Statistični pregled koronavirusa v Sloveniji

MMC-jeva novinarska ekipa ob podpori tehnične ekipe poleg spremljanja razmer prek posebne aplikacije iz "minute v minuto" vsakodnevno pripravlja intervjuje z različnimi predstavniki stroke v Sloveniji in po svetu, prav tako spremljamo in analiziramo statistične podatke o prisotnosti koronavirusa in njegovih posledicah za Slovenijo in države po svetu, ki jih je epidemija najbolj prizadela. Predstavljamo tudi zgodbe ljudi, ki jih je prizadel trenuten položaj.

Vsak dan ob 11.00 in 17.00 izpostavljamo in v živo spremljamo novinarske konference slovenske vlade in strokovnjakov. Našim uporabnikom s pomočjo posebnih kratkih videov, v katerih so bistvene informacije, vezane na trenutno spremenjen način življenja, skušamo pomagati in pokazati, kako lahko lažje, varneje in v skladu z navodili stroke preživljajo dni v t. i. karanteni.

V koronavojno

Na spletnem portalu objavljamo fotografije naših uporabnikov, na katerih razkrivajo različne načine svojega preživljanja prostega časa v teh dneh izolacije. V sodelovanju z najbolj priznanimi slovenskimi karikaturisti smo začeli objavljati serijo njihovih karikatur, v katerih bodo dnevno na svoj način komentirali te posebne čase.

V uredništvu MMC-ja smo začeli tudi spletno kampanjo, v okviru katere združujemo moči z Javno agencijo za knjigo (JAK), pod že uveljavljenim ključnikom #domacebranje. Skoznjo se prepletajo ozaveščanje o branju in pa povabila k obisku spletnih knjigarn, ki omogočajo varno in brezplačno dostavo knjig.

Na našem športnem podportalu objavljamo videe #vadidoma, kjer v sodelovanju s športno redakcijo TV Slovenija in fakulteto za šport spodbujamo naše uporabnike k telesni dejavnosti doma.

Branje v času samoosamitve: Ni takšnega življenja, ki vsaj za hip ne bi bilo nesmrtno

Na splet prenašamo, predstavljamo in opozarjamo na vse pomembnejše oddaje in prispevke kolegov iz radijskih in televizijskih uredništev – v obliki (izbranih) prepisov vsebin, prek živih prenosov in s ponujanjem vsebin na zahtevo. Vse vsebine so zbrane na posebni podstrani www.rtvslo.si/zdravje/novi-koronavirus in na posebnih straneh teleteksta (stran 350). V sodelovanju z Informativnim programom Televizije Slovenija objavljamo odgovore na vprašanja, ki jih gledalci pošiljajo na poseben elektronski naslov korona@rtvslo.si, in jih objavljamo v rubriki Najpogostejša vprašanja.

Na rtvslo.si tudi objavljamo vsebine, ki so podpora izobraževanju na daljavo za srednješolce in osnovnošolce v okviru oddaje Izodrom, ki jo Televizija Slovenije pripravlja skupaj z ministrstvom za izobraževanje, znanost in šport ter Zavodom za šolstvo – v ta namen smo ustvarili posebno spletno stran.

Novice, povezane s spremembami RTV-programa, in prilagojene RTV-vsebine pa objavljamo na posebni podstrani strani Ko gre zares, smo skupaj.

Skrb za osebe z motnjami sluha in za dostopnost vsebin
Posebna skrb je posvečena dostopnosti vseh spletnih vsebin za ranljive skupine uporabnikov – gluhe in naglušne, slepe in slabovidne, starostnike in druge. Vse ključne informativne TV-vsebine so že v prenosu opremljene s tolmačem v slovenski znakovni jezik. V MMC-ju jih dnevno opremljamo tudi s podnapisi. V okviru videopredvajalnika lahko uporabniki vključijo tudi t. i. interaktivne podnapise, ki omogočajo lažje sledenje izgovorjenega, možnost iskanja in navigacije po videovsebini. Vse spletne vsebine v prilagojenih tehnikah so zbrane na posebnem spletnem mestu DOSTOPNO.si. Poskrbljeno je za možnost izbire različnih barv in možnost izbire pisave, prilagojene dislektikom.

Obiskanost spletnih vsebin rtvslo.si
Zanimanje uporabnikov za RTV-vsebine na spletu se je v času izrednih razmer izjemno povečalo. Če je do zdaj veljalo, da rtvslo.si v zimskem času dnevno obišče dobrih 200 tisoč uporabnikov in pri tem ustvari okoli dva milijona prikazov spletnih strani/ogledov vsebin, se je v marcu ta številka skoraj podvojila – dnevno nas je obiskalo skoraj 350 tisoč uporabnikov in si ogledalo štiri milijone vsebin. Na mesečni ravni je po podatkih slovenske valutne raziskave MOSS spletno mesto RTVSLO.si v marcu prvič v zgodovini preseglo 800 tisoč uporabnikov in 120 milijonov ogledov vsebin, kar pomeni več kot 30-odstotno rast dosega in skoraj 80-odstotno rast ogledov vsebin glede na mesec februar ter predstavlja najvišjo rast med vsemi novičarskimi oz. medijskimi portali.

Najbolj brane novice na portalu rtvslo.si vseh časov

30-odstotna rast dosega, več kot pol milijona ogledov v eni uri

Podatki o izjemni rasti so še bolj pomenljivi, če vzamemo pod drobnogled dni, ko je bil dosežen največji obisk, in najbolj brane članke vseh časov. Na najbolj obiskan dan, v četrtek 12. marca, na dan, ko je bila razglašena epidemija, smo zgolj v eni uri zbrali več kot pol milijona ogledov. Med desetimi najbolj branimi članki vseh časov pa je članke iz različnih obdobij, vezane predvsem na uspehe slovenskih športnikov, ki so imeli med 200 in 300 tisoč ogledov, nadomestilo kar devet člankov, vezanih na epidemijo, vsi pa so imeli več kot 300 tisoč ogledov. Najbolj obiskan članek je zbral rekordnih 462 tisoč ogledov.

Raziskava MOSS, ki meri obiskanost spletnih strani, je pokazala, da se obiskovalci spletnih strani bolj kot kadar koli po relevantne in zaupanja vredne informacije obračajo na slovenska spletna mesta.

Podatki za vse medije, ki so vključeni v raziskavo MOSS


DATUMDOGODEKŠTEVILO
NAJVIŠJI DNEVNI SKUPNI DOSEG12. 3. 2020Razglasitev epidemije v Sloveniji- 1,4 milijona uporabnikov (od tega 860.000 uporabnikov na osebnih računalnikih)
NAJVIŠJI MOBILNI DOSEG22. 3. 2020Potres v Zagrebu

- dober milijon uporabnikov (od tega 178.000 uporabnikov na tablicah)

NAJVIŠJI ČAS NA UPORABNIKA29. 3. 2020
23 minut 41 sekund

Prilagojen režim dela v tveganih razmerah
Trenutne razmere terjajo tudi skrb za varnost sodelavcev, ki ustvarjajo vsebine in skrbijo za delovanje storitev. Delo sodelavcev Multimedijskega centra smo zato takoj ob začetku epidemije reorganizirali tako, da dnevno delujejo v posebnem režimu – na delovnem mestu so prisotni le sodelavci, katerih navzočnost za dnevno delo je nujna, drugi pa imajo urejen dostop, ki omogoča delo na daljavo, z ekipo, ki je navzoča na delovnem mestu, so povezani prek komunikacijskih orodij za skupinsko delo. Navzoči sodelavci pri delu upoštevajo vse predpisane varnostne ukrepe (nošenje mask, razkuževanje prostorov ipd.).