuditi, da je v Mb tako kot je.

Tudi prav, ampak naivnost ima svojo ceno.
Gastrbajtr
# 06.03.2018 ob 10:33
Antwerpen? In to s postankom v Minhnu? Koliko ur pa se čaka na tranzit?
Takole iz glave bi rekel, da se odgovorni za tole destinacijo še ni z letalom peljal v življenju. Verjamem pa, da ima hčerkico na študiju v Antwerpnu.

Ubogi Štajerci, spet bo Ljubljana vse kriva ...
GORILA
# 06.03.2018 ob 11:31
@semaino


Hoteli so 1.000.000€! Pa drzava ni mogla prisloniti tistih 500.000€. Ali 300.000€, pa bi bilo MB letalisce se danes mravljisce in se bolj razvito z novimi linijami!

Ampak kje si ti od Pahorja ali Bratuskove lahko pricakoval kaj za ruralna podrocja razen praznih obljub!


Ryanair je z MB letališča nehal voziti 27.3.2008...
...seveda je pa kriva Bratuškova, ne pa brezmadežni plešasti!
slovenkaaaa
# 06.03.2018 ob 10:23
Mogoče pa je MB enostavno preblizu LJ, ZG in Gradcu, pa še premalo mesto je.

Ne "mogoče", gotovo je tako. Potem pa še te zadeve, kot so slabo izbrane destinacije, nič oglaševanja...
Goofybp
# 06.03.2018 ob 12:43
Žal mi je, ampak 6000 prepeljanih potnikov v enem letu je enostavno smešno.
mihael1
# 06.03.2018 ob 13:48
6000 potnikov na leto , ali cca 17 na dan.

ooooooooooo..........., vec kot dva kombija
acoschwanz
# 06.03.2018 ob 12:56
Mariborčani bodo morali kaj sami postoriti, če želijo razvoj mesta. Še prej pa bo potrebno spremeniti mentaliteto "drugi so krivi".
1-2-3
# 06.03.2018 ob 13:04
Ma samo bluzenje. Zakaj je takšno podalšanje steze, ta steza čisto ustreza recimo Airbus A320, ki ga uporablja veliko evropskih nizkocenovcev. Kaj bi radi da pristaja A380 s sedeži za 500 potnikov. Potem pa obljubljajo investicije za 600 milijonov. Dajte no, Zagrebško letališče je dobilo nov terminal za 200 milijonov plus okrog 100 milijonov za vzdrževanje. In pri njih se število potnikov meri v milijonih, ne v Mariboru, ko ne pridejo niti do 10 000.
Mikey
# 06.03.2018 ob 13:06
@slovenkaaaa
Ja poglej, na Gorenjskem je uspelo celo poletje je kamp šobec polno zaseden. In vse okoli tudi. Pa sami Nizozemci.
Maribor z okolico ima toliko za ponudit... Pohorje, terme, vinorodni okoliš, kolesarjenje..... Samo malo bodo Štajerci morali zmakniti rit.
Mi imamo toliko potenciala ampak s takim mišljenjem kot ga imaš ti je pač res brezveze.
TIGR
# 06.03.2018 ob 11:52
Low cost linija MB-Dubai MB-Istanbul in bi zadeva 100% laufala...
Mikey
# 06.03.2018 ob 10:40
Muenchen je fajn deszinacija, se bolje pa bi bilo do Düsseldorf ali Kölna. Avijoni iz Gradca in Celovca so polni Slovencev.
Sicer pa, zakaj bi razmišljali le o tem kam bomo mi hodili, treba je Nizozemce sem pripeljat. Vsi bodo spali, jedli, pili, kaj kupili... Tako kot Hrvati plačajo 2 milijona na leto Ryanairu da ima bazo v Zadru. Poglejte uspeh. Pri nas se bomo pa raje med sabo požrli...
1-2-3
# 06.03.2018 ob 14:12
@Bondjanez Novartis naj bi na Brniku naredil njihov največji logistični center v Evropi.
SpicyWeiner
# 08.03.2018 ob 11:38
Letališče naj raje spremenijo v dirkalno stezo, bodo potem vsaj imeli redni obisk in profit.
Sorrento
# 06.03.2018 ob 23:01
Haha... da je Bruselj blizu Antwerpna. A obratno pa ne velja?

