Tisci je marca na mestu kreativnega direktorja zamenjal Christopherja Baileyja. Foto: EPA
Tisci je marca na mestu kreativnega direktorja zamenjal Christopherja Baileyja. Foto: EPA

Riccardo Tisci, ki je lani po 12 letih zapustil mesto kreativnega direktorja prestižne francoske modne hiše Givenchy, je v najslavnejši britanski modni hiši že začel uvajati spremembe.

Še preden se bo 44-letni Italijan septembra predstavil s težko pričakovano kolekcijo, je že napovedal sodelovanje z legendarno Vivienne Westwood, ta teden pa je spremenil še logo. Burberry, ki je znan po svojih klasičnih trenčkotih in karirastih šalih, je svoj logo sicer nazadnje spremenil pred 20 leti.

Logo posvečen ustanovitelju znamke
Tisci je za oblikovanje loga najel grafičnega oblikovalca Petra Savilla, ki je zaslovel z ovitkom za prvi album skupine Joy Division, lani pa je pomagal pri oblikovanju loga za modno hišo Calvin Klein.

Kot je razkril Saville, je nov logo posvečen ustanovitelju znamke Thomasu Burberryju. Saville je v logu namreč uporabil preplet začetnic ustanovitelja, torej črki T in B.

Saville ni navdušil
Čeprav so pri Burberryju Tisicija najeli zato, da bi znamko popeljal v 21. stoletje, vsi s spremembami, ki jih uvaja, niso zadovoljni. Na račun loga se je že zvrstila vrsta kritik, tudi tokrat so bili najglasnejši uporabniki družbenih omrežij.

"Če se logo ne bo obnesel, ga lahko še vedno zažgete," je le eden od zapisov na Instagramu. Če gre sklepati po odzivu uporabnikov, je večina bolj kot zaradi loga besna zaradi novice, da Burberry oblačila, modne dodatke in celo parfume, ki mu jih ne uspe prodati, sežiga.

V pričakovanju septembra
A kupcev, ki si lahko privoščijo pregrešno drago modno znamko s 162 let dolgo zgodovino, novi logo zagotovo ne bo odvrnil od nakupa Burberryjevih izdelkov. Po pisanju revije Vogue večina namreč že nestrpno čaka Tiscijevo prihajajočo kolekcijo, ki jo bo oblikovalec predstavil prihodnji mesec na londonskem tednu mode.

Če bo italijanski oblikovalec delo opravljal tako uspešno kot pri Givenchy, se Burberryju obetajo dobri časi. Givenchy se je namreč ravno po njegovi zaslugi znova zavihtel med najbolj priljubljene modne znamke.

The #ThomasBurberry Monogram August 2018

A post shared by Burberry (@burberry) on Aug 2, 2018 at 3:00am PDT