Virant na vsak način poskuša ovreči sume, da je zaradi vez in poznanstev prišel do občutno cenejših vozovnic v državnem podjetju. Foto: Ergyn Žječi
Virant na vsak način poskuša ovreči sume, da je zaradi vez in poznanstev prišel do občutno cenejših vozovnic v državnem podjetju. Foto: Ergyn Žječi

Po besedah Viranta iz njegove lastne rekonstrukcije sledi, da v času, ko je opravljal funkcijo predsednika DZ-ja, in zdaj, ko je notranji minister, zasebno ni letel z Adrio Airways (AA). Leta 2008, ko je bil minister za javno upravo, je bila zadnja taka sled, je pojasnil komisiji (KPK).

Iz Virantovega zagovora tako sledi, da je z AA nekajkrat zasebno letel z družino, in sicer aprila 2008 v Pariz in oktobra v Bruselj. Koliko je odštel za vozovnice, pri tem ni navedel. Te vozovnice je, tako Virant, urejala žena, sam pa, da ni bil v nikakršnem stiku z AA.
Brazova Virantovo spoznala s Kostanjškom
Vozovnice za Pariz je poiskala prijateljica Mojca Braz, ženina sošolka iz gimnazije, vozovnice za Bruselj pa je žena urejala neposredno prek prijatelja Tomaža Kostanjška, ki je takrat delal v Adrii kot direktor komerciale, je KPK-ju pojasnil minister. Spoznala pa ga je prav prek Brazove, ki ga je tudi priporočila.
Decembra 2008 je nato letel še v Sarajevo, a je te letalske vozovnice uredila pisarna specialnega predstavnika EU-ja za BiH, stale pa so 199 evrov.
V preostalem času, ko ni bil javni funkcionar, je opravil najmanj 38 poletov, je razvidno iz pogovora. Adria ima sicer evidentiranih 39 poletov, a to mora biti po Virantovih besedah pomota in da gre morda za drugega Gregorja Viranta.
Če ne poznaš, boš preplačal?
V nadaljevanju je nato obrazložil še, da je nekaj poletov opravil še z družino (enkrat Pariz, enkrat Bruselj, dvakrat Frankfurt), pri čemer je dopustil možnost pomote, a da namenoma ne izkrivlja resnice. Znotraj teh 38 poletov je v glavnem letel na "misije", ki jih je opravljal za podjetja na podlagi svetovalnih pogodb, in sicer v Skopje, Beograd, Prištino in Sarajevo.
V Adrii je po njegovih besedah kot stik za nakup ime Kostanjška, ki ga je osebno poznal, booking (e-poštni naslov, na katerega je pošiljal svoja povpraševanja) ali pa referentke iz komerciale. "Ta način poslovanja mi je bil v redu, ker je bil enostaven, pa tudi imel sem dober občutek, da vozovnic ne bom preplačal, saj sem gospodu Kostanjšku kot znancu zaupal," je svoj izbor nakupne poti pojasnil Virant.

Kostanjška pa je spoznal prek družbe prijateljev - sodeč po njegovem spominu šele po tem, ko je končal ministrski mandat -, nikoli pa da ni bil z njim v poslovnem stiku, mu naredil ali obljubil usluge ali je zahteval, je še sklenil Virant.

Do Kostanjškovega odhoda dobival vozovnice po subvencionirani ceni
Pretekli mesec je Dnevnik razkril, da je Virant za svoje poslovne in zasebne polete uporabljal svoje poznanstvo s Kostanjškom in tako prišel do cenejših letalskih vozovnic, za katere je odšteval od 100 do 150 evrov. Poslovna naveza Virant-Kostanjšek se je končala leta 2011 s Kostanjškovim odhodom iz Adrie Airways, ko so nenadoma precej poskočili tudi Virantovi stroški za letalske vozovnice, je razvidno iz Dnevnikovih objav.