Iz Brnika lahko greš vsakdan z nizkocenovnikom Wizzair v Charleroi - Bruselj jug. Za nekaj 10 EUR.
Gepard007
# 06.03.2018 ob 14:23
Vsako evropsko mednarodno letališče v Evropi ima več prometa kot mariborsko. Pa ne zaradi prebivalstva. Se je za zamislit...
account_holder
# 06.03.2018 ob 13:50
Še pomnite zgodbo "We are ready!" In kako se je končala...Nizozemci hodili v MB?! zakaj že?!
Ne vem od kje vam da LJ-Dusseldorf ni direktnega leta?
Skratka če povzamem...Sloveniji zadostuje eno letališče, za ostale lete se z veseljem zapeljem v Zagreb ali Treviso ali Benetke...
slovenkaaaa
# 06.03.2018 ob 12:47
Hoteli so 1.000.000€! Pa drzava ni mogla prisloniti tistih 500.000€. Ali 300.000€, pa bi bilo MB letalisce se danes mravljisce in se bolj razvito z novimi linijami!

Verjetno bi za nove linije želeli nove milijone. Meni se ne zdi ok, da občina daje take denarje prevozniku, no. Pa dvomim, da so bili ravno neki turisti za Maribor, ampak pač potniki s širšega območja, ki so dobili zelo poceni vozovnico za London.
POHORC
# 06.03.2018 ob 22:28
Iz lastnih izkušenj, lahko povem samo pozitivne stvari, glede potovanja na relaciji Maribor-
Antwerpen v letu 2018. Potnikov je resda iz Mb bolj malo, nekaj več se jih potem nabere od Munchna do Antwerpna. Osebje zelo prijazno, potovanje traja dobre tri ure. Cena zmerna, oz. lahko si dobil v februarju karto že zelo zelo poceni (povratno Mb-Ant. npr. za 40 evrov in manj). Sedaj so cene sicer že malo višje, ampak kljub temu še zelo konkurenčne. Zanimivo, da Antwerpensko letališče ni nič boljše od našega. Prav nasprotno, infrastrukturno je mariborsko celo boljše. Manjkajo le potniki, kar bi se z dobrim marketinškim pristopom dalo urediti. Ostalo je vse O.K. Osebje absolutno prijazno, profesionalno do potnikov. Ne vidim potrebe, da bi letel iz drugega letališča, če imam na domačem pragu praktično vse, kar potrebujem za potovanje. Destinacija pa za prave popotnike niti ni slaba (bližina Bruslja, Bruggea, Genta). V nekaj dneh z dobrimi povezavami z belgijsko železnico vse obvladljivo. Občutki po potovanju prekrasni.Izjemna Flamska umetnost, bogata zgodovina, muzeji, dogodki, Bruselj, Brugge....). Zagotovo potujem tudi še v Munchen iz Maribora, da ne bo pomote.
prva liga
# 06.03.2018 ob 19:05
Pa kaj je tu z določenimi osebki.
En je iz Ljubljane drugi iz Maribora in se smejita en drugemo
kak njuno mesto ni ok, kak crkuje ipd.
Upam da vsaj navijata eden za Zvezdo drugi pa za Dinamo.
Jaz sem Mariborčan in sem zelo vesel, da se razvija naša
prestolnica in je postala res lepo mesto. Pa saj je naša- SLOVENSKA
HOR
# 10.03.2018 ob 17:45
Pač v Mariboru pogost nivo na nivoju Alan Ford...
Grunf...
kotzi
# 09.03.2018 ob 07:35
linija mb tirana...mb pristina..bi laufala...velenje je ze tako njjihovo
coffeecup
# 08.03.2018 ob 18:03
Mariborčanom kapa dol, v časih stare pravde so glave letele za bistveno manj!
GozdniJoža
# 07.03.2018 ob 16:17
Se vidi , kdo je lastnik infrastrukture (pista bo vedno državna in je noben ne more odkupit - le vzame jo lahko v zelo drag najem).

Pol pa se čudite, zakaj to letališče ne živi.

Sem mislil , da bo s prodajo brniškega zdaj kaj bolje .
Sem pa se pol hitro spomnil kakšne nesposobne ljudi imamo v JU.
FrancL
# 07.03.2018 ob 11:03
@mihael1
"6000 potnikov na leto , ali cca 17 na dan.
ooooooooooo..........., vec kot dva kombija
"

Ja, s tem da verjetno 75 % potnikov predstavljajo potovanja Zahovića in ekipe na evropske tekme in priprave. ;-)
konkec
# 07.03.2018 ob 08:52
V pol ure prideš iz Mb do letališča Gradec, kjer je od lani preko Istanbula in Frankfurta mogoče leteti kamorkoli.
whiteswan
# 07.03.2018 ob 07:28
Za redne linije bo maribor vedno problematicen, tudi zaradi tega ker samo mesto ne nudi nic posebnega. Instagram turizem pac ne nosi denarja taksnim buticnim letaliscem. Pred parimi leti so skoraj uspesno zagnali charterje celo poletje. Maribor ima ogromno brezplacno parkirisce, logisticno je dobro locirano med regijami z precej prebivalcev (Celje, MS, Varazdin, krapina) od koder poleti mase turistov leti po svetu. Takim vsak euro nekaj pomeni. Ampak nikakor ne zalaufa.
a-rod
# 06.03.2018 ob 23:17
Care antwerpen je u belgiji ne na nizozemskem...sicer pa ker bedak bi pa v maribor hodu ze iz sosednjih mest, kaj sele iz zahodne evrope
Bondjanez
# 06.03.2018 ob 13:55
Pocasi se bodo vecja letalisca zacelaizogibati carga. V Mariboru imajo vse . Infrastrukturo vkljucno z letaliscem,ki ga nihce noce. Zeleznico,avtocesto. Naredit konkurnco novi zeleznici . Tako bo pa se (se ne spomnim kdo )- delal skladisca na Brniku. Krivi smo pa seveda Ljubljanacani.
K_ris
# 06.03.2018 ob 13:23
@GORILA

Ryanair je z MB letališča nehal voziti 27.3.2008...
...seveda je pa kriva Bratuškova, ne pa brezmadežni plešasti!


In potem je @semaino čudežno izginil ...
Jean Tonic
# 06.03.2018 ob 12:58
@semaino
Bravo, čakal sem na tako izjavo in ko se je nabralo že prvih pet komentarjev, pa še nihče ni začel kričat o tem, kako se Mariboru godi večna krivica, diktirana iz Ljubljane, me je že malo zaskrbelo. Zdaj pa lahko mirno preživim dan, vedoč, da na vzhodu ni nič novega...
semaino
# 06.03.2018 ob 10:52
Mariborsk letalisce je bilo polno zasedeno samo v casu Raynaira!

MOM je placevala Raynairu 500.000€, da jim je 3x na teden pripeljal polna letala turistov!

Hoteli so 1.000.000€! Pa drzava ni mogla prisloniti tistih 500.000€. Ali 300.000€, pa bi bilo MB letalisce se danes mravljisce in se bolj razvito z novimi linijami!

Ampak kje si ti od Pahorja ali Bratuskove lahko pricakoval kaj za ruralna podrocja razen praznih obljub!
fafner
# 06.03.2018 ob 10:48
Sploh je pa fino, da Adria objavi lete Ljubljana Dusseldorf, pa so vsi s postankom v FRankfurtu. To pol ni nonstop redna linija! S postankom v Frankfurtu ali AMsterdamu lahko letim iy Ljubljane tudi v Kuala Lumpur...
foxhunt
# 06.03.2018 ob 20:28
To lahk kar ukinejo, celotno letalisce. Naj ga prodajo ali pa naj tam MAgna postavi se eno lakirnico bo vec koristi za mestni proracun. Je prevec letalisc na dosegu roke, v roku 1 ure si ali v LJ, ali v ZG ali v Gradcu.
slovenkaaaa
# 06.03.2018 ob 12:46
Sicer pa, zakaj bi razmišljali le o tem kam bomo mi hodili, treba je Nizozemce sem pripeljat. Vsi bodo spali, jedli, pili, kaj kupili...

Ja, ja, glih... greš kdaj na spletne strani za letalske vozovnice? Zakaj bi torej Nizozemci masovno vsak dan hodili v MB na pijačo in jedačo? Postavi se na njihovo mesto. Mi bi si tega želeli, ja, ampak...
BAD
# 06.03.2018 ob 12:08
Pa 600.000.000,00 €...........
GozdniJoža
# 07.03.2018 ob 16:18
Po drugi strani pa je to bolje - manj hrupa in onesnaženega zraka .

Mamo pravo letališče 60 km severneje.
GORILA
# 06.03.2018 ob 15:39
@Mikey
Ja poglej, na Gorenjskem je uspelo celo poletje je kamp šobec polno zaseden. In vse okoli tudi. Pa sami Nizozemci.

...to je sigurno zato, ker ruralni Gorenjski pa iz Ljubljane talajo miljarde! :)
tidl
# 06.03.2018 ob 14:33
Janez Krušič širi slabo propagando za letališče v Mariboru . Izsiljevanje podatkov o številu potnikov in prikazovanje kako nič ne gre po planu prav nič ne koristi .
slovenkaaaa
# 06.03.2018 ob 13:09
Še 20 let bodo potrebovali, preden se bodo sprijaznili, da je najboljša usmeritev v tovorni promet. Pa en potniški let na dan za London in bi bilo v dometu tega letališča. Ne pa sanjarije...
slovenkaaaa
# 06.03.2018 ob 13:04
Malo drugačen način poslovanja:

Evropska investicijska banka (EIB) in vodilno hrvaško turistično podjetje Valamar Riviera d.d. sta danes podpisala sporazum o posojilu v višini 16 milijonov evrov. Z njim se bo financirala dopolnitev turističnega kompleksa Valamar Girandella v istrskem Rabcu, in sicer z gradnjo prvega 5-zvezdičnega družinskega hotela s poudarkom na aktivnostih za otroke "Kinderhotel". Posojilo EIB-ja je zavarovano z garancijo Evropskega sklada za strateške naložbe (EFSI), ki predstavlja ključni element financiranja v okviru Junkerjevega načrta oz. naložbenega načrta za Evropo. To je tudi prva transakcija EIB-ja zasebnemu podjetju na Hrvaškem v okviru naložbenega načrta za Evropo.

Ob tem je podpredsednik Evropske komisije, pristojen za delovna mesta, rast, naložbe in konkurenčnost Jyrki Katainen, dejal: "Odločitev Valamarja, da poišče financiranje pri EIB, je pametna poteza. Ker je v posojilo zavarovano z garancijo EFSI, se je EIB odločil, da v tem primeru odobri posojilo podjetju manjše velikosti, kot jim sicer tradicionalno posoja sredstva. Ker je turizem ena izmed ključnih gospodarskih dejavnosti na Hrvaškem, bo ta projekt prispeval k rasti in podprl odpiranje delovnih mest v lokalnem okolju".

Podpredsednik Katainen je ob tem spodbudil tudi druga evropska podjetja, da kontaktirajo EIB in preverijo, kako lahko EFSI podpre njihove poslovne načrte.
Strummer
# 06.03.2018 ob 15:46
Malibor pač, nič novega. Pricakujem podoben clanek v povezavi z obnovo ljudskega vrtca.
semaino
# 06.03.2018 ob 10:49
Od napovedanih enajstih na mariborskem letališču le ena redna linija

Maribor se namerno unicuje, ljubljanskemu mocvirju ni v interesu, da se bilo katera druga regija v drzavi razvije in okrepi. Ker bi imeli portiutez tudi v drugih stvareh.

Tako pa lahko vladajo od gospodarstva, bank, sodstva in drzijo Slovenijo v sahu, zdaj pa nam ponuajajo se "najvecjega glumca" kot resitelja Slovenije, ki je ravno tako sposoben kakor je nas dragi "cmerar".

Zakaj drzava letalisca ni dala, brezplacno v najem, kaksnemu operaterju kot je Fraport ali podobni? Zakaj niso vlozili nobenega napora v to? Postavili so uboge direktorje in jih pustili zivotariti.

V svetu kakrsen je danes, je nemogoce, da na taksni lokaciji taksna infrastruktura sameva ali hira, nekdo ima tukaj visji namen. Fistra pa namesto, da bi 150 x obisal zahodne drzave, obiskuje Kitjasko kot kaksen trol, ki ne ve kje mu je glava in kje ima rep.
Kazalo