Sofia Coppola se loteva zelo raznolikih projektov. Povezuje jih glasba. Foto: EPA
Sofia Coppola se loteva zelo raznolikih projektov. Povezuje jih glasba. Foto: EPA
Manon Lescaut v züriški operi
Roberto Alagna bo v opernem debiju Sofie Coppole odigral romantično vlogo Chevaliera des Grieuxa. Foto: EPA
Marie Antoinette
Sofia Coppola se je ob režiji zgodovinskega spektakla Marie Antoinette odločila za zelo radikalno potezo. Film je opremila z izrazito sodobno glasbo, nikjer skoraj ni sledu o klasiki.

Sofia Coppola, ki je izjemen dar za režijo pokazala že s svojim prvim celovečercem The Virgin Suicides, še večji uspeh pa je dosegla z naslednjim filmom Izgubljeno s prevodom, se bo lotila opere. Novost repertoarja pariške operne hiše Montpellier Opera v sezoni 2009/2010 naj bi bila tako postavitev Puccinijeve romantične tragedije Manon Lescaut v režiji Sofie Coppole. Glavno vlogo bo prevzel v Milanu zaradi slabega in živčnega nastopa na premieri Scaline postavitve Traviate ta čas precej zasmehovani tenorist Roberto Alagna.

Družina Coppola se preseli v Montpellier
Začetek sodelovanja med južnofrancoskim mestom Montpellier, družino Coppola in tenoristom Robertom Alagno bo "požegnal" glasbeni festival, ki bo potekal med 11. in 28. julijem. Dogodek, na čelu katerega stoji vodja tamkajšnje opere Rene Koering, bo celoten program 19. julija posvetil Sofiinemu očetu režiserju Francisu Foru Coppoli. Mestni orkester bo tedaj izvedel glasbo iz Coppolovih filmov Boter in Apokalipsa zdaj, katere avtor pa je še en član vplivne družine. To je režiserjev oče, danes že pokojni Carmine Coppola.

Za reklamo ni nikoli prezgodaj
Koncert bo obenem tudi javna napoved operne novosti sezone 2009/2010. Ko si bodo glasbeniki za trenutek skušali odpočiti prste in napolniti pljuča, bo na oder stopil Alagna in odpel del vloge Chevaliera Des Grieuxa. Opera Manon Lescaut je bila tretja Puccinijeva opera in obenem delo, ki je utrdilo Puccinijev sloves "zvezdnika" operne produkcije. V času, ko je živel Puccini, je namreč ravno ta opera veljala za Puccinijevo najuspešnejše operno delo.

Glasba, neločljiva spremljevalka Sofie Coppole
Poskus režije opere je pravzaprav skoraj logičen način razvoja kariere Sofie Coppole. Glasba je namreč igrala pomembno vlogo v vseh filmih, katerih nastanek je nadzirala Coppola. Predvsem je zanimiv glasbeni izbor, s katerim je Coppola opremila svoj zgodovinski spektakel Marie Antoinette. V ekranizaciji zgodbe o osovraženi francoski kraljici namreč skoraj ni sledu klasične glasbe; kraljičine peripetije v času francoske revolucije je Sofia Coppola pospremila z izrazito sodobno glasbo